معرفی MagicOS 7.0 آنر مبتنی بر اندروید 13

79
0
معرفی MagicOS 7.0 آنر

شرکت آنر جدیدترین رابط کاربری‌اش به نام MagicOS 7.0 را معرفی کرد که مبتنی اندروید 13 است. این رابط کاربری نسبت به نسخه قبلی‌اش، Magic UI 6.2 تغییرات ظاهری زیادی داشته و همچنین قابلیت‌های تازه‌ای دارد. در این خبر به معرفی MagicOS 7.0 آنر می پردازیم.

معرفی MagicOS 7.0 آنر

رابط کاربری جدید آنر از طراحی ساده‌تری نسبت به گذشته بهره می‌برد و آیکون‌های مسطح یا فلت دارد. همچنین در این رابط کاربری با انیمیشن‌های روان‌تر و فونت جدید Honor Sants‌ روبه‌رو هستیم.

معرفی MagicOS 7.0 آنر
معرفی MagicOS 7.0 آنر

حالا در رابط کاربری آنر، در صفحه اصلی فولدرهای بزرگتری وجود دارند تا کاربران راحت‌تر به آن‌ها دسترسی پیدا کنند. آنر به سراغ ویجت‌های جدید هم رفته تا قابلیت شخصی‌سازی بالاتری را در اختیار کاربران قرار دهد. این کمپانی همچنین از یک ویرایشگر ویدیوی جدید رونمایی کرده که در MagicOS 7.0 وجود دارد.

آنر در این رابط کاربری نام جدیدی برای قابلیت انتقال سریع فایل، کلیپ‌بورد، تماس‌ها و نوتیفیکیشن‌ها میان دستگاه‌های مجهز به MagicOS و تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌های خود انتخاب کرده: MagicRing. این رابط کاربری جدید برای گوشی‌های تاشو قابلیت کیبورد تقسیم‌شونده، ویجت‌های هوشمند و همچنین تسک منیجر را درنظر گرفته است.

یکی دیگر از قابلیت‌های تازه رابط کاربری MagicOS 7.0 آنر، Magic Text نام دارد که امکان تشخیص متن از تصاویر و اسکن و ذخیره متن در فایل PDF را فراهم می‌کند.

معرفی MagicOS 7.0 آنر
معرفی MagicOS 7.0 آنر

از دیگر ویژگی‌های رابط کاربری جدید آنر می‌توان به Turbo X برای اجرای سریع‌تر برنامه‌ها و مدیریت بهینه‌تر مصرف انرژی در سطح سیستم و همچنین MagicGuard برای محافظت از اطلاعات کاربران اشاره کرد.

آنر لیستی از دستگاه‌های دریافت‌کننده رابط کاربری جدیدش منتشر کرده که شامل تاریخ هم می‌شود. با این حال لیست مدنظر آنر، تنها مخصوص بازار چین است و در آینده برنامه مخصوص بازار جهانی منتشر می‌شود. با این حال انتظار داریم حداقل لیست دستگاه‌ها (مواردی که در بازار جهانی موجود هستند) یکسان باشد و تنها بازه زمانی انتشار تغییر کند.

گوشی‌های زیر در بازار چین رابط کاربری MagicOS 7.0 آنر را دریافت خواهند کرد:

دسامبر 2022
آنر مجیک V
آنر مجیک 3 Ultimate Edition
آنر مجیک3 پرو
آنر مجیک3
آنر V40
ژانویه 2023
آنر مجیک4 Supreme Edition
آنر مجیک4 پرو
آنر مجیک4
فوریه 2023
آنر 70 پرو پلاس
آنر 70 پرو
آنر 70
مارس 2023
آنر 60 پرو
آنر 60
آنر 50 پرو
آنر 50
آوریل 2023
آنر X40 GT
مه 2023
آنر V40 Light Luxury Edition
آنر X40
آنر X30
احتمالا به‌زودی برنامه جهانی انتشار رابط کاربری MagicOS 7.0 آنر هم اعلام خواهد شد.

منبع : gsmarena

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس