آشنایی با بهترین مود بازی 4 Sims همراه با لینک دانلود

از زمان انتشار Sims مود‌های زیادی برای آن توسط طرفداران ساخته و منتشر شده است. در ادامه به معرفی بهترین مود های بازی 4 Sims می‌پردازیم.

339
4
آشنایی با بهترین مود بازی 4 Sims همراه با لینک دانلود

Sims یکی از محبوب‌ترین سری بازی‌های تاریخ است. اولین نسخه‌ی این بازی شبیه ساز زندگی در سال ۲۰۰۰ توسط Will Wright و استودیوی Maxis منتشر شد، Sims به سرعت طرفداران زیادی را جذب کرد. آخرین نسخه‌ی این سری Sims 4 نام دارد که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. از آن زمان مود‌های زیادی برای این بازی توسط طرفداران ساخته و منتشر شده است. در ادامه به معرفی بهترین مود های بازی 4 Sims می‌پردازیم.

مطلب بازی The Sims 4 در اکتبر 2022 رایگان می شود را هم بخوانید.

بهترین مود بازی 4 Sims

مد‌های جدید همیشه در ModTheSims که مدت‌هاست مرکز انتشار مود است، منتشر می‌شود. در آنجا همه‌ی مد‌ها را می‌توانید مشاهده و دانلود کنید، از تغییرات جزئی گرفته تا اصلاح کامل سیستم‌های اصلی موجود است. برخی از مود ساد‌ها، از جمله LittleMsSam و KawaiiStacie، به قدری محبوب شده‌اند که وب سایت‌های اختصاصی خود را ساخته‌اند.

۱. New personality traits

1 آشنایی با بهترین مود بازی 4 Sims همراه با لینک دانلود

بسیاری از بهترین مودهای سیمز ۴ بر نحوه‌ی تعامل افراد (سیمز‌ها) با یکدیگر تأثیر می‌گذارند. سیمز ۴ دارای یک لیست طولانی از ویژگی‌های شخصیتی است که نحوه رفتار سیمز‌ها را تغییر می‌دهد و از آنجا که ایجاد رفتار برای مود ساز‌ها نسبتاً آسان است، می‌توانید به سرعت آن لیست را از طریق محتوای سفارشی مود New personality traits گسترش دهید.

اگر می‌خواهید چندین ویژگی جدید را به طور هم زمان داشته باشید. این مود به شما امکان می‌دهد بیش از سه ویژگی را همزمان به شخصیت خود بیفزایید، فقط باید یک کد تقلب و نام ویژگی مورد نظرتان را تایپ کنید تا آن را به شخصیت خود اضافه کنید.

۲. Automatic Beards

2 آشنایی با بهترین مود بازی 4 Sims همراه با لینک دانلود

از نظر فنی این در واقع یک حالت Live Mode است، با استفاده از این حالت، شخصیت‌های شما به مرور ریش در می‌آورند. اگر نمی‌خواهید منتظر طبیعت باشید، حتی مقوی ریش در بازی برای تسریع در کار وجود دارد که می‌توانید آن را خریداری کنید. وقتی خیلی طولانی شد، سیم‌های شما می‌توانند موهای صورت خود را در آینه تراشیده و حالت دهند. برای دانلود کلیک کنید.

۳. Better Build/Buy

3 آشنایی با بهترین مود بازی 4 Sims همراه با لینک دانلود

اگر از ساخت خانه در Sims لذت می‌برید مود Better Build / Buy برای سازندگان حرفه‌ای ساخته شده. و بسیاری از مشکلات را برطرف می‌کند. این حالت تعداد ردیف‌ها را گسترش می‌دهد و استفاده از فیلترها را نیز آسان می‌کند. موارد دیگری که در The Sims 4 وجود دارد اما معمولاً فقط با استفاده از طریق کد تقلب قابل دسترسی است. Better Build / Buy به شما امکان می‌دهد آنها را بدون تقلب مشاهده کنید و به همه آنها نام می‌بخشد و یافتن آنها را بسیار راحت‌تر می‌کند. برای دانلود کلیک کنید.

۴. Slice Of Life

4 آشنایی با بهترین مود بازی 4 Sims همراه با لینک دانلود

یکی از مودهای KawaiiStacie (سازنده‌ی مود مشهور) Slice of life است. این مود immersive است که تغییر احساسات و تغییرات فیزیکی را به سیمز اضافه می‌کند. برای مثال سیم‌ها هنگام ناراحتی در چشم‌هایشان اشک جمع می‌شود و دستانشان کثیف می‌شود و باید آن را بشویند.

این تازه شروع کاری است که این مود می‌تواند انجام دهد. یک سیستم مکالمه تعاملی با گزینه‌های گفتگو جدید و اضافه شدن تیپ‌های شخصیتی بر اساس آزمون ۱۶ نوع شاخص مایرز بریگز از دیگر تغییراتی است که این مود به وجود می‌آورد. این یک تعمیر اساسی بسیار عظیم است که احساسات و انگیزه‌های بیش‌تری را برای همه‌ی سیم‌ها ایجاد می‌کند. برای دانلود کلیک کنید.

۵. MC Command Center

5 آشنایی با بهترین مود بازی 4 Sims همراه با لینک دانلود

MCCC یک مگا مود است که به شما امکان می‌دهد جنبه‌های واقعی سیمز‌ها را تغییر دهید و امکان کنترل خداگونه بر دیگر سیمز‌ها در دنیا و زندگی آنها را می‌دهد. می‌توانید برخی از لباس‌ها را در لیست سیاه قرار دهید، حتی در سیمزهایی که کنترل نمی‌کنید. می‌توانید نرخ اشتغال در سنین مختلف را تعیین کنید، سیمز‌ها را اسکن کنید تا بفهمید باردار هستند یا حتی به بارداری را خاتمه دهید. به صورت کلی کنترل کامل بازی را به شما می‌دهد. برای دانلود کلیک کنید.

حال که با بهترین مود های بازی 4 Sims اشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

4.6/5 - (8 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 دیدگاه برای “آشنایی با بهترین مود بازی 4 Sims همراه با لینک دانلود

    • · 10 اسفند 1400 در 17:34

      دوست عزیز در آخر هر مود لینک دانلود قرار داده شده است
      برای دانلود کلیک کنید در آخر معرفی هر مود

  1. سلام من سیمزم رو بروز رسانی کردم .مود ها و پک هایی ک قبلا داشتم دیگه اجرا نشدن ): هر کاری کردم اجراشن دوباره نشد چیکار باید بکنم؟

    • · 3 مرداد 1401 در 13:01

      بعضی از مودها و پک ها فقط بر روی ورژن خاصی اجرا میشن و همچنین بعد از آپدیت بازی باید مود ها و پک ها هم آپدیت کنید

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس