بررسی هاب USB 6 در 1 Baseus Metal Gleam Series II: یک داک در جیب شما

20
0
بررسی هاب USB 6 در 1 Baseus Metal Gleam Series II

Baseus Metal Gleam USB Hub 6 پورت را برای اتصال به لپ تاپ ها اضافه می کند. 

  •   این هاب از 4K@60 HDMI، LAN و شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می کند. 
  •   سازگار با طیف گسترده ای از دستگاه ها، ایده آل برای گسترش عملکرد لپ تاپ. 

بسیاری از لپ‌تاپ‌های جدید پورت‌ها و قابلیت‌های خود را با وزن سبک‌تر و ساختار شکیل‌تر معامله می‌کنند. در حالی که این ممکن است چشم و پشت شما را خوشحال کند، ممکن است در نهایت سر خود را خارانید زیرا جایی برای وصل کردن وسایل جانبی خود ندارید. 

هاب USB 6-in-1 Baseus Metal Gleam Series II عملکرد چندین پورت را بدون شکستن طراحی براق رایانه شما بازمی گرداند. جیبی، پریمیوم و قدرتمند است، بنابراین بیایید ببینیم چگونه تجربه رایانه شخصی یا مک شما را بهبود می بخشد. 

هاب USB 6 در 1 Baseus Metal Gleam Series II 

9/10 

هاب USB 6-in-1 Baseus Metal Gleam Series II چهار پورت USB، یک پورت HDMI و یک پورت LAN RJ45 را به کامپیوتر و سایر دستگاه های شما اضافه می کند. این هاب می تواند یک لپ تاپ نازک و سبک را به یک نیروگاه ارتباطی تبدیل کند. 

نام تجاری: 

بیسئوس 

ارتباط: 

USB-C 

پورت ها: 

2x USB-A، 2x USB-C، 1x HDMI، 1x RJ45 

تحویل برق USB-C: 

PD100W 

منبع تغذیه گنجانده شده است: 

خیر 

حداکثر وضوح صفحه نمایش: 

4K@60Hz 

وزن: 

98 گرم 

ابعاد: 

12.7 × 5.1 × 1.8 سانتی متر 

مزایا 

وزن سبک و اندازه جمع و جور 

ساخته شده از مواد درجه یک 

همراه با یک دکمه حفظ حریم خصوصی 

بدون اسلات کارت حافظه microSD یا SD 

طراحی شیک و شیک 

ابعاد این هاب 6 در 1 12.7 × 5.1 × 1.8 سانتی متر است و شامل یک کابل USB-C 22.9 سانتی متری است. همچنین وزن آن کمتر از 98 گرم است، بنابراین حجم یا وزن زیادی به کیف لپ‌تاپ شما اضافه نمی‌کند. با توجه به این ابعاد، می توانید به راحتی آن را با یک دست بگیرید. همچنین می‌توانید پورت USB-C را به‌خوبی در بدنه آن قرار دهید، تا بتوانید هاب را در کیف خود قرار دهید و از ایجاد آشفتگی با کابل آن جلوگیری کنید. 

خود توپی از یک آلیاژ فلزی درجه یک ساخته شده است و به رنگ مشکی یا نقره ای عرضه می شود. صفحه هاب همچنین دارای یک بخش پلاستیکی بزرگ و براق است که چراغ نشانگر را در خود جای داده است. همچنین می توانید این چراغ را فشار دهید تا نمایشگر خارجی خاموش شود، اما هیچ کاری برای صفحه اصلی شما انجام نمی دهد. 

پورت های USB و HDMI اضافی را به لپ تاپ خود اضافه کنید 

Baseus Metal Gleam Series II شش پورت اضافی را به رایانه شما اضافه می کند: دو پورت USB-A با سرعت 10 گیگابیت در ثانیه، یک درگاه USB-C با سرعت 10 گیگابیت در ثانیه با PD100W، یک USB-C 10 گیگابیت در ثانیه فقط برای داده، یک پورت 4K@60 HDMI و یک پورت پورت LAN 100Mbps RJ45. 

متأسفانه، هاب 6 در 1 دارای کارت خوان SD یا microSD نیست، بنابراین در صورت نیاز به هاب متفاوتی نیاز خواهید داشت. علاوه بر این، هیچ یک از پورت‌ها Thunderbolt نیستند، بنابراین نمی‌توانید از افزایش سرعت آن استاندارد لذت ببرید. 

با این وجود، این برای اکثر کاربران معمولی که نیاز دارند دستگاه‌های USB اضافی یا قدیمی را وصل کنند یا می‌خواهند یک صفحه نمایش خارجی با لپ‌تاپ جدید خود با تنها دو پورت USB-C، مانند مک بوک ایر جدید، به اندازه کافی خوب باشد. 

جدا از این پورت ها، یک دکمه حفظ حریم خصوصی با یک لمس روی خود هاب USB نیز دریافت می کنید. هنگامی که هاب را به لپ تاپ خود وصل می کنید، دکمه روشن می شود، اما با فشار دادن آن، صفحه نمایش شما سیاه می شود. اگر بخواهید برای مدت کوتاهی از رایانه خود فاصله بگیرید و زمانی که در اطراف نیستید کمی برای صفحه نمایش خارجی خود حفظ کنید، این عالی است. 

توجه داشته باشید 

دکمه حریم خصوصی کامپیوتر شما را قفل نمی کند و صفحه لپ تاپ شما را خاموش نمی کند. 

شارژ سریع 100 واتی موجود است 

این هاب USB دارای یک پورت USB-C است که از PD100W پشتیبانی می کند. این بدان معناست که می‌توانید اکثر لپ‌تاپ‌ها و سایر دستگاه‌هایی را که به آن وصل می‌کنید، به شرط پشتیبانی از شارژ USB-C، شارژ کنید. اگرچه پورت USB-C دیگر از شارژ ورودی یا خروجی پشتیبانی نمی‌کند، اما همچنان می‌تواند برق را به سایر دستگاه‌های USB که به رایانه خود وصل می‌کنید، برساند. 

به عنوان مثال، وقتی آن را به هاب وصل کردم، Samsung Galaxy Note10+ من را شارژ کرد. همچنین وات کافی برای نمایشگر خارجی قابل حمل 15 اینچی من را تامین می کرد. با این حال، حالت DP Alt ندارد، بنابراین نمی‌توانید از آن برای آینه‌سازی یا گسترش صفحه خود استفاده کنید، حتی اگر یک مانیتور USB-C داشته باشید. برای انجام این کار، باید از پورت HDMI استفاده کنید، که بسیار توانمند است، زیرا می تواند 4K در 60 هرتز تولید کند. در حالی که 60 هرتز ممکن است برای گیمرهای هاردکور کافی نباشد، رزولوشن 4K باید برای انجام بازی‌های فشرده‌تر یا تماشای فیلم‌ها و نمایش‌ها با کیفیت UHD بیش از اندازه کافی باشد. 

آیا با دستگاه شما سازگار است؟ 

هاب USB 6 در 1 Baseus Metal Gleam Series II با مک بوک ایر M1 و مک بوک ایر 15 اینچی M2 سازگار است. همچنین با Acer Predator Helios 300 من از سال 2020 کار می کند، اما از آنجایی که حالت DP Alt را در تنها درگاه USB-C خود ندارد، من فقط می توانم از آن به عنوان هاب USB و کارت LAN استفاده کنم. 

اما نکته جالب این است که هاب USB 6 در 1 به طور کامل با Samsung Note10+ من کار می کند. من از هاب برای اجرای Samsung Dex بر روی مانیتور قابل حمل خود استفاده کردم و پورت LAN حتی به من اجازه داد که در اینترنت گشت و گذار کنم حتی اگر Wi-Fi و داده تلفن همراهم خاموش باشد. 

Baseus دستگاه های زیر را به عنوان سازگار با هاب USB 6-in-1 Metal Gleam Series II فهرست می کند: 

  • آیفون 15 سری 
  • ASUS ROG Ally 
  • عرشه بخار 
  • مک بوک پرو 2018 تا 2021 
  • مک بوک ایر 2018 تا 2020 
  • iPad Pro و iPad Air 2018 تا 2020 
  • آیپد مینی 6 
  • Dell XPS 9380 
  • Dell XPS 13 9365 
  • Dell XPS 15 2018 
  • مایکروسافت سرفیس بوک 2 
  • مایکروسافت سرفیس لپ تاپ 3 
  • مایکروسافت سرفیس پرو 7/8 
  • مایکروسافت سرفیس گو 
  • Galaxy Book Flex 
  • سامسونگ گلکسی اس 8 و جدیدتر 
  • سامسونگ گلکسی نوت 8 و جدیدتر 

اما تا زمانی که دستگاه شما دارای USB-C با حالت DP Alt باشد، این هاب باید با آن کار کند. 

آیا باید هاب USB 6-in-1 Baseus Metal Gleam Series II را بخرید؟ 

هاب USB 6-in-1 Baseus Metal Gleam Series II ممکن است نام بلندی داشته باشد، اما پورت های زیادی را نیز به رایانه شما اضافه می کند. حتی می‌توانید از آن برای تبدیل گوشی هوشمند سامسونگ خود به رایانه همراه با اتصال اینترنت سیمی از طریق Samsung Dex استفاده کنید. 

تنها نقطه ضعف آن این است که یک کارت خوان microSD یا SD ندارد. اما اگر به این عملکرد نیاز ندارید، که اکثر کاربران معمولی به آن نیاز ندارند، این هاب USB دستگاهی عالی برای افزودن یک مانیتور خارجی، صفحه کلید مکانیکی، ماوس سیمی و اتصال اینترنت سیمی به لپ‌تاپ باریک و سبک شماست. 

هاب USB 6 در 1 Baseus Metal Gleam Series II 

9/10 

هاب USB 6-in-1 Baseus Metal Gleam Series II چهار پورت USB، یک پورت HDMI و یک پورت LAN RJ45 را به کامپیوتر و سایر دستگاه های شما اضافه می کند. این هاب می تواند یک لپ تاپ نازک و سبک را به یک نیروگاه ارتباطی تبدیل کند. 

نام تجاری: 

بیسئوس 

ارتباط: 

USB-C 

پورت ها: 

2x USB-A، 2x USB-C، 1x HDMI، 1x RJ45 

تحویل برق USB-C: 

PD100W 

منبع تغذیه گنجانده شده است: 

خیر 

حداکثر وضوح صفحه نمایش: 

4K@60Hz 

وزن: 

98 گرم 

ابعاد: 

12.7 × 5.1 × 1.8 سانتی متر 

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس