معرفی و بررسی ایربادز Nothing 2

89
0
بررسی ایربادز Nothing 2

به نظر می‌رسد که شرکت Carl Pei’s Nothing قصد دارد برای ارائه قریب ‌الوقوع چند نسخه هدفون آماده ‌شود. سال گذشته این برند از ایربادز Nothing (1) رونمایی کرد و اکنون ظاهراً مدل جدیدی در راه است و چند تصویر را منتشر کرده است که طراحی ایربادز Nothing (2) را نشان می دهد. بررسی ایربادز Nothing 2 را در ادامه بخوانید.

همچنین ممکن است مطلب بهترین ایربادهای بی سیم که ارزش خرید را دارند را دوست داشته باشید.

تغییرات بصری (Nothing (2 در مقایسه با ایربادز Nothing (1) بسیار کم بوده و این دو هدفون تقریباً مشابه یکدیگر هستند. همچنان پوشش شفافی برای آن در نظر گرفته شده است و زیبایی کلی محصول نیز مشابه مدل قبلی آن است. تنها تغییر واقعاً واضحی که می‌ توانیم در طراحی ایربادز (Nothing (2 مشاهده کنیم، لوگوی (Nothing (2 به جای Nothing بر روی بدنه هدفون ها می باشد. با این حال، متأسفانه هنوز جزئیاتی در مورد سخت افزار هدفون های Nothing ear (2) وجود ندارد.

اما می دانیم که شرکت Carl Pei’s به رونمایی از مجموعه ای دیگر از هدفون ها – Nothing Ear ( stick) که برای 26 اکتبر تنظیم شده است، نزدیک تر شده است و از همین رو این موضوع می تواند باعث منتشر شدن اطلاعات مربوط به ویژگی های محصول خواهد بود. هدفون های Nothing Ear ( stick ) با وزن 4.4 گرم عرضه می شوند که ظاهراً برای استفاده در تمام روز طراحی شده اند.

هر چند ایربادز Nothing ( stick ) و (Nothing ear (2 نباید اشتباه گرفته شوند، زیرا این دو به وضوح محصولات متفاوتی هستند. اما، احتمالاً دومی هنوز کمی با عرضه رسمی فاصله دارد. در همین حال، کمپانی Nothing اخیراً افزایش قیمت را در نسل اول ایرفون Nothing Ear (1) TWS اعلام کرده است که در پی عرضه جانشین این دستگاه به بازار، حرکتی نسبتاً گیج کننده بود. در نهایت، ما فقط باید منتظر بمانیم و ببینیم که برنامه های آینده این کمپانی چگونه قرار است انجام می شود. بررسی ایربادز Nothing 2 خواندید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس