بررسی 5 دلیل برای خرید AirPods Pro 2

56
0
خرید AirPods Pro 2

نسل دوم AirPods Pro اپل، هدفون های بی سیم را با انواع ویژگی های اضافی به سطح جدیدی می برد تا تجربه کلی را حتی بهتر کند. در این مقاله به بررسی دلایل خرید AirPods Pro 2 می پردازیم.

خرید AirPods Pro 2

بهبود ویژگی های صوتی

خرید AirPods Pro 2
خرید AirPods Pro 2

AirPods Pro 2 اولین مدل AirPods است که تراشه جدید H2 را ارائه می دهد که تجربه صوتی بهبود یافته ای را به ارمغان می آورد. اپل می‌گوید در طیف وسیعی از فرکانس‌ها بیس غنی‌تر و صدای واضح‌تری خواهید شنید. گزینه جدید Adaptive Transparency به پردازش روی دستگاه اجازه می دهد تا صدای بلند محیطی (مانند آژیرها) را بهتر کاهش دهد تا بتوانید موسیقی و آنچه را که در اطرافتان می گذرد بهتر بشنوید.

حذف نویز (Noise Cancellation) فعال نیز حتی بهتر است، بنابراین می توانید به طور کامل صدای اطراف خود را حذف کنید و روی موسیقی تمرکز کنید. درباره چگونگی حذف نویز (Noise Cancellation) فعال و نحوه عملکرد آن بیشتر بدانید.

برای یافتن ایمن ‌ترین تناسب و صدا، اپل هم‌اکنون یک گوشواره سیلیکونی با اندازه کوچک جدید را نیز اضافه کرده است. همچنین یک مجموعه کوچک، متوسط ​​و بزرگ برای امتحان وجود دارد.

کنترل لمسی روی پایه AirPods Pro نیز برای بهتر شدن بهینه سازی شده است. صدا را با یک کشیدن انگشت به سمت بالا یا پایین روی ساقه کنترل کنید. برای تغییر موسیقی، پاسخ به تماس های تلفنی و موارد دیگر، پایه را فشار دهید.

  1. عمر باتری بهتر

خرید AirPods Pro 2
خرید AirPods Pro 2

عمر باتری همیشه با هدفون های بی سیم مهم است و AirPods Pro 2 جهشی خوبی به جلو دارد. این هدفون ها اکنون تا شش ساعت پخش می کنند و 1.5 ساعت به نسل اول هدفون اضافه می کند.

همراه با کیس شارژ، می‌توانید تا 30 ساعت قبل از نیاز به شارژ، به پخش موسیقی بپردازید، یعنی شش ساعت بیشتر از نسل اول AirPods Pro.

  1. صوتی فضایی شخصی Personalized Spatial

خرید AirPods Pro 2
خرید AirPods Pro 2

صدای جدید فضایی شخصی سازی شده در AirPods 2 است. اگر نام Spatial Audio را نشنیده‌اید، حتماً پرایمر ما در مورد این فناوری را بخوانید.

صدای فضایی شخصی شده با دوربین TrueDepth در آیفون کار می کند که یک پروفایل سفارشی بسته به اندازه و شکل سر و گوش شما ایجاد می کند. نتیجه یک تجربه صدای سفارشی تر است. پروفایل در تمام دستگاه‌های شما در یک اکانت iCloud همگام‌سازی می‌شود.

  1. کیس (کیف) شارژ بهتر

خرید AirPods Pro 2
خرید AirPods Pro 2

کیس AirPods Pro 2 نیز دارای ویژگی های جدیدی است. سوراخ‌های بلندگوی جدیدی را در پایین قاب خواهید دید که می‌تواند به شما کمک کند در صورت گم شدن با استفاده از برنامه Find My، آن را پیدا کنید. فقط برای صدا (tone لحن) گوش کنید. علاوه بر این که در برابر تعریق و آب مقاوم است، یک حلقه بند جدید نیز وجود دارد تا بتوانید آن را بدون نیاز به قاب شخص ثالث به کیف یا جای دیگری متصل کنید.

  1. MagSafe و Apple Watch شارژر سازگار

خرید AirPods Pro 2
خرید AirPods Pro 2

در حالی که هنوز می توانید AirPods Pro 2 را با کابل لایتنینگ شارژ کنید، شارژ بی سیم برای بسیاری از کاربران بسیار راحت تر است. در مدل قبلی، می‌توانید از هر پد شارژ سازگار با Qi یا حتی شارژر MagSafe برای آیفون استفاده کنید. مدل‌های بعدی قاب اصلی AirPods Pro مستقیماً به شارژر MagSafe متصل می‌شوند.

اما اکنون، هر کسی که اپل واچ داشته باشد، از شنیدن این موضوع که AirPods 2 را نیز می توان با همان سیم مورد استفاده برای دستگاه پوشیدنی شارژ کرد، بسیار خوشحال خواهد شد. این بدان معناست که یک کابل کمتری وجود دارد که باید هنگام سفر با خود حمل کنید.

با AirPods Pro صدا را افزایش دهید

به لطف صدای شخصی سازی شده فضایی (personalized Spatial Audio)، عمر باتری بهبود یافته و موارد دیگر، AirPods Pro 2 راهی عالی برای لذت بردن از موسیقی و موارد دیگر ارائه می دهد.

اگر می خواهید یک تجربه صوتی ممتاز در یک بسته کوچک داشته باشید، آخرین نسل AirPods Pro سخت است.

makeuseof

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس