بررسی آنر Magic Vs

125
0
بررسی آنر Magic Vs

Honor Magic Vs به تازگی به نمایش درآمد و ما به اندازه کافی خوش شانس هستیم که یکی از آن ها را برای آزمایش در دفتر خود تهیه کنیم. این واحد چینی با نرم افزار غیر نهایی است، ما فقط روی سخت افزار تمرکز می کنیم، اما ابتدا اجازه دهید جعبه گشایی (آنباکس) را انجام دهیم. بررسی آنر Magic Vs را در ادامه بخوانید.

این گوشی دارای یک شارژر 66 واتی، کابل USB و یک قاب برای پنل پشتی است.

بررسی آنر Magic Vs
بررسی آنر Magic Vs

Honor Magic Vs به لطف طراحی لولا به شدت بهبود یافته، نازک ‌تر و سبک ‌تر از مدل قبلی خود است. این گوشی شبیه به Xiaomi Mix Fold 2 در دست است.

در داخل، Magic Vs دارای یک اسنپدراگون 8+ نسل 1 با حداکثر 12 گیگابایت رم است. اسنپدراگون 8 نسل 2 نزدیک است اما نسل 1 هنوز کاملاً توانمند است، به خصوص در شکل پلاس.

بررسی آنر Magic Vs
بررسی آنر Magic Vs

هر دو نمایشگر در Magic Vs فوق العاده هستند. در داخل، یک OLED 7.9 اینچی 2272x1984px با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز وجود دارد، در حالی که در قسمت بیرونی، یک OLED 6.45اینچی با وضوح 2560×1080 پیکسل با نرخ تازه‌سازی سریع‌تر 120 هرتز وجود دارد.

نرخ تازه‌سازی داخلی پایین‌تر Honor Magic Vs را در مقایسه با رقبای مستقیم خود در مضیقه قرار می‌دهد، اگرچه تفاوت بین 90 هرتز و 120 هرتز به اندازه 60 هرتز تا 90 هرتز نیست.

=

تاشو آنر در مقایسه با رقبای خود دارای چند مزیت است. دارای تنظیمات تصویربرداری توانمندی است که از سری Honor 70 Pro قرض گرفته است. این دوربین دارای یک دوربین اصلی 54 مگاپیکسلی IMX800 سونی، یک واحد فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین x3 تله فوتو 8 مگاپیکسلی است. مزیت کلیدی دیگر باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که هر دو گوشی تاشو شیائومی و گلکسی زد فولد 4 سامسونگ را بالاتر می برد.

ما اکنون به آزمایش واقعی Honor Magic Vs می پردازیم زیرا چیزهای زیادی برای پوشش دادن وجود دارد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس