بهترین گوشی های اندرویدی در نوامبر 2022 از نگاه آنتوتو

58
0
بهترین گوشی های اندرویدی در نوامبر

آنتوتو، یکی از محبوب‌ترین بنچمارک‌هاست که هر ماه لیستی از قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی بازار را منتشر می‌کند و حالا نوبت به ماه نوامبر رسیده است. در فهرست قدرتمندترین پرچمدارهای اندرویدی ماه نوامبر، همچنان گوشی‌های سری ایسوس راگ فون 6 در صدر قرار گرفته‌اند و تراشه‌های کوالکام در این لیست حکمرانی می‌کنند. در این خبر به بررسی بهترین گوشی های اندرویدی در نوامبر می پردازیم.

بهترین گوشی های اندرویدی در نوامبر

در گزارش ماه اکتبر هم پرچمدارهای ایسوس در صدر فهرست قرار داشتند. در‌حقیقت بیشتر گوشی‌ها ماه نوامبر تفاوتی با گزارش قبلی ندارند، اما بعضاً جایگاه و امتیازهای آن‌ها تغییر کرده‌اند.

در صدر فهرست ماه نوامبر، ایسوس راگ فون 6 با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته. این دستگاه موفق به کسب امتیاز 1,117,968 شده است. در رتبه دوم نسخه پرو این دستگاه با امتیاز 1,110,082 به چشم می‌خورد.

بهترین گوشی های اندرویدی در نوامبر
بهترین گوشی های اندرویدی در نوامبر

در رتبه سوم دیگر پرچمدار ایسوس، یعنی ذن‌فون 9 قرار گرفته است. این گوشی هوشمند هم به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک مجهز شده و توانسته امتیاز 1,086,197 را به‌دست آورد.

در رتبه چهارم جدیدترین گوشی قدرتمند شیائومی، یعنی شیائومی 12T پرو قرار دارد که با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک توانسته به امتیاز 1,064,841 دست یابد. دیگر نماینده‌ شیائومی در این لیست، گوشی‌ بلک شارک 5 پرو با امتیاز 1,026,704 در رتبه ششم جدول است.

تمام گوشی‌های موجود در این لیست به تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک یا نسخه پلاس آن مجهز شده‌اند. تنها یک گوشی پرچمدار در این فهرست به تراشه مدیاتک مجهز شده است: ویوو X80. این گوشی هوشمند که قدرتش را چیپ دایمنسیتی 9000 تأمین می‌کند، توانسته است با کسب امتیاز 1,003,314، در رتبه هشتم قرار بگیرد.

با توجه به اینکه گوشی‌های مجهز به نسل جدید تراشه‌های پرچمدار، یعنی اسنپدراگون 8 نسل دو و همچنین دایمنسیتی 9200، در آینده نزدیک لیست قدرتمندترین پرچمدارهای اندرویدی تغییرات زیادی را تجربه خواهد کرد.

gizmochina

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس