بررسی مانیتورهای miniLED لنوو

71
0
مانیتورهای miniLED

مانیتورهای پیشرفته‌ی miniLED جدید لنوو موسوم به P32pz-30 و P27pz از رنگ‌های ۱۰ بیتی پشتیبانی می‌کنند و قیمت پایه آن‌ها ۱۷۰۰ دلار است.هنگامی که صحبت از مانیتورهای پرچم‌دار با دقت رنگ بالا به‌میان آید، لنوو اولین برندی نیست که به‌ذهن ما خطور می‌کند اما این شرایط احتمالاً به‌زودی تغییر خواهد کرد. در این پست به بررسی مانیتورهای miniLED می پردازیم.

مانیتورهای miniLED

این شرکت دو مانیتور miniLED به‌نام‌های ThinkVision 27pz30 و ThinkVision P32pz-30 معرفی کرده است که هردو آن‌ها برای کاربران حرفه‌ای طراحی شده‌اند. این دو محصول در آگوست ۲۰۲۳ با قیمت پایه‌ی ۱۶۹۹ دلار و حداکثر ۱۹۹۹ دلار عرضه خواهند شدهمان‌طور که از نام مانیتورهای لنوو Think Vision P32pz-30 و P27pz-30 پیدا است، به‌ترتیب از پنل‌های miniLED با ابعاد ۳۲ اینچ و ۲۷ اینچ بهره می‌برند.

مانیتورهای miniLED
مانیتورهای miniLED

ناحیه‌ی کاهش نور این دو محصول نیز ۱۱۵۲ است وضوح ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل را ارائه می‌دهند. از دیگر ویژگی‌های نمایشگرهای جدید لنوو می‌توان به حداکثر سطح روشنایی ۱۲۰۰ نیتی، پشتیبانی از رنگ‌های ۱۰ بیتی، سازگاری با فناوری DisplayHDR1000 و نرخ‌نوسازی ۶۰ هرتز اشاره کرد. این دو مانیتور همچنین ۸۰ درصد طیف رنگی BT2020، تا ۹۸ درصد گستره‌ی رنگی DCI-P3 و ۹۹ درصد گستره‌ی رنگی Adobe RGB را پوشش می‌دهند.

مانیتورهای miniLED
مانیتورهای miniLED

لنوو ThinkVision P32pz-30 و P27pz-30 از دو درگاه HDMI 2.1، درگاه USB C برپایه‌ی استاندارد USB 3.0، دو پورت DIsplayPort 1.4 (ورودی و خروجی)، درگاه USB C برپایه‌ی استاندارد USB 3.2 نسل دوم و چهار درگاه USB بهره می‌برند. این دو محصول همچنین به سوئیچ KVM نیز مجهز شده‌اند؛ قابلیتی که به کاربران اجازه می‌دهد چندین دستگاه را با یک مجموعه از تجهیزات جانبی ورودی، کنترل کنند. علاوه‌براین می‌توان دستگاه‌های پرمصرف مثل لپ‌تاپ‌ها را ازطریق درگاه USB C این دو نمایشگر، شارژ کرد.

notebookcheck

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس