بررسی گوشی هواوی Mate X3 با ویژگی ارتباط ماهواره‌ای

56
0
گوشی هواوی Mate X3

مدت‌هاست شاهد انتشار شایعات درباره نسل جدید گوشی تاشو میت ایکس 2 هستیم و منتظر بودیم که این دستگاه در دسامبر 2022 معرفی شود، اما چنین اتفاقی رخ نداد. حالا شایعه‌ای جدید می‌گوید گوشی هواوی Mate X3 در آینده نزدیک با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای معرفی می‌شود.

گوشی هواوی Mate X3

"<yoastmark

درحال‌حاضر اطلاعی از زمان دقیق رونمایی از هواوی میت ایکس 3 نداریم، اما شایعه اخیر می‌گوید که این گوشی تاشو پیش از سری P60 معرفی خواهد شد. از آنجایی که انتظار داریم پرچمدارهای سری هواوی P60 در ماه مارس در معرض دید عموم قرار بگیرند، احتمالاً گوشی Mate X3 در ماه فوریه معرفی می‌شود.

ارتباط ماهواره‌ای در Mate X3

این گوشی هوشمند ظاهراً همانند سری هواوی میت 50، از ارتباط ماهواره‌ای پشتیبانی خواهد کرد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد که از طریق سیستم ماهواره‌ای مستقیم Beidou، پیام‌های متنی کوتاه ارسال کنند. البته گفته می‌شود برخلاف سری میت 50، این پرچمدار تاشو از پیام‌های صوتی هم پشتیبانی خواهد کرد.

"<yoastmark

ارتباط ماهواره‌ای در چند وقت اخیر مورد‌توجه زیادی قرار گرفته است و با معرفی سری آیفون 14، شرکت‌های زیادی می‌خواهند این ویژگی را حداقل به پرچمدارهای گران‌قیمت خود بیاورند. در همین راستا، احتمالاً گلکسی S23 اولترا که 12 بهمن‌ماه معرفی می‌شود هم از این ویژگی بهره می‌برد.

درحال‌حاضر اطلاعات محدودی درباره هواوی Mate X3 داریم، بااین‌حال انتظار داریم با نسخه 4G تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 از راه برسد. همچنین طبق گزارش‌ها، این دستگاه با قیمتی پایین‌تر از گلکسی زد فولد 4، گوشی تاشو سامسونگ را به چالش می‌کشد.

huaweicentral

5/5 - (2 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس