Freevee چیست؟

57
0
Freevee چیست؟

سرویس های زیادی برای تماشای فیلم ها و برنامه های تلویزیونی وجود دارد. با سرویس های اشتراکی مانند Netflix و Hulu و برخی از سرویس های رایگان تقریباً می‌توانید هر محتوایی را که می‌خواهید پیدا کنید. یکی از سرویس هایی کمتر شناخته شده است Freevee (IMDb TV سابق) است.

اما Freevee چیست؟ چه کسانی می توانند از آن استفاده کند؟ چه نوع محتوایی را ارائه میدهد؟ آیا ارزش وقت گذاشتن را دارد؟ بیایید نگاه دقیق تری بیندازیم.

Freevee چیست؟

Freevee چیست؟
Freevee چیست؟

Freevee یک سرویس کاملا رایگان برای تماشای برنامه های تلویزیونی و فیلم است. این سرویس از زمانی که شرکت بزوس IMDb را در سال 2020 خریداری کرد، متعلق به آمازون بود و در آوریل 2022 از تلویزیون IMDb TV به Freevee تغییر نام داد. این سومین تغییر نام این سرویس است که در ابتدا با نام IMDb Freedive در ابتدای سال 2019 راه اندازی شد.

محتوای Freevee دارای تبلیغ است و در ابتدا و در طول ویدیوهایی که تماشا می‌کنید معمولا تبلیغات پخش میشود و هیچ راهی حتی با پرداخت هزینه برای حذف تبلیغات وجود ندارد.

Freevee کجا در دسترس است؟

کاربران ایالات متحده آمریکا، بریتانیا و آلمان می توانند از این سرویس استفاده کنند و کشورهای بیشتری قرار است در ماه های آینده به این لیست اضافه شوند. در حال حاضر اگر در جایی غیر از ایالات متحده، بریتانیا یا آلمان زندگی می کنید، باید از VPN برای تماشای Freevee استفاده کنید. ما ExpressVPN و CyberGhost را به دلیل قیمت پایین و سطح بالای اطمینان توصیه می کنیم.

در کدام دستگاه ها می توان از Freevee استفاده کرد؟

قبلا تنها سیستم عاملی که این اپلیکیشن را داشت FireOS آمازون بود. اکنون برنامه رسمی Freevee برای دستگاه های اندروید و اپل، Amazon Fire TV، Android TV، Apple TV، Roku، تلویزیون های هوشمند ال جی، ایکس باکس و پلی استیشن در دسترس است. شما همچنین می توانید Freevee را از طریق مرورگر وب با مراجعه به سایت آن تماشا کنید.

Freevee چه برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌هایی را ارائه میدهد؟

این شرکت اعلام کرده است که میزان محتوا ارائه شده در زمان تغییر نام تجاری به IMDb TV سه برابر شده است. Freevee با بسیاری از استودیوهای تلویزیون و هالیوود از جمله Warner Bros، Sony Pictures Entertainment و استودیو MGM همکاری میکند.

برخی از بهترین فیلم های موجود در Freevee عبارت از Deadpool، Atone، Napoleon Dynamite و Hurt است. همچنین می‌توانید برخی از برنامه‌های تلویزیونی قدیمی را در این سرویس پیدا کنید. این سرویس فیلم های مختلف را در ژانرهای درام، کمدی و اکشن ارائه میدهد.

از زمان تغییر نام تجاری به Freevee محتوای این سرویس بیشتر شده است. اکنون می‌توانید Bosch Legacy، Top Class، America’s Test Kitchen: The Next Generation و Black Beauty را تماشا کنید. Freevee همچنین برنامه های زنده ای را نیز ارائه می دهد.

البته این سرویس هنوز نمی تواند با برخی از رقبای رایگان خود مانند Peacock TV و Crackle رقابت کند اما همیشه در حال توسعه و اضافه کردن محتوای جدید است

چگونه محتوایی را در Freevee پیدا کنیم؟

صفحه اصلی این سرویس دسته بندی ها و ژانرهای مختلفی را ارائه میدهد. وقتی از فهرست وب سایت IMDb استفاده می کنید، می توانید به سرعت تشخیص دهید که آیا یک فیلم یا برنامه تلویزیونی در Freevee موجود است یا خیر. اگر فیلم در Freeveeموجود باشد یک گزینه با عنوان “Watch for Free on Freevee” را مشاهده خواهید کرد که می توانید روی آن کلیک کنید.

آیا Freevee گزینه کنترل والدین را ارائه داده است؟

آیا Freevee گزینه کنترل والدین را ارائه داده است؟
آیا Freevee گزینه کنترل والدین را ارائه داده است؟

Freevee فاقد گزینه کنترل والدین است. اگر از طریق مرورگر وب از Freevee استفاده میکنید، هیچ کنترل والدینی در دسترس نیست. با توجه به اینکه این سرویس شامل برنامه های تلویزیونی و فیلم های کودکانه نیز می باشد، برای والدین نگران کننده خواهد بود. این مشکل از زمان راه اندازی این برنامه بوده است و جای تعجب است که هنوز حل نشده است. Freevee می تواند محدودیت های مشاهده و تنظیمات پین شما را از حساب آمازون شما حذف کند.

به طور کلی والدین باید هنگام استفاده از Freevee مراقب کودکان باشند. بهتر است از سایر سرویس های استریم مناسب کودکان استفاده شود.

آیا واچ لیست در Freevee وجود دارد؟

تنها ویژگی قابل توجه دیگری که باید به آن اشاره کرد وجود واچ لیست ها است. این سرویس به شدت به پایگاه داده محتوا IMDb متکی است و قابلیت استفاده از واچ لیست بسیار بهتری را نسبت به سرویس هایی مانند Netflix و Hulu ارائه دهد.

شما می‌توانید فیلم ها را بر اساس رتبه‌بندی، زمان اجرا، رتبه‌بندی‌های کاربران، رتبه‌بندی‌های خود، محبوبیت و رتبه‌بندی IMDb مشاهده کنید.

آیا Freevee ارزش استفاده دارد؟

آیا Freevee ارزش وقت شما را دارد؟ Freevee هنوز در حال پیشرفت است و مشکلات مربوط به پیمایش محتوا و کنترل های والدین باید حل شود. Freevee با وجود ارائه برنامه های تلویزیونی و فیلم‌های مناسب، برای رقابت با سایر سرویس های پخش باید مقدار محتوای خود را افزایش دهد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس