بررسی نتیجه تست ظرفیت خمیدگی Asus ROG Phone 6 Pro

72
0
تست ظرفیت خمیدگی Asus ROG Phone 6 Pro

سال گذشته ROG Phone 5 ایسوس وقتی تحت آزمایش ظرفیت خمیدگی که توسط کانال YouTube JerryRigEverything انجام شد، بود مانند یک شاخه شکست. بنابراین، از زمانی که ROG Phone 6 Pro در ماه جولای معرفی شد، این سوال برای کاربران پیش آمده که آیا این گوشی جدید نیز در آزمایش خمش شکست خواهد خودر یا به خوبی عمل خواهد کرد. تست ظرفیت خمیدگی Asus ROG Phone 6 Pro را در ادامه ببینید.

همانطور که انتظار می رفت، Zack از JerryRigEverything باز این آزمایش را انجام داده است و این بار قرار است میزان ظرفیت خمیدگی ROG Phone 6 Pro را بسنجد.

آزمایش به روشی کاملاً استاندارد شروع می‌ شود، با وارد کردن نیرو ابتدا گوریلا گلس ویکتوس در جلو که در سطح 6 در مقیاس Mohs است، خراشیده می ‌شود، سپس شیارهای عمیق‌ تر در سطح 7. ایجاد می شوند و کناره ‌های گوشی که از آلومینیوم ساخته شده ‌اند، به خوبی دوام می آورند و جالب است که دکمه‌ های آن قابل جابجایی هستند. برجستگی دوربین با شیشه پوشانده شده است و صفحه AMOLED در زیر شعله فندک حدود 30 ثانیه قبل از اینکه ناحیه سیاه شود، دوام می آورد، البته هرگز بهبود نخواهد یافت.

با این حال، تست ظرفیت خمیدگی این بار هم فاجعه بار بود. یک گوشی همراه دیگر از کمپانی ROG باز هم به راحتی پس از اولین تلاش به دو نیم تقسیم شد. اما جالب اینجاست که صفحه نمایش ترک نخورد. شاید در اینجا باید گوریلا گلس ویکتوس را تحسین کنیم. اگرچه آن هم تا حدی خم می ‌شود که عملا غیرقابل استفاده می شود. تست ظرفیت خمیدگی Asus ROG Phone 6 Pro را دیدیم.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس