بازی Encased در اپیک گیمز رایگان شد

36
0
بازی Encased

جدیدترین بازی رایگان استور اپیک گیمز بازی Encased است، یک عنوان نقش آفرینی علمی تخیلی تاکتیکی که داستان آن در یک دنیای پس از آخرالزمانی در دهه ۱۹۷۰ می‌گذرد.

بازی Encased رایگان شد

این بازی که توسط Dark Crystal Games توسعه یافته و Prime Matter ناشر آن است، هم اکنون تا ۲۴ دسامبر و ساعت ۱۹:۰۰ به وقت ایران به طور رایگان قابل دریافت است.

طبق توضیحات ارائه شده اپیک گیمز، Encased یک بازی RPG ایزومتریک کلاسیک است که داستان آن در یک محیط دیستوپیایی تنظیم شده که به بازیکنان اجازه می‌دهد با دشمنان مبارزه کنند، سرزمین‌های بایر را کشف کنند، شخصیت خود را ارتقا دهند و به یکی از نیروهای دنیای ویران شده بپیوندند که در این دنیای وحشتناک جان سالم به در برده است.
فروشگاه اپیک گیمز اکنون در حال برگزاری کمپین «۱۵ روزه بازی‌های رایگان» خود قرار دارد که هر روز عنوان متفاوتی را به صورت رایگان در دسترس قرار می‌دهد.

تاکنون هفت بازی رایگان دیگر در طول این کمپین در دسترس بازیکنان قرار گرفته که شامل موارد زیر می‌شوند:

Bloons TD 6
Horizon Chase Turbo
Costume Quest 2
Sable
Them’s Fightin’ Herds
Wolfenstein: The New Order
Fallout Classic Collection
هر بازی به مدت یک روز رایگان است و پس از آن با عنوان رایگان دیگری جایگزین می‌شود. استور اپیک گیمز تا ۲۹ دسامبر هر روز یک بازی اسرارآمیز را به کاربران خود هدیه دهد. این فروشگاه همچنین در حال حاضر فروش تعطیلات سالانه خود را با تخفیف ۷۵ درصدی تا ۵ ژانویه ۲۰۲۳ ارائه کرده است.

بازی Encased
بازی Encased

علاوه بر این تخفیف‌ها، اپیک در طول این مدت برای بازی‌هایی که با قیمت کامل ۱۴.۹۹ دلار / ۱۱.۹۹ پوند / ۱۴.۹۹ یورو یا بیشتر فروخته می‌شود، تخفیف ۲۵ درصدی ارائه کرده است.

videogameschronicle

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس