برداشته شدن تیک آبی توییتر !

76
0
برداشته شدن تیک آبی توییتر

ایلان ماسک پس‌از خرید توییتر تصمیمات جنجالی زیادی اتخاذ کرده است که یکی از آن‌ها به سرویس Blue این شبکه‌ی اجتماعی ارتباط دارد. در این پست به بررسی برداشته شدن تیک آبی توییتر می پردازیم.

برداشته شدن تیک آبی توییتر

توییتر مدتی قبل اعلام کرد تیک آبی حساب افرادی که هزینه‌ی ۸ دلاری سرویس Blue را پرداخت نکنند، برداشته خواهد شد و مدتی بعد شاهد اعمال این تغییر بودیم. البته به‌نظر می‌رسد تیک آبی حساب کاربری برخی افراد سرشناس در پلتفرم اجتماعی مذکور با وجود عدم پرداخت هزینه‌ی ۸ دلاری، همچنان حذف نشده است و ایلان ماسک هزینه‌ی تیک آبی این افراد را خودش پرداخت می‌کند.

میلیارد معروف با انتشار پستی در حساب توییتر خود تأیید کرد هزینه‌ی تیک آبی ویلیام شاتنر، لبرون جیمز و استفن کینگ را خودش پرداخت می‌کند و بررسی‌ها نشان می‌دهد حساب این سه شخص همچنان تیک آبی دارد.

ماسک درمورد اینکه چرا تصمیم گرفته است هزینه‌ی تیک آبی برخی افراد مشهور را پرداخت کند، توضیح اضافه‌ای نداده است و علاوه‌براین نمی‌دانیم آیا این‌کار را برای افراد دیگر نیز انجام خواهد داد یا خیر.

استفن کینگ اخیراً اعلام کرد با وجود اینکه در سرویس Blue عضو نشده است و هزینه‌ای پرداخت نمی‌کند اما اطلاعات حساب کاربری وی نشان می‌دهد اشتراک سرویس مذکور را دارد.

mashable

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس