بررسی بلند مدت سامسونگ گلکسی S22 Ultra

37
0
بررسی بلند مدت سامسونگ گلکسی S22

Samsung Galaxy S22 Ultra یک گوشی مهم است. این پرچمدار سامسونگ و بهترین گوشی هوشمند آن در یک فرم معمولی است. هر سال زودتر از راه می رسد و استانداردی را تعیین می کند که کل طیف دستگاه های سامسونگ و بیشتر بازار گوشی های هوشمند بر اساس آن ارزیابی می شود. بررسی بلند مدت سامسونگ گلکسی S22 را در ادامه بخوانید.

به طور سنتی، این گوشی با بهترین نمایشگر، بهترین دوربین، سریع ترین تراشه و سکوی پرشی برای بسیاری از توسعه نرم افزار سامسونگ است. ما می گوییم “به طور سنتی”، زیرا با گلکسی زد فولد که اکنون در نسل چهارم خود قرار دارد، تغییری نه چندان ظریف در تمرکز صورت گرفته است. Galaxy Z Fold4 بزرگترین پرچمدار سامسونگ از نظر صفحه نمایش است و پلتفرمی است که نوآوری های نرم افزاری سامسونگ در آن بیشتر دیده می شود.

بررسی بلند مدت سامسونگ گلکسی S22
بررسی بلند مدت سامسونگ گلکسی S22

اما برخی چیزها ثابت مانده است. اگر بهترین دوربین گوشی سامسونگ را می خواهید، این گوشی گلکسی اس 22 اولترا است. همین امر در مورد ساخت و ساز پریمیوم و عمر باتری نیز صدق می کند.

در ظاهر، هنگام تولید گلکسی اس 22 اولترا، در فرمول گلکسی اس 21 اولترا تغییر چندانی نکرده است. گوشی جدید دارای یک قلم S داخلی همراه با طراحی سنتی ساده و خسته کننده Note است. نکته خوب این است که سامسونگ آنچه را که گلکسی اس 21 اولترا را بسیار عالی کرده است حفظ کرده است – باتری 5000 میلی آمپر ساعتی برای جای دادن قلم کاهش نیافته است و صفحه نمایش عالی و دوربین های عالی همه اینجا هستند. این دوربین ها به طور کلی بدون تغییر هستند، نرم افزار و تغییرات جزئی حسگر کنار. و به نظر می رسد که این برنامه در سال 2023 خواهد بود – اگر شکسته نشود و همه اینها.

بررسی بلند مدت سامسونگ گلکسی S22
بررسی بلند مدت سامسونگ گلکسی S22

زمان ذکر این نکته است که این منتقد در بیشتر سال‌های 2021 و اوایل سال 2022 از گلکسی اس 21 اولترا استفاده کرده است تا اینکه به گلکسی اس 22 اولترا مجهز به اگزینوس دست پیدا کرد. یک نوع کهنه سرباز Galaxy Ultra، او کسی نیست که در دام چسبیدن به آنچه که بهترین می داند بیفتد. او دائماً توسط بهترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار وسوسه شده است، اما در طول سال 2022 به گلکسی S22 Ultra چسبیده است. خوب، بیشتر، ما هفته‌های تقلب را حساب نمی‌کنیم، درست است؟

می‌توانیم با اطمینان بگوییم که گلکسی اس 22 اولترا بهترین گوشی هوشمند همه‌جانبه روی کره زمین است (تاشوها یک دسته خاص خود هستند. این یک نیروگاه مصرف چند رسانه ای با بهترین صفحه نمایش روی تلفن و بلندگوهای عالی است. این دوربین همه کاره ترین سیستم دوربین را با دو دوربین زوم، دوربین سلفی و فوق عریض با فوکوس خودکار، خروجی فوق العاده و شاتر از راه دور داخلی هوشمندانه (قلم) دارد. این با بالاترین استاندارد ساخته شده است، عمر باتری عالی دارد و پشتیبانی نرم افزاری آن قوی است، چه چیز دیگری وجود دارد؟

به سختی می توانید گوشی هوشمندی را پیدا کنید که به عنوان یک بسته کلی بهتر باشد، چه رسد به دیگری، با مجموعه مهارت های خاصی که Galaxy S22 Ultra دارد.

بررسی بلند مدت سامسونگ گلکسی S22
بررسی بلند مدت سامسونگ گلکسی S22

سامسونگ بخش پرچمداران بزرگ را برای حداقل دوازده ماه دیگر قفل کرده است، اما همچنان با هر Ultra نوآوری می کند. گلکسی اس 21 اولترا یکی از کاملترین فرمول ستارگان اس 20 اولترا بود، اکنون اس 22 اولترا مظهر آن است. چه کسی می توانست حدس بزند که ادغام S با Note یک حرکت عالی باشد؟واضح است که سامسونگ. و در چند ماه دیگر، گلکسی اس 23 اولترا از اینجا و آنجا کمی بهتر خواهد شد. یا در همه جا خیلی بهتر است؟ اینجا امید است.

اما هنوز چند ماه دیگر باقی مانده است، بنابراین اجازه دهید به Galaxy S22 Ultra برگردیم. چگونه نگه داشته است؟ آیا هنوز در اواخر سال 2022 ارزش آن را دارد؟ بله، به خواندن ادامه دهید تا متوجه شوید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس