امکان انتقال واتساپ از اندروید به آیفون برای همه ممکن شد.

42
0
انتقال پیام های واتس اپ از اندروید به آیفون

میلیاردها نفر در سراسر جهان از واتس اپ برای برقراری ارتباط با دوستان و خانواده و همچنین انجام امور تجاری استفاده می کنند. با ویژگی های فوق‌العاده ای مانند واتساپ وب، تماس های صوتی و تصویری گروهی و حتی پرداخت ها، این برنامه برای بسیاری از افراد بسیار کاربردی است. انتقال پیام های واتس اپ از اندروید به آیفون به سادگی امکان پذیر شده است.

برای یک زمان طولانی، هیچ انتقال داده های رسمی برای واتساپ اندروید به آیفون وجود نداشت. یا باید به برنامه های شخص ثالثی که معمولاً به درستی کار نمی‌کنند تکیه می‌کردید یا گذشته را کنار گذاشته و از ابتدا شروع می‌کردید. در نهایت واتساپ این قابلیت را برای همه در دسترس قرار داده است.

اکنون انتقال واتساپ اندروید به آیفون بسیار ساده تر شده است

انتقال داده ها از یک گوشی اندرویدی به گوشی دیگر هرگز مشکلی نبوده است. اگر از اندروید به iOS یا برعکس حرکت کنید، همیشه مشکل است. چند هفته پیش، واتساپ یک ویژگی رسمی را معرفی کرد که انتقال داده های واتساپ از اندروید به آیفون را بسیار آسان تر می کند.

اکنون تنها چیزی که برای انتقال داده های واتساپ اندروید به آیفون نیاز دارید، نسخه 2.22.7.74 برنامه یا بالاتر است که روی دستگاه اندروید 5.0 و بالاتر نصب شده است. آیفون باید واتساپ نسخه 2.22.10.70 یا بالاتر را در دستگاه iOS 5.5 و بالاتر داشته باشد.

سپس داده ها به راحتی تنها با چند ضربه منتقل می شوند. فقط یک اخطار وجود دارد. هیچ گونه پیام پرداخت و سابقه تماس منتقل نمی‌شود. سایر موارد، شامل چت ها، رسانه ها و چت های گروهی، به طور یکپارچه منتقل می‌شوند. واتساپ در حال حاضر انتقال داده از آیفون به دستگاه اندرویدی را ساده کرده است. Galaxy Z Fold 3 در واقع اولین تلفنی بود که این ویژگی را دریافت کرد.

واتساپ راهنمای دقیقی را در مرکز راهنمایی خود پست کرده است و تمام مراحلی را که برای انتقال داده ها از Android به iPhone باید انجام دهید، فهرست می‌کند. با این حال سوالی که وجود دارد این است که، با توجه به ویژگی های برتر دستگاه های مجهز به اندروید مانند گوشی های پرچمدار و تاشو سامسونگ، چرا باید بخواهیم به آیفون سوئیچ کنیم فراتر از درک است!

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس