ویژگی های آپدیت EMUI هواوی P40 Lite

30
0
EMUI هواوی P40 Lite

هواوی عرضه به ‌روزرسانی EMUI آگوست 2022 را برای گوشی‌ های هواوی P40 Lite آغاز کرد. در همین حال، هواوی همچنین توزیع قابلیت های امنیتی سپتامبر 2022 را از گوشی هوشمند پرچم‌دار رده بالای خود میت 40 پرو آغاز کرده است. در این به روز رسانی سطح امنیتی گوشی هوشمند افزایش پیدا می کند و در عین حال از دستگاه در برابر هرگونه تهدید بالقوه محافظت می‌ کند. علاوه بر این، سیستم عامل جدید نیز به همراه قابلیت های امنیتی آگوست 2022 ارائه شده است. در این پست به بررسی ویژگی های آپدیت EMUI هواوی P40 Lite  می پردازیم.

بروزرسانی EMUI هواوی P40 Lite

JNY-LX1

اگرچه این به روز رسانی تنها شامل بهبود امنیت است و هیچ تغییر جدیدی در سیستم وجود نخواهد داشت. با این حال، توصیه می کنیم آن را برای تجربه بهتر استفاده از گوشی همراه خود، نصب کنید. طبق اطلاعات به به دست آمده، این به ‌روزرسانی جدید روی سیستم EMUI 12 با شماره ساخت 12.0.0.241 (C432E5R6P2) با حجم نصب 307 مگابایت ارائه می ‌شود. در حال حاضر، به‌ روزرسانی EMUI آگوست 2022 برای کاربران Huawei P40 Lite در اروپا در دسترس است. در حالی که، کاربران کشورهای دیگر باید کمی بیشتر منتظر بمانند زیرا شرکت آپدیت ها را در مراحل مختلف ارائه می کند.

آپیدت EMUI هواوی P40 Lite
آپدیت EMUI هواوی P40 Lite

برای بررسی دستی به ‌روزرسانی، کاربران می‌ توانند این دستورالعمل ‌های ساده ای که در ادامه می آوریم را دنبال کنند :

  • به منوی تنظیمات بروید
  • System updates را در قسمت System & updates انتخاب کنید
  • بر روی CHECK FOR UPDATES کلیک کنید
  • سپس آپدیت را دانلود و نصب کنید
  • پس از اتمام نصب، گوشی را راه اندازی مجدد کنید

کل فرآیند به ‌روزرسانی ممکن است کمی طول بکشد، بنابراین، صبور باشید. بنشینید و اجازه دهید گوشی نسخه جدید را نصب کند. علاوه بر این، توصیه می شود برای جلوگیری از پاک شدن اطلاعات، از داده های مهم خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.

Huawei P40 Lite :

لازم به یادآوری است که هواوی P40 Lite یک گوشی کاملاً محبوب در بین کاربران جهانی می باشد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی LCD با رزولوشن 2310 در 1080 پیکسل است. همچنین یک پردازنده هشت هسته ای Kirin 810 برای پردازش در نظر گرفته شده است که با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی جفت می شود. این گوشی هوشمند همچنین به سیستم دوربین چهارگانه پشتی با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسل برای فوکوس خودکار مجهز شده است. Huawei P40 Lite همچنین دارای دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی است و از باتری 4200 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از حداکثر شارژ 40 وات برخوردار است.

huaweicentral

5/5 - (2 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس