خرید و فروش بیت کوین در توییتر

54
0
خرید و فروش بیت کوین در توییتر

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، نمودار قیمت بیت کوین در حال حاضر به پلتفرم رسانه‌های اجتماعی توییتر اضافه شده که با استفاده از ابزار جستجوی آن قابل مشاهده است. طبق گزارش‌ها، نمودار قیمت این رمزارز توسط پلتفرم TradingView ارائه شده و به نظر می‌رسد که از تاریخ ۱۸ آوریل به توییتر اضافه شده است. در این پست به بررسی خرید و فروش بیت کوین در توییتر می پردازیم.

خرید و فروش بیت کوین در توییتر

همراه با نمایش قیمت بیت کوین، لینکی هم در صرافی ارز دیجیتال eToro وجود دارد که از طریق آن، کاربران می‌توانند بیت کوین بخرند یا بفروشند. در زمان نگارش این خبر، به نظر می‌رسد که فقط نمودار قیمت بیت کوین در توییتر در دسترس است. یک سلب مسئولیت با مضمون «سرمایه شما در معرض خطر است» نیز در کنار نمودار قیمت بیت کوین مشاهده می‌شود.

خرید و فروش بیت کوین در توییتر
خرید و فروش بیت کوین در توییتر

پیش‌تر و در تاریخ ۱۳ آوریل، گزارش شده بود که توییتر با همکاری صرافی eToro، گزینه معاملات ارز دیجیتال و سهام را مستقیماً درون برنامه خود ارائه خواهد داد. در همین راستا، سخنگوی eToro می‌گوید:

توییتر به بخش بسیار مهمی از جامعه سرمایه‌گذاری خرد تبدیل شده و افراد زیادی برای دسترسی به اخبار مالی و کسب دانش به آنجا می‌روند. ما فکر می‌کنیم که ویژگی Cashtags$ می‌تواند نقش اصلی را در این مسیر ایفا کند.

توییتر اولین پلتفرم اجتماعی بزرگ نیست که قیمت بیت کوین را به نمایش می‌گذارد. در ۱۰ آوریل، Douyin، نسخه چینی TikTok، گزینه مشاهده قیمت بیت کوین را برای حدود ۷۳۰ میلیون کاربر در سرزمین اصلی چین اضافه کرد. با این حال، یک روز پس از اجرای این طرح، قیمت‌ها حذف شدند و در پیامی به کاربران هشدار داده شد که «ارزهای دیجیتال غیررسمی، مانند ارزهای فیات (در چین) جایگاه قانونی ندارند».

cointelegraph

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس