بررسی مشخصات خودرو هاوال B07

115
0
مشخصات خودرو هاوال B07

به نظر می­‌رسد که هاوال به عنوان یکی از زیرمجموعه­‌های گریت وال، قصد دارد محصول جدیدی را تا قبل از پایان سال جاری به مشتریان عرضه کند. البته این خودروساز چینی در ماه فوریه، تصاویری از هاوال B07 را منتشر کرده بود اما ظاهرا قرار شده نسخه پلاگین-هیبرید از آن هم عرضه شود. بنابر اعلام برخی منابع، احتمال دارد که این محصول با نام شیائولانگ مکس نیز به فروش برسد. در این پست به بررسی مشخصات خودرو هاوال B07 می پردازیم.

مشخصات خودرو هاوال B07

هاوال B07 به سامانه پلاگین-هیبرید DHT-PHEV مجهز شده است، که از یک پیشرانه 1.5 لیتری در دو نسخه با 114 یا 151 اسب‌­بخار قدرت و یک موتور برقی تشکیل شده است. دو باتری به ظرفیت 9.41 یا 19.27 کیلووات ساعت نیز برای این خودرو قابل سفارش است، که شعاع حرکتی 44 یا 86 کیلومتر (براساس استاندارد WLTC) را برای هاوال B07 به ارمغان می­‌آورد. مصرف سوخت ترکیبی هم 5.6 لیتر در صد کیلومتر اعلام شده است.

جلوپنجره بدون قاب با اجزای الماسی-شکل، فرم‌های شکسته روی کاپوت، لوگوی HAVAL در زیر کاپوت و نشان PHEV در سمت راست بدنه، از مهمترین ویژگی‌های ظاهری هاوال B07 پلاگین-هیبرید به شمار می‌­آید. البته براساس تصاویری که قبلاً انتشار یافته، هاوال B07 با دو چهره نسبتا متفاوت وارد بازار خواهد شد، که نمونه با چراغ‌های جلو به شکل V افقی و جلوپنجره بدون حاشیه به مراتب بهتر به نظر می‌­رسد.

مشخصات خودرو هاوال B07
مشخصات خودرو هاوال B07

براساس اطلاعاتی که وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) منتشر کرده، ابعاد بدنه هاوال B07 در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 4.758، 1.895، 1.725 و 2.8 متر اعلام شده است، که این خودرو را در رده میان­‌سایز نشان می­‌دهد. بدنه این خودرو روی رینگ‌های 19 اینچی با تایرهای 235/55 استوار شده است و می‌­تواند تا 180 کیلومتر برساعت، سرعت بگیرد.
برخلاف اکثر کراس‌­اورهای جدید چینی، در نمای عقب هاوال B07ا ز چراغ سرتاسری خبری نیست. باله سقفی و دو خروجی اگزوز مصنوعی در دو طرف سپر عقب، از دیگر ویژگی‌های ظاهری در این بخش به شمار می­‌آید.

bama

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس