بررسی شیائومی 12T Pro Daniel Arsham Edition

108
0
بررسی شیائومی 12T Pro Daniel Arsham Edition

هفته گذشته Xiaomi 12T Pro Daniel Arsham Edition را معرفی کرد. یک محصول با طراحی منحصر به فرد، که فقط به تعداد 2000 عدد تولید شده است و ما خوش شانس هستیم که یکی از آنها را در اختیار داریم. عرضه رسمی این محصول برای 16 دسامبر برنامه ریزی شده است و به صورت محدود فقط در اروپا در دسترس خواهد بود. بررسی شیائومی 12T Pro را در ادامه بخوانید.

بررسی شیائومی 12T Pro
بررسی شیائومی 12T Pro

برای شیائومی 12 تی پرو، دانیل آرشام از تکنیک خاص خود استفاده کرد تا گوشی سبز رنگ را طوری نمایش دهد که انگار از مس ساخته شده و در هوای آزاد قدیمی شده است. این گوشی هوشمند واقعا منحصر به فرد است و عکس ها شاید نتوانند حق مطلب را به درستی ادا کنند.

بررسی شیائومی 12T Pro Daniel Arsham Edition
بررسی شیائومی 12T Pro Daniel Arsham Edition

پنل پشتی دارای بافت های متفاوتی است. در داخل جعبه ما شاهد آداپتور 120 وات و یک کابل شارژر هستیم.

یک قاب محافظ شفاف پلاستیکی ساده نیز در داخل باکس وجود دارد که در تضاد شدید با ظاهر لوکس خود گوشی است. با این حال به شما این امکان را می دهد تا طراحی منحصر بفرد گوشی خو را به نمایش بگذارید.

Xiaomi 12T Pro Daniel Arsham Edition با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود که با نسخه برتر گوشی اصلی مطابقت دارد. از نظر سخت افزاری هیچ تفاوتی بین آنها وجود ندارد، ما شاهد چیپست Snapdragon 8+ Gen 1 و صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با فرکانس 120 هرتز هستیم.

رابط کاربری این محصول دارای یک تم سبز منحصر به فرد است که با طراحی پشتی آن مطابقت دارد. به علاوه شما یک مجموعه تصویر زمینه و آیکون سفارشی نیز دریافت می کنید.

MIUI 13، مبتنی بر اندروید 12، تم‌ها و ویژگی های منحصربفرد دیگری را نیز ارائه می‌کند، برخی از آنها از قبل نصب شده و آماده استفاده هستند.

این شیائومی 12 تی پرو منحصر به فرد با قیمت 899 یورو به فروش می رسد که 49 یورو بالاتر از نسخه معمولی 12/256 گیگابایتی در هر یک از سه رنگ ساده دیگر است. اگر در فکر خرید نسخه Daniel Arsham Edition هستید باید آن را در فروشگاه شیائومی و Highsnobiety جستجو کنند.

5/5 - (1 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس