آپدیت اندروید ۱۳ برای گلکسی M12

93
0
اندروید ۱۳ برای گلکسی M12

سامسونگ اخیراً به‌سختی تلاش کرده است به‌روزرسانی اندروید ۱۳ را برای تعداد بیشتری از گوشی‌های هوشمند خود ارائه کند. این شرکت ابتدا آپدیت مذکور را برای مدل‌های پرچم‌دارش منتشر کرد و حالا دو گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ی برند کره‌ای نیز این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند. در این پست به بررسی آپدیت اندروید ۱۳ برای گلکسی M12 می پردازیم.

اندروید ۱۳ برای گلکسی M12

غول فناوری کره‌ی جنوبی، به‌روزرسانی اندروید 13 را برای گلکسی M12 و نسخه‌ی آمریکایی گلکسی A13 5G منتشر کرده است. این شرکت قبلاً آپدیت مذکور را برای نسخه‌ی اروپایی گلکسی A13 5G ارائه کرده بود اما حالا دردسترس کاربران آمریکایی نیز قرار گرفته است. ازطرف دیگر، دارندگان گلکسی M12 می‌توانند با نصب آپدیت جدید، طعم اندروید 13 را روی دستگاه خود بچشند. البته این به‌روزرسانی فعلاً در روسیه منتشر شده است ولی به‌زودی در سایر نواحی جهان نیز ارائه خواهد شد.

به‌روزرسانی اندروید ۱۳ برای نسخه‌ی آمریکایی گلکسی A13 5G با شناسه‌ی A136USQU3CVK9 منتشر شده است. این آپدیت همچنین شامل وصله‌ی امنیتی نوامبر ۲۰۲۲ می‌شود. البته مشخص نیست آیا سامسونگ تا پایان سال جاری این آپدیت را برای سایر دستگاه‌های اقتصادی خود نیز منتشر خواهد کرد یا خیر.

شناسه‌ی اندروید ۱۳ برای گلکسی M12 سامسونگ M127FXXU3CVL2 است که شامل وصله‌ی امنیتی نوامبر ۲۰۲۲ نیز می‌شود، بنابراین دارندگان این دو گوشی در ایالات‌متحده و روسیه می‌توانند با مراجعه به مسیر Settings > Software update، نسبت به نصب نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل گوشی خود اقدام کنند.

gizmochina

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس