اپلیکیشن Good Lock سامسونگ آپدیت شد

40
0
اپلیکیشن Good Lock

سامسونگ به تازگی اپلیکیشن Good Lock را برای اندروید 13 و One UI 5 بروز کرده است. در این نسخه می‌توانید با دو یا سه بار تپ کردن بر پشت دستگاه، اپ مدنظر خود را باز کنید یا کارهای مختلفی انجام دهید. افزون بر این، می‌توانید کارکردهای جدیدی را برای دکمه کنار بدنه تعریف کنید و چیدمان منوی تنظیمات را نیز تغییر دهید.
کاربران سامسونگ در چند وقت اخیر آپدیت‌های نرم‌افزاری جذابی دریافت کرده‌اند. در جدیدترین بروزرسانی، قابلیت جدیدی ایجاد شده است. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد با دو یا سه بار ضربه‌زدن بر پشت بدنه، کار خاصی را انجام دهند یا اپ خاصی را باز کنند. شخصی‌سازی این ویژگی از طریق ماژولی در Good Lock به نام RegiStar ممکن است.

نسخه جدید اپلیکیشن Good Lock

کاربران با استفاده از این ماژول می‌توانند چیدمان منوی تنظیمات را تغییر دهند تا پراستفاده‌ترین گزینه‌ها در بالای بقیه گزینه‌ها مشاهده شوند. کاربران همچنین حالا می‌توانند دکمه پاور را شخصی‌سازی کنند. یعنی افزون بر امکان دسترسی به منوی پاور یا باز‌کردن دستیار صوتی شخصی، می‌توان به گزینه‌های صدا، نور فلش و صفحه Recent Apps دسترسی داشت یا اپ مورد نظر را باز کرد. البته امکانات دیگری هم وجود دارد که بررسی آن‌ها را به خود شما واگذار می‌کنیم.

 

اکنون می‌توانید به سه روش به اپ مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید: روی دستگاه ضربه بزنید، از دکمه پاور استفاده کنید یا مانند گذشته به داخل دستگاه رفته و آیکن آن را لمس نمایید. تنها نقطه ضعف این روش احتمالاً نوتیفیکیشنی است که در بخش نوتیفیکیشن سنتر ظاهر شده است و به‌صورت ثابت نشان می‌دهد که دستگاه آماده شناسایی ضربه به پشت بدنه است.

سامسونگ اپ Good Lock را به عنوان روشی برای شخصی‌سازی رابط کاربری دستگاه‌های خود معرفی کرد. کاربران می‌توانند ماژول‌هایی را به این نرم‌افزار اضافه کرده و اقدامات مورد نظر خود را انجام دهند.

منبع : androidcentral

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس