بررسی مزایده خودروهای خارجی متروکه خرداد ۱۴۰۲

54
0
مزایده خودروهای خارجی متروکه خرداد ۱۴۰۲

صاحب حجتی، قائم مقام سازمان اموال تملیکی، در مراسم افتتاح انبار اموال تملیکی در مبارک آباد، عنوان کرد دغدغه ما صیانت از اموال بیت المال بوده و از این رو اقدام ساماندهی انبارها و کالاهای متروکه کرده‌ایم. در سال گذشته به همت و همکاری‌ دستگاه‌های مربوطه کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی در سراسر کشور تعیین تکلیف شدند. در این پست به بررسی مزایده خودروهای خارجی متروکه خرداد ۱۴۰۲ می پردازیم.

بررسی مزایده خودروهای خارجی متروکه خرداد ۱۴۰۲

وی افزود به گفته وزیر اقتصاد، سازمان اموال تملیکی سازمان رکوردهاست. بطوریکه آمارهای رشد در این سازمان بالای ١۰۰ درصد بوده و در سال گذشته ٣١ هزار میلیارد تومان کالا تعیین تکلیف شده و رشد 45 درصدی در بخش فروش داشتیم. همچنین اعاده کالا رشد ١۲.۵ درصدی داشته و توانستیم تابوی انهدام خودروهای آمریکایی را بشکنیم و برای اولین بار چندین دستگاه خودروی آمریکایی را منهدم کردیم. از دیگر اقدامات تعیین تکلیف خودروهای متروکه بود که به مزایده رسید و سامانه یکپارچه اموال تملیکی را که چندین سال روی زمین مانده بود در چند استان کار خود را شروع کرده و در مرداد ماه سال جاری به طور کامل در کل کشور به اجرا می‌رسد. در حال حاضر تعداد انبارهای سازمان اموال تملیکی ٨۰ باب است و ۱۴۴ سوله در اختیار داریم هر چند در طول یک سال گذشته فضای نگهداری از اموال رشد قابل توجهی 56 هزار متر مربع رشد داشته اما تعداد انبارهای ملکی سازمان به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسد.

آقای حجتی به آغاز مزایده خودرو موجود در اموال تملیکی اشاره کرد و گفت ٣ هزار و ۵۸۴ دستگاه خودرو در خردادماه به مزایده گذاشته می‌شود که از این تعداد ٢ هزار و ٨٩٧ دستگاه خودرو سبک، ٣۰۰ دستگاه خودرو سنگین، ۳۶۹ خودرو و ادوات راهسازی و ١٨ دستگاه ماشین آلات کشاورزی هستند که متقاضیان از ۸ خرداد ماه تا ١۴ خرداد فرصت بازدید دارند‌. هفدهم خرداد ماه پاکت‌ها بازگشایی و برندگان اعلام می‌شوند. متقاضیان می‌توانند جزییات این مزایده را از سایت اموال تملیکی و در سامانه تدارک دولت مشاهده کنند و اطلاعات آن بارگذاری شده‌است.

وی تاکید کرد متقاضیان برای ثبت رقم و شرکت در این مزایده باید توکن داشته باشند و هم افراد حقیقی و حقوقی و دستگاه‌های دولتی می‌توانند در این مزایده

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس