بررسی ساعت هوشمند Fire Boltt Gladiator | اپل واچ اولترا فیک !

32
0
ساعت هوشمند Fire Boltt Gladiator

با معرفی محصولات جدید اپل، معمولاً شرکت‌های چینی یا هندی شروع به کپی‌برداری از آن‌ها کرده‌اند و دستگاه‌هایی را با طراحی مشابه، اما قیمت بسیار پایین‌تر روانه بازار می‌کنند. حالا نوبت به ساعت هوشمند جان‌سخت کوپرتینویی‌ها، یعنی اپل واچ اولترا رسیده است تا یک شرکت هندی کپی آن را بسازد و به آن برچسب قیمت 30 دلاری بزند. در این مقاله به بررسی ساعت هوشمند Fire Boltt Gladiator می پردازیم.

بررسی ساعت هوشمند Fire Boltt Gladiator

این ساعت هوشمند با نام Fire Boltt Gladiator که از طراحی مشابه اپل واچ اولترا بهره می‌برد، به نمایشگر 1.96 اینچی مجهز شده است و تا 7 روز شارژدهی دارد. به گفته Fire Boltt، این محصول از یک دکمه چرخان هم بهره می‌برد، درست مانند اپل واچ اولترا.

این محصول همچنین از 123 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند، دارای سنسور سنجش ضربان قلب و اکسیژن خون است و همچنین در برابر خراش و نفوذ آب و گردوغبار مقاومت می‌کند. فروش این محصول از 4 روز دیگر با قیمت 30 دلار شروع می‌شود.

کپی 30 دلاری اپل واچ اولترا

اپل امسال برای اولین‌بار از نسخه اولترا ساعت هوشمند خود رونمایی کرد؛ محصولی جان‌سخت با طراحی متفاوت نسبت به برادرانش و البته قیمت بسیار بالاتر. این ساعت هوشمند اپل اگرچه شارژدهی بالایی دارد و در برابر سقوط و خط‌وخش مقاومت بالایی از خودش نشان می‌دهد، اما از سوی دیگر 799 دلار قیمت دارد که بسیار بالاتر از اپل واچ سری 8 با قیمت 399 دلار است.

ساعت هوشمند Fire Boltt Gladiator
ساعت هوشمند Fire Boltt Gladiator

مسلماً بسیاری از کاربران نمی‌توانند این ساعت اپل را بخرند و اینجاست که شرکت‌های ناشناس چینی و هندی به سراغ کپی‌برداری از آن می‌روند تا علاقه‌مندان به اپل واچ اولترا با بودجه کم، بتوانند حداقل در ظاهر و نه عملکرد و کیفیت، طعم ساعت اپل را بچشند.
ساعت هوشمند Gladiator ساخت شرکت Fire Boltt هم ظاهراً با این هدف ساخته شده است؛ چرا که با طراحی مشابه اپل واچ اولترا، تنها 30 دلار قیمت دارد و می‌تواند خریداران زیادی را جذب کند.

این محصول از حالت‌های ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند، سنسورهای متنوعی دارد و همچنین تا 7 روز می‌تواند کاربر را همراهی نماید. این ساعت هوشمند از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند که طبق ادعای سازنده‌اش، با 10 دقیقه شارژ می‌تواند تا 24 ساعت روشن بماند.

درنهایت باید بگوییم که ساعت هوشمند Gladiator آخرین کپی اپل واچ اولترا نخواهد بود، اما قیمت 30 دلاری‌اش می‌تواند آن را برای کاربران جذاب‌تر از نمونه‌های مشابه کند. البته همان‌طور که می‌توان حدس زد، نه با طراحی کاملاً یکسان روبه‌رو هستیم و نه کیفیت ساخت یکسان با اپل واچ اولترا!

amazon

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس