اگر حرفه ای نیستید، آیا اشتراک Adobe Creative Cloud واقعاً ارزشش را دارد؟

29
0
اشتراک Adobe Creative Cloud

برنامه Adobe Creative Cloud All Apps برای اکثر کاربران بین 59.99 تا 89.99 دلار در ماه است. 

  •   افراد غیرحرفه ای علاقه مند به رشته های مختلف ممکن است بخواهند اشتراک All Apps را خریداری کنند. 
  •   دانش آموزان تخفیف قابل توجهی در طرح همه برنامه ها دریافت می کنند. با این حال، برای برخی افراد، اشتراک ارزش دریافت ندارد. 

اشتراک Creative Cloud All Apps Adobe به شما امکان می دهد از Photoshop، Premiere Pro، InDesign و چندین برنامه دیگر استفاده کنید. خرید طرح همه برنامه‌ها برای متخصصان و آژانس‌ها غیرعادی نیست، اما آیا برای افراد غیرحرفه‌ای ارزش دارد؟ بیایید دریابیم. 

چه چیزی در اشتراک Creative Cloud All Apps گنجانده شده است؟ 

اشتراک Adobe CC All Apps شامل تمام برنامه‌های اصلی پولی Adobe، از جمله Lightroom، Audition، Premiere Pro و Photoshop می‌شود. همچنین به برنامه‌های رایگان Adobe، مانند Photoshop Express، به همراه سطوح پولی که ممکن است این برنامه‌ها داشته باشند، دسترسی خواهید داشت. 

اگر می‌خواهید یک نمای کلی داشته باشید، راهنمای کامل ما را در مورد آنچه در برنامه Adobe CC گنجانده شده است و نحوه عملکرد Adobe CC ببینید. 

چه کسی باید برنامه Adobe All Apps را به عنوان یک غیرحرفه ای دریافت کند؟ 

با توجه به اینکه هزینه اشتراک All Apps Adobe CC 59.99-89.99 دلار در ماه است، اگر از نرم افزار برای شغل، مدرک یا تجارت خود استفاده نکنید، سرمایه گذاری قابل توجهی است. با این وجود، برخی افراد غیرحرفه ای از پرداخت هزینه آن سود زیادی خواهند برد. 

اگر در یکی از دسته‌های زیر قرار می‌گیرید، ممکن است بخواهید طرح همه برنامه‌ها را خریداری کنید. 

1. از چندین رشته خلاقانه لذت می برید 

حتی اگر دیگران به شما بگویند که به یک چیز پایبند باشید، حقیقت این است که برخی افراد به سادگی از بسیاری از رشته های خلاقانه مختلف لذت می برند. به عنوان مثال، در حالی که عکاسی تلاش خلاقانه اصلی من است، من فیلمبرداری و ضبط صدا را نیز دوست دارم. به این دلایل، طرح Creative Cloud All Apps منطقی ترین انتخاب است. 

خرید طرح All Apps معمولاً بسیار بهتر از ژیمناستیک ذهنی است که در انتخاب مثلاً طرح عکاسی دخیل است، اما پس از آن نیاز به یافتن یک طراحی گرافیکی جایگزین یا راه حل ویرایش صدا دارید. در عوض، می‌توانید به سادگی تمام برنامه‌های مورد نیاز خود را دانلود کنید و سپس بیشتر روی فرآیند خلاقیت تمرکز کنید. 

2. شما سرگرمی های مختلف را تجربه می کنید 

قبل از اینکه سرگرمی‌های خلاقانه و مسیرهای شغلی را پیدا کنید که واقعاً به شما علاقه دارند، اغلب باید چندین چیز را امتحان کنید تا ببینید چه چیزی به شما کمک می‌کند و چه چیزی را خیر. اگر در آن مرحله هستید، خرید برنامه های مختلف Adobe می تواند گران باشد. 

اگر هنوز نمی دانید چه کاری می خواهید انجام دهید، ساده ترین انتخاب این است که هر برنامه و رشته خلاق Adobe را امتحان کنید تا ببینید چه چیزی برای شما بهترین است. ممکن است متوجه شوید که همه چیز را به یک اندازه دوست دارید، در این صورت می توانید اشتراک All Apps خود را حفظ کنید. 

اما برخی از کاربران یک چیز اصلی را که دوست دارند پیدا می کنند. اگر این شما هستید، به سادگی اشتراک Adobe خود را پس از دوره تعهد لغو کنید و یک طرح تخصصی تر را انتخاب کنید 

3. شما واجد شرایط تخفیف دانشجویی یا معلمی هستید 

در حالی که اشتراک Adobe Creative Cloud با قیمت کامل بسیار گران است، دانش آموزان و معلمان می توانند از تخفیف قابل توجهی برخوردار شوند. اگر واجد شرایط هستید، می‌توانید طرح همه برنامه‌ها را فقط با 19.99 دلار در ماه برای سال اول خود دریافت کنید. 

پس از 12 ماه اول، اشتراک شما با تعهد سالانه به 29.99 دلار در ماه افزایش می یابد. اما حتی با این قیمت، باز هم بسیار کمتر از آن چیزی است که با قیمت کامل پرداخت می کنید. بنابراین، اغلب بهتر است طرح همه برنامه‌ها را دریافت کنید و در صورت نیاز انعطاف‌پذیری داشته باشید. 

مدارس و دانشگاه‌ها همچنین می‌توانند برنامه All Apps را با قیمت 34.99 دلار در سال دریافت کنند، علاوه بر آن، سایر برنامه‌های قیمت‌گذاری با تخفیف را انتخاب کنند. 

اگر دانشجو هستید و به دنبال تخفیف های فنی هستید، باید تخفیف دانشجویی اپل را نیز در نظر بگیرید. 

4. شما به بیش از یکی از برنامه های Adobe علاقه مند هستید 

Adobe چندین بسته اشتراک مانند Lightroom و Photoshop برای عکاسان و مجموعه Substance 3D دارد. با این حال، در هر زمان معین فقط مجاز به داشتن یک طرح فعال در هر حساب Adobe هستید. در حالی که می توانید چندین شناسه Adobe ایجاد کنید، این به سرعت گیج کننده می شود. 

اگر می‌خواهید به چندین اشتراک پولی دسترسی داشته باشید، بهتر است طرح همه برنامه‌ها را بخرید و همه چیز را در یک مکان نگه دارید. شما همچنین نیازی به نگرانی در مورد پرداخت های متعدد از حساب خود ندارید، در صورتی که نگران آن هستید نظارت بر بودجه خود را بسیار آسان تر می کند. 

چه زمانی نباید اشتراک Adobe All Apps را دریافت کنید؟ 

در حالی که استدلال برای دریافت اشتراک Adobe CC برای برخی افراد غیر حرفه ای قانع کننده است، این چیزی نیست که همه باید دنبال کنند. بیایید در مورد زمانی که خرید طرح همه برنامه‌ها ارزشمند نیست بحث کنیم. 

1. شما فقط به یک رشته خلاقانه علاقه دارید 

Adobe به شما امکان می‌دهد در کنار بسته‌های آن، برای برنامه‌های جداگانه اشتراک بخرید و بسیاری بر روی یک رشته خلاق تمرکز می‌کنند. اینها اغلب بسیار ارزان تر از طرح همه برنامه ها هستند. 

اگر فقط به یک رشته خلاقانه علاقه دارید، ارزش پول خود را از طرح All Apps دریافت نخواهید کرد. بنابراین، به دریافت برنامه‌های مرتبط با علایق خود ادامه دهید و اگر احساس می‌کنید لازم است، بعداً آن را ارتقا دهید. 

2. شما اغلب از برنامه های غیر Adobe استفاده می کنید 

برخی از افراد ممکن است به بیش از یک رشته خلاق علاقه مند باشند اما از برنامه های Adobe برای همه آنها استفاده نکنند. به عنوان مثال، من در گذشته بارها از DaVinci Resolve برای ویرایش ویدیو استفاده کرده‌ام و خلاقانی را می‌شناسم که ترجیح می‌دهند از جایگزین‌های Lightroom مانند Capture One استفاده کنند. 

اگر از برنامه های غیر Adobe برای برخی از رشته های خلاقانه خود استفاده می کنید، بعید است که ارزش قابل توجهی از طرح All Apps دریافت کنید. علاوه بر این، ممکن است لازم باشد برای چندین اشتراک در پلتفرم های مختلف هزینه کنید، که شروع به جمع شدن می کند. اگر می خواهید بعداً به Adobe تغییر دهید، همیشه این گزینه را دارید. 

3. شما فقط می خواهید از برنامه های رایگان Adobe استفاده کنید 

در حالی که باید برای اکثر برنامه ها و خدمات پریمیوم Adobe هزینه پرداخت کنید، می توانید از برخی از ابزارهای آن به صورت رایگان استفاده کنید. به عنوان مثال، Premiere Rush دارای مجموعه گسترده ای از ویژگی ها بدون نیاز به پرداخت است. به طور مشابه، می توانید بدون پرداخت هزینه از Adobe Express، Bridge و Photoshop Express استفاده کنید. 

اگر فقط می‌خواهید از برنامه‌های رایگان Adobe استفاده کنید، طرح All Apps واقعاً ارزش دریافت کردن ندارد. برای استفاده از ابزارهای رایگان مختلف، فقط باید برای یک حساب Adobe CC ثبت نام کنید که هیچ هزینه ای ندارد. 

اگر حرفه ای نیستید آیا طرح همه برنامه های Adobe CC ارزشش را دارد؟ 

بستگی به برنامه هایی دارد که باید به آنها دسترسی داشته باشید. اگر به چندین رشته خلاق علاقه دارید و برنامه های Adobe را ترجیح می دهید، طرح All Apps ارزش پولی خوبی دارد. به علاوه، دانش آموزان و معلمان می توانند تخفیف های قابل توجهی دریافت کنند. 

اگر لزوماً به چندین رشته علاقه ندارید اما می خواهید بیش از یک اشتراک در یک حساب دریافت کنید، طرح همه برنامه ها نیز ارزش دریافت دارد. 

از طرف دیگر، اگر فقط به یک طرح نیاز داشته باشید یا فقط بخواهید از ابزارهای رایگان Adobe استفاده کنید، ارزش زیادی دریافت نمی کنید. اگر هنوز روی حصار هستید، می‌توانید جایگزین‌های رایگان زیادی پیدا کنید یا یک آزمایش رایگان دریافت کنید. 

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس