بررسی گوشی Honor 80 GT

82
0
بررسی گوشی Honor 80 GT

آنر عضو جدید گوشی‌های سری ۸۰ خود را معرفی کرد. این دستگاه این‌ بار با پسوند GT نام‌گذاری شده است و ازنظر مشخصات و قابلیت‌ها بین نسخه‌ی استاندارد و پرو قرار می‌گیرد. به‌هرحال، امکانات این محصول بیشتر شبیه آنر ۸۰ پرو است؛ زیرا از تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 بهره می‌برد. در این مقاله به بررسی گوشی Honor 80 GT می پردازیم.

بررسی گوشی Honor 80 GT

نسخه‌ی GT آنر ۸۰ از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی OLED با‌ وضوح ۲۴۰۰ در ۱۸۰۰ پیکسل و نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و از رنگ‌های ۱۰ بیتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این صفحه‌نمایش می‌توان به حداکثر روشنایی ۱۴۰۰ نیت و پوشش ۱۰۰ درصدی از گستره‌ی رنگی DCI-P3 اشاره کرد.

گوشی Honor 80 GT
گوشی Honor 80 GT

Honor 80 GT به تراشه‌‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 و ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد. گفتنی است نسخه‌ی جهانی این محصول احتمالاً در پیکربندی‌های متفاوتی دردسترس قرار خواهد گرفت.

گوشی Honor 80 GT
گوشی Honor 80 GT

نسخه‌ی GT آنر ۸۰ از دوربین اصلی ۵۴ مگاپیکسلی با حسگر 1/1.49 اینچی IMX800 سونی بهره می‌برد که گشودگی دیافراگم لنز آن f/1.9 است. دوربین فوق‌ عریض این دستگاه ۸ مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم آن f/2.2 است. سیستم دوربین پشتی این گوشی هوشمند را دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو تکمیل می‌کند. دوربین سلفی گوشی جدید آنر نیز ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم لنز f/2.4 است.
Honor 80 GT از باتری ۴۸۰۰ میلی‌‌آمپرساعتی بهره می‌برد و از شارژ سریع ۶۶ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه به‌طور‌پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۲ و رابط‌کاربری Magic UI 7.0 استفاده می‌کند.

گوشی Honor 80 GT
Honor 80 GT

ناگفته نماند که آنر از محفظه‌ی بخار بزرگ ۴۳۸۶ میلی‌متر‌مربعی برای خنک‌کردن قطعات داخلی نسخه‌ی GT آنر ۸۰ استفاده کرده است. این دستگاه از ورق گرافن ۷۴ میلی‌متری نیز بهره می‌برد.

گوشی Honor 80 GT
گوشی Honor 80 GT

ازآن‌جاکه آنر محصولی چینی است، قیمت Honor 80 GT فقط برای بازار این کشور اعلام شده است. نسخه‌ی مجهز به ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم این محصول با قیمت ۳,۲۹۹ یوان (حدود ۴۷۵ دلار) و نسخه‌ی مجهز به ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم آن با قیمت ۳,۵۹۹ یوان (حدود ۵۲۰ دلار) و در رنگ‌های مشکی و آبی و سفید عرضه می‌شود.

gsmarena

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس