الماس‌ها همیشگی‌اند | معرفی بازی کلش اف کلنز

51
0
معرفی بازی کلش اف کلنز

اگر تاکنون هیچ اقدامی برای خرید الماس در زندگی خود نکرده‌اید، به‌راحتی می‌توانید در گوشی موبایل خود الماس داشته باشید. از آن جالب‌تر اینکه با کمی مهارت که در ادامه به آن می‌پردازیم، این الماس‌ها به پول واقعی تبدیل می‌شوند. پس قبل از هر چیز، بهتر است تا روش خرید جم در کلش اف کلنز را بدانید.

در روزهایی که جیمز باند در فیلم سینمایی «الماس‌ها همیشگی‌اند» به دنبال دزد الماس‌های معادن آفریقای جنوبی بود، هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که رویای داشتن الماس این‌قدر شیرین باشد. کسی چه می‌داند، شاید این روزها طرفداران قدیمی فیلم‌های جیمز باند در حال خرید جم کلش اف کلنز باشد. این روزها این بازی موبایلی محل خوبی برای استخراج پول‌های واقعی از درآمدهای درون بازی است. ولی گاهی برای سود بیشتر باید دست به پرداخت‌های درون بازی بزنید و روش خرید جم را بلد باشید.

راحت‌ترین روش برنده شدن در بازی‌های آنلاین، استفاده از پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای است. بدین‌صورت که بازی درگاهی را برای خرید پول درون بازی در اختیار شما قرار می‌دهد. بازی Clash of Clans از آن دسته بازی‌هایی است که امکان خرید آیتم‌های درون‌برنامه‌ای را برای شما فراهم کرده و با چند لمس در منوی خرید بازی می‌توانید با خرج کردن جم، نتایج را به نفع خود تغییر دهید. اما نحوه خرید جم کلش اف کلنز به چه صورت است؟

چرا باید خرید جم در کلش اف کلنز را بلد باشید؟

اگر یک بار این بازی را تجربه کرده باشید، قطعاً از نقش مستقیم خرید جم کلش اف کلنز در این بازی موبایلی آگاه هستید. این جواهرات سبزرنگ زیبا شاید پول‌های جیب شما را غارت کند ولی به عنوان یک گارانتی خوب برای پیروزی در نبردهای شما عمل می‌کند. به‌ویژه اگر قصد داشته باشید بازی را با جدیت و قدرتمند آغاز کنید. و از همه مهم‌تر، این الماس‌ها شما را در رسیدن به پول واقعی بیشتر یاری خواهند داد.

اگر از افرادی هستید که به دنبال سرعت بالا در آپدیت‌ها هستید و در کل از کاهش صبر و حوصله رنج می‌برید، ادامه این مقاله را از دست ندهید. با خرید جم در طول بازی، انتظار برای ارتقا آیتم‌های بازی به صفر می‌رسد و سطح ساختمان‎‌ها و یا سرباز‌های شما به راحتی و بدون اتلاف وقت افزایش پیدا می‌کند.

همچنین این جم‌ها هنگامی که شما در سطوح بالای بازی قرار دارید نیز نقش حیاتی در تداوم پیشرفت‌های شما دارند. پس اگر به فکر شرکت در نبردهای حرفه‌ای با کلن‌های رده‌بالا هستید، خرید جم در کلش اف کلنز را فراموش نکنید. آمارها نشان داده است که 10 قبیله برتر این بازی، به طرز عجیبی الماس خرج موفقیت خود می‌کنند. پس در هنگام عضویت در کلن‌ها این نکته را به خاطر داشته باشید که سایر اعضا هم از الماس‌هایشان خرج کنند.

مهم‌ترین امتیازهایی که در بازی و با خرید جم در کلش اف کلنز بدست می‌آورید:

  • به راحتی منابعی نظیر منابع مانند طلا، الکسیر یا الکسیر سیاه را در اختیار داشته باشید.
  • در کمترین زمان آموزش نیروهای جنگی را در سربازخانه‌ها به اتمام برسانید.
  • روند ساخت‌وساز ساختمان‌های بازی را کوتاه کنید.
  • سرعت سیستم ارتقای مهارت‌های خود را به شدت افزایش دهید.
  • با استفاده از جم‌ها می‌توانید آیتم «بوست کلش» را در اختیار داشته باشید و سرعت ساخت‌وساز و آموزش نیروهای بازی را به مدت 24 ساعت سریع‌تر کنید.
  • به وسیله جم‌ها می‌توانید اکانت خود را با سرعت بیشتری ارتقا داده و در کمترین زمان ممکن آن را به فروش برسانید و صاحب پول واقعی شوید.

نحوه خرید جم کلش اف کلنز

در همان ابتدای ورود به بازی، امکان خرید الماس‌های سبز برقرار است. پس از آن‌که بازی را نصب کردید، مراحل زیر را انجام دهید:

ساخت اکانت

یک اکانت جدید برای خودتان بسازید. پیشنهاد می‌کنیم که ساخت اکانت را حتماً انجام دهید زیرا اگر قصد داشته باشید که گوشی خود را عوض کنید، می‌توانید به راحتی اکانت خود را در گوشی جدید فعال و بازی را در آن گوشی ادامه دهید.

ورود به فروشگاه

در صفحه اصلی بازی، گزینه Shop را از گوشه سمت راست و پایین صفحه انتخاب کنید. سپس گزینه Treasures را انتخاب و یکی از پک‌های الماس را باتوجه به نیازتان انتخاب کنید. توجه داشته باشید که جم‌ها را با توجه به موقعیت خود در طول بازی خریداری کنید.

پرداخت

در انتها کافیست تا با یکی از روش‌های پرداخت درون بازی، خرید خود را نهایی کنید. سوپرسل روش‌های متعددی را مانند استفاده از کارت‌های اعتباری و دبیت کارت‌ها و یا گیفت‌کارت‌ها و کیف پول گوگل‌پلی برای شما تدارک دیده است.

مشکلات خرید جم کلش اف کلنز در ایران

قطعاً می‌دانید که با توجه به وجود تحریم‌ها و بسته شدن راه‌های خرید مستقیم جم از بازی، باید به دنبال راهی برای جبران این مشکل باشید. یکی از روش‌هایی که اکثر کاربران ایرانی از آن استفاده می‌کنند، بهره‌گیری از سروها و حساب‌های بانکی خارجی است. شما با این روش و به کمک یک واسطه خارجی خرید خود را انجام می‌دهید. متاسفانه کاربران زیادی در فضای اینترنت از این نوع خرید ابراز پشیمانی کرده‌اند. پلیرهایی که با اعتماد به فروشگاه‌های غیرمجاز علاوه بر پول از دست‌رفته‌شان، اکانت خود را نیز از دست داده‌اند.

بهترین راه برای خرید جم در کلش اف کلنز

یافتن یک فروشگاه آنلاین مطمئن برای خرید الماس‌های سبزرنگ Clash of Clans ضروری است. حال ما خبری خوب برای طرفداران این بازی داریم؛ فروشگاه تاپ جم شاپ فرآیند خرید جم کلش اف کلنز را در کمترین زمان ممکن و از مطمئن‌ترین درگاه‌های پرداخت انجام خواهد. همچنین کارشناسان قوی مجموعه به پشتیبانی 24 ساعته تمامی مشکلات شما را پاسخگویی خواهند کرد.

شارژ الماس‌های بازی به صورت مستقیم در حساب شما انجام خواهد شد. با اعتماد به تاپ جم شاپ به هیچ وجه نگران زمان فرآیند شارژ جم نیز نباشید. اگر در طول خرید جم اختلالی وجود داشته باشد و شارژینگ جم از طرف تیم ما با مشکل همراه شود، این موضوع به شما اطلاع و مبلغ پرداختی از طرف شما نیز عودت داده خواهد شد.

پس اگر به دنبال قدرت بیشتر در بازی Clash of Clans هستید و یا می‌خواهید سلطه خود را بر دیگر پلیرها حفظ کنید، فروشگاه تاپ جم شاپ را برای خرید جم در کلش اف کلنز فراموش نکنید. ما در سخت‌ترین نبردهای بازی‌های آنلاین در کنار شما خواهیم بود.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی اول نیوز در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

5/5 - (2 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس