بازی The Sims 4 در اکتبر 2022 رایگان می شود: معنی آن برای شما چیست؟

122
0
The Sims 4 در اکتبر 2022 رایگان می شود

بازی شبیه‌سازی زندگی محبوب EA، The Sims 4، به‌طور نامحدود رایگان می‌شود، اما آیا این چیز خوبی است یا بد؟ بیایید دریابیم.بازی The Sims 4 در اکتبر 2022 رایگان می شود.

همچنین می توانید بهترین مود های بازی sims را هم بخوانید.

Sims 4، یکی از محبوب‌ ترین بازی‌های شبیه‌سازی اجتماعی که تا به حال ساخته شده است، از اکتبر 2022 یک مدل رایگان برای بازی دریافت می‌کند.

اگرچه این بازی تا سال 2022 هشت سال از عمر آن می گذرد، اما همچنان طرفداران زیادی دارد. در واقع، EA بیش از یک میلیارد دلار درآمد از The Sims 4 در سال 2019 به دست آورد و تا سال 2021 بیش از 36 میلیون بازیکن به دست آورد.

بنابراین، چرا The Sims 4 رایگان می شود؟ و چه معنایی برای جامعه سیمز دارد؟ بیایید نگاه دقیق تری بیندازیم.

چرا EA Games بازی Sims 4 را رایگان می کند؟

در یک پست غیرمنتظره در صفحه خبری The Sims 4، EA اعلام کرد که این بازی در تاریخ 18 اکتبر 2022 به یک مدل رایگان برای بازی تبدیل می شود. از آن تاریخ، بازیکنان می توانند بازی را از طریق EA App، Origin یا Steam دانلود کنند. همچنین برای پلی استیشن 4/5 و همچنین Xbox One و Xbox Series X/S هیچ هزینه ای نخواهد داشت.

EA دنباله روی Call of Duty اکتیویژن است: Warzone که در سال 2020 به صورت رایگان منتشر شد و PUBG: Battlegrounds که در ژانویه 2022 به مدل رایگان تبدیل شد.

The Sims 4 با قیمت 19.99 دلار به یک موفقیت بزرگ برای EA تبدیل شد و میلیاردها دلار از میلیون ها بازیکن خود به دست آورد. و با وجود اینکه این بازی در سال 2014 منتشر شد، Maxis به انتشار پچ های (patches) رایگان و DLC های پولی برای بازی ادامه داد. تا سال 2022، سیمز 4 دارای 12 بسته الحاقی پولی بود که هر کدام حدود 19.99 دلار قیمت داشتند.

به غیر از بسته های توسعه، می توانید بسته های بازی و بسته های مواد را از لابی درون بازی خریداری کنید. این بسته‌ها مدل مو، لباس و مواردی را اضافه می‌کنند که سیم کارت شما می‌تواند با آن‌ها تعامل داشته باشد که به ترتیب 13.99 دلار و 6.99 دلار قیمت دارند. همچنین می‌توانید کیت‌ها را با قیمت حدود 4.99 دلار و باندل‌ها را که ترکیبی از بسته‌های توسعه، بازی و چیزها هستند، با قیمت 24.99 دلار در وب‌سایت The Sims 4 خریداری کنید.

بنابراین، حتی اگر EA بازی پایه را ارائه دهد، باز هم می تواند با DLC های متعدد خود یک بانک بسازد.

چگونه بازی رایگان The Sims 4 بر بازیکنان موجود تأثیر می گذارد

در حالی که بازی رایگان The Sims 4 یک موهبت برای بازیکنان جدید است، بازیکنان فعلی که قیمت کامل بازی پایه را پرداخت کرده‌اند ممکن است احساس کنند دچار مشکل شده‌اند. به همین دلیل است که EA Desert Luxe Kit را تا 17 اکتبر (دقیقا یک روز قبل از رایگان شدن The Sims 4) در بازی بدون هیچ هزینه ای برای همه بازیکنان قابل استفاده است.

اما جدای از کیت رایگان، بازی رایگان بازی The Sims 4 چه تاثیرات دیگری بر پایه بازیکنان موجود خود خواهد داشت؟

بازیکنان بیشتر، انجمن بزرگ تر

هر زمان که یک عنوان AAA رایگان می شود، می توانید انتظار داشته باشید که یک دست انداز بزرگ در بازیکنان فعال داشته باشد. ترکیبی از بازیکنان جدید که تازه بازی را کشف می‌کنند و بازیکنانی که برمی‌گردند (که کنجکاو هستند در مورد چیزهای جدید یا می‌خواهند دوباره به دلیل اخبار بازی کنند) اندازه انجمن The Sims 4 را افزایش می‌دهد.

اگرچه The Sims 4 برای یک بازی تک نفره طراحی شده است، EA در تلاش است تا یک جامعه پشت آن بسازد. می‌توانید محتوای The Sims 4 را که از طریق گالری ایجاد می‌کنید، ببینید و به اشتراک بگذارید. حتی می‌توانید آن را فیلتر کنید تا فقط آثار Maxis Curated نمایش داده شود. و اگر به دنبال الهام گرفتن هستید، می توانید خلاقیت های میلیون ها بازیکن دیگر را نیز در آنجا مرور کنید.

و با یک جامعه بزرگ تر، انتظار می رود که افراد بیشتری بسته ها و کیت های پیشنهادی EA را در لابی بازی خریداری کنند. این امر مخصوصاً زمانی صادق است که بازیکنان یک آیتم انحصاری را که می‌خواهند سیم کارتشان داشته باشد می‌بینند و متوجه می‌شوند که دریافت آن تنها 4.99 دلار به همراه یک سری چیزهای دیگر هزینه دارد.

تراکنش های خرد (Microtransactions) بیشتر

از آنجایی که بازی پایه The Sims 4 در حال حاضر رایگان است، می توانید از توسعه دهنده آن انتظار داشته باشید که بسته ها و کیت های خود را افزایش دهد تا درآمد خود را حفظ کند. و در حالی که بازی پایه در حال حاضر یک عنوان عالی است، با تعداد زیادی، آیتم ها و ویژگی های سیم کارت، این بسته ها و کیت ها تجربه را بیشتر می کنند.

با این حال، امیدواریم EA با ساختن عناصر ضروری گیم پلی، مانند ساختن مشاغل یا ساختن خانه، بازی را از بین نبرد. به هر حال، حتی اگر یک بازی رایگان باشد، باید قبلاً صیقلی و کامل شده باشد. در غیر این صورت، این یک تاکتیک غارتگرانه دیگر برای دوشیدن عناوین رایگان به نظر می رسد.

آیا تبلیغات درون بازی دریافت خواهیم کرد؟

با توجه به اینکه مایکروسافت و سونی تبلیغات درون بازی را برای کنسول های بازی خود در نظر می گیرند، آیا باید انتظار داشته باشیم که EA برای The Sims 4 نیز همین کار را انجام دهد؟

در حالی که امیدواریم اینطور نباشد، EA قبلاً یک تبلیغ تمام صفحه در UFC 4 اضافه کرده است. در حالی که به دلیل واکنش شدید گیمرها به زودی این تبلیغات را حذف کرد، EA ممکن است آزادی عمل بیشتری با The Sims داشته باشد زیرا رایگان است.

با این وجود، تنها زمان نشان خواهد داد که آیا EA تبلیغات را در The Sims 4 قرار می دهد یا خیر. تنها امید ما این است که این کار را انجام ندهد، یا حتی اگر این کار را انجام دهد، تبلیغات را بدون مزاحمت قرار دهد و به بازیکنان The Sims 4 اجازه دهد در آرامش بازی کنند.

وقت آن است که سیمز 4 را امتحان کنید

خوب یا بد، 18 اکتبر بازیکنان جدید زیادی را به جامعه The Sims 4 می آورد. اکنون می توانید ساخت خانه و شخص مجازی خود را به صورت رایگان تجربه کنید. و با افزایش تعداد بازیکنان، می توانید الهام بیشتری برای ساختن عمارت سیم کارت بعدی خود داشته باشید.

اما اگر بازی پایه و همه بسته‌های الحاقی آن هنوز نیاز شما را برای شخصی‌سازی سیم‌کارت و خانه‌شان برآورده نمی‌کنند، باید مدهایی (mods) را نصب کنید تا نسخه‌ای از The Sims 4 واقعاً متعلق به خودتان باشد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس