بررسی موتورولا Moto G82

35
0
بررسی موتورولا Moto G82

Moto G82 در اوایل سال جاری با صفحه نمایش 6.6 اینچی OLED و دوربین 50 مگاپیکسلی با OIS به عنوان ویژگی های برجسته آن معرفی شد. این تلفن یک دستگاه میان رده کلیدی برای سازنده آن در سراسر جهان است و اکنون که ما بالاخره یک واحد را دریافت کردیم، می‌توانیم ببینیم که آیا باید در فهرست نهایی خرید شما قرار بگیرد یا خیر.

بررسی موتورولا Moto G82
بررسی موتورولا Moto G82

Moto G82 دارای نشانه های طراحی بسیاری از Moto G52 و Moto G62 است. این سه گوشی نیز تنظیمات دوربین بسیار مشابهی دارند، اما Moto G82 تنها گوشی ای است که OIS را ارائه می دهد.

در زیر درب ما یک پلتفرم اسنپدراگون 695 داریم که مجهز به شبکه G5 است. واحد ما دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است، اگرچه برخی بازارها نسخه 8 گیگابایت رم را نیز دارند.

رنگ نیلوفر سفید در دستگاه ما دارای یک الگوی نقطه‌دار در اطراف لوگوی Moto است، که افزوده جالبی است، و ما یک قاب محافظ پلاستیکی شفاف در جعبه داریم که همچنان به شما امکان می‌دهد آن را مشاهده کنید و در عین حال محافظت خاصی را ارائه می‌دهد.

بررسی موتورولا Moto G82
بررسی موتورولا Moto G82

صفحه نمایش OLED پوشش 100٪ DCI-P3 و نرخ تازه سازی 120 هرتز را نوید می دهد. با این حال، هیچ اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر وجود ندارد زیرا موتورولا تصمیم گرفت اسکنر اثر انگشت را در کناری، تعبیه شده در کلید پاور قرار دهد.

از طرف دیگر، Moto G82 دارای یک جک 3.5 میلی متری صدا و یک اسلات microSD به عنوان یک مزیت در مقابل رقبای خود است.

بررسی موتورولا Moto G82
بررسی موتورولا Moto G82

Moto G82 (128/8 گیگابایت) معمولاً در هند 23999 INR است، در حالی که نسخه 128/6 گیگابایتی در اروپا حدود 330 یورو است. زمانی که آزمایشات به پایان رسید، مشخص می کنیم که آیا در هر یک از این نقاط قیمت معامله ای است یا خیر. گوش به زنگ باشید!

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس