معرفی 11 مورد از بهترین برنامه های اپل واچ

74
0
بهترین برنامه های اپل واچ

آیا به تازگی اپل واچ جدید گرفته اید؟ برنامه های کعرفی شده در این مقاله را دانلود کنید تا از همین امروز بهترین استفاده را از قابلیت های ساعت خود ببرید. درست مانند آیفون، استفاده از اپلیکیشن ‌های اپل واچ می‌تواند یک دنیای کامل از امکانات را برای شما باز کند.

در حالی که به اندازه آیفون برنامه های زیادی برای دستگاه های پوشیدنی موجود نیست، هنوز ممکن است تعجب کنید که از کجا شروع کنید به خصوص اگر برای اولین بار از آن استفاده می کنید.

ما برای کمک به شما اینجا هستیم. در اینجا بهترین برنامه ها برای دانلود برای افرادی که تازه به دارندگان اپل واچ پیوسته اند، وجود دارد.

1.بهترین برنامه های اپل واچ: Pandora

Pandora
Pandora

برای لذت بردن از برنامه Pandora Apple Watch نیازی به آیفون ندارید. این برنامه محبوب می تواند موسیقی و پادکست را بدون نیاز به آیفون در نزدیکی شما پخش کند. تنها چیزی که نیاز دارید یک اپل واچ با قابلیت اتصال سلولی یا اتصال Wi-Fi است.

کافی است از یک جفت هدفون بلوتوث، مانند خط محبوب AirPods اپل، برای اتصال به ساعت استفاده کنید و مطمئناً کارتان را انجام می دهید. این باعث می شود آن را راهی عالی برای دویدن یا فعالیت های دیگر کنید. و اگر علاقه مند هستید، تعدادی برنامه عالی دیگر نیز وجود دارد که نیازی به آیفون ندارند.

با خرید اشتراک در این برنامه، می توانید قفل پرش های نامحدود و موارد دیگر را باز کنید.

2. Any.do

Any.do
Any.do

سازماندهی هرگز کار آسانی نیست. اما اگر به تازگی با اپل واچ آشنا شده اید، Any.do یک برنامه عالی برای مدیریت تمام کارهای روزانه و موارد دیگر است. در برنامه، می‌توانید همه وظایف خود را در یک لیست ساده سازماندهی شده ببینید. حتی می توانید برای یک مورد خاص یک یادآور تنظیم کنید و وظایف فرعی و هر یادداشت اضافی را نیز مشاهده کنید.

اضافه کردن وظایف مستقیماً از ساعت با استفاده از Scribble یا دیکته صوتی بسیار آسان است.

خرید اشتراک، قفل ویژگی ‌های اضافی مانند یادآوری ‌های تکرار شونده قبلی، یادآوری‌ های مکان و موارد دیگر را باز می‌کند.

3.بهترین برنامه های اپل واچ: AutoSleep

AutoSleep
AutoSleep

داشتن یک خواب خوب شبانه بخش بزرگی از یک سبک زندگی سالم است. در حالی که اپل واچ دارای ردیاب خواب داخلی است، AutoSleep حتی بهتر است. بهترین بخش استفاده از برنامه این است که نیازی به انجام کاری ندارید. فقط با ساعت روشن به رختخواب بروید. در صبح، اعلانی با کیفیت خواب خود خواهید دید که زمان خواب، بیقراری، زمان بیداری و ضربان قلب را برای شما در نظر می گیرد.

این برنامه همچنین دارای گزینه هشدار هوشمند است. می ‌توانید پنجره‌ ای را برای زمانی که می‌ خواهید صبح از خواب بیدار شوید تنظیم کنید و وقتی خواب سبک‌ تری دارید، زنگ هشدار به صدا در می‌آید تا بتوانید از خواب بیدار شوید و احساس گیجی نکنید.

برای سایر برنامه‌ های مشابه، می توانید دیگر مقالات ما را در زمینه ی جمع‌ بندی بهترین برنامه‌ های خواب برای اپل واچ را ببینید.

4. Hello Weather

Hello Weather
Hello Weather

برای هر کسی که به تازگی استفاده از اپل واچ را شروع کرده است، تعداد برنامه های آب و هوا در دسترس ممکن است بسیار زیاد باشد. اما یک مکان عالی برای شروع Hello Weather است.

استفاده از این برنامه ساده است و اطلاعات به روز آب و هوا را برای هر مکانی به شما می دهد. پس از باز کردن برنامه، می توانید وضعیت آب و هوای فعلی، پیش بینی کوتاه مدت و چشم انداز بقیه هفته را مشاهده کنید. برای مشاهده اطلاعات بیشتر، هر بخش را انتخاب کنید.

در حالی که نسخه رایگان برنامه نمای دقیق و پیش ‌بینی مکان ‌های شما را ارائه می ‌دهد، برای بهره‌ مندی از ویژگی ‌های پیشرفته ‌تر مانند پیچیدگی ‌های صفحه ساعت و دسترسی به منابع اطلاعات آب و هوای بیشتر، به خرید اشتراک نیاز دارید.

5.بهترین برنامه های اپل واچ: PCalc

PCalc
PCalc

مگر اینکه یک نابغه ریاضی باشید، در غیر اینصورت داشتن یک ماشین حساب دستی همیشه می تواند مفید باشد، مخصوصا زمانی که در حال تقسیم صورت حساب در رستوران یا انجام کار دیگری باشید. و PCalc یک تجربه عالی در صفحه نمایش کوچک اپل واچ برای شما فراهم می کند.

شما به راحتی می توانید اطلاعات را در صفحه کلید وارد کنید تا راه حلی سریع دریافت کنید. با استفاده از Digital Crown، همچنین می توانید به یک صفحه نمایش سریع برای تبدیل یا یک ماشین حساب نوک همراه با عملکرد های پیشرفته تر مانند جبری، لگاریتمی و تریگ بروید. اگر نمی خواهید از صفحه کلید استفاده کنید، حتی می توانید از Scribble یا دیکته صوتی برای وارد کردن اطلاعات در این برنامه استفاده کنید.

6. Waterllama

Waterllama
Waterllama

هیدراته ماندن هرگز آسان نیست. اما درست مانند سایر بخش ‌های تناسب اندام کلی شما، برنامه عالی Waterllama می ‌تواند اطمینان حاصل کند که به اندازه کافی آب در روز می‌نوشید.

با اپلیکیشن اپل واچ، می توانید به سرعت و به راحتی آنچه را که می نوشید ثبت کنید. فقط برنامه را به صورت دستی یا حتی از طریق یک عارضه باز کنید و نوشیدنی و اندازه آن را ثبت کنید. Waterllama نشان می دهد که چقدر به هدف روزانه نزدیک هستید. این یک راه سرگرم کننده و آسان برای مدیریت هیدراتاسیون روزانه است.

در حالی که برنامه آیفون و آی‌پد رایگان است، برای باز کردن قفل ویژگی ‌های ممتاز که شامل برنامه Apple Watch می‌شود، به اشتراک یا خرید یک ‌باره نیاز دارید. شما همچنین قفل بیش از 40 نوشیدنی محبوب و توانایی ایجاد نوشیدنی سفارشی خود را در این برنامه خواهید داشت.

7.بهترین برنامه های اپل واچ: Heart Analyzer

Heart Analyzer
Heart Analyzer

ردیاب ضربان قلب اپل واچ، اندازه گیری ECG و نظارت بر اکسیژن خونی از جمله محبوب ترین دلایل علاقه کاربران به این دستگاه است. و با Heart Analyzer، می‌ توانید از همه این داده‌ های مهم سلامت بیشترین استفاده را ببرید.

در اپل واچ، LiveHR وجود دارد که به طور خودکار ضربان قلب شما را هنگامی که برنامه باز است اندازه گیری می کند. همچنین می توانید داده های ضربان قلب را در طول روز به همراه داده های تمرینات اخیر نیز مشاهده کنید.

با طیف گسترده ای از عوارض، این برنامه قرائت های اکسیژن خون، Vo2Max و موارد دیگر را روی صفحه ساعت نشان می دهد. حتی یک نقطه عارضه روی یک صورت برای دیدن نمودار ضربان قلب روزانه بدون نیاز به باز کردن برنامه وجود دارد.

با خرید های درون برنامه ای جداگانه، می توانید قفل ویژگی های اضافی از جمله داده های گسترده و حتی تجزیه و تحلیل عمیق تر را برای مشاهده در آیفون خود باز کنید.

8. Streaks Workout

Streaks Workout
Streaks Workout

بسیاری از مردم به دلیل تنوع گسترده ویژگی ‌های ردیابی تناسب اندام، هنگام رفتن به سمت یک سبک زندگی سالم ‌تر، اپل واچ می‌خرند.

Streaks Workout تنها با چند ویژگی رایگان و اپل واچ شما، راهی عالی برای تمرین در هر مکانی فراهم می کند. نیازی به هیچ وسیله ای نیست این برنامه 30 تمرین را برای ایجاد یک تمرین سفارشی برای مطابقت با سن و توانایی شما ارائه می دهد.

می توانید از بین چهار دوره تمرینی مختلف 6، 12، 18 یا 30 دقیقه ای را انتخاب کنید. تمام اطلاعات تمرین، از جمله داده‌ های ضربان قلب، در Apple Health ذخیره می ‌شود، بنابراین می‌ توانید از آن برای پر کردن حلقه ‌های فعالیت روزانه استفاده کنید.

و Streaks Workout تنها یکی از بسیاری از برنامه‌ های تناسب اندام و تمرین در اپل واچ ها است که عالی نیز می باشد.

9.بهترین برنامه های اپل واچ: Citymapper

Citymapper
Citymapper

رفت و آمد در یک شهر بزرگ می تواند دردسرساز باشد، به خصوص اگر فقط در حال بازدید هستید. اما Citymapper به شما کمک می کند بدون نیاز به بیرون کشیدن آیفون خود در شهر پیمایش کنید. برنامه حمل و نقل مسیر های گام به گام را برای حمل و نقل عمومی، پیاده روی، دوچرخه سواری، و سفر های اسکوتر در تعدادی از شهر های بزرگ در سراسر جهان ارائه می دهد.

در اپلیکیشن اپل واچ، می توانید مسیر ها و اطلاعات حمل و نقل را تنها با یک نگاه ببینید. همچنین تعدادی از عوارض وجود دارد، بنابراین می توانید اطلاعات را در صفحه ساعت نیز مشاهده کنید.

یک اشتراک، قفل ویژگی های اضافی از جمله ویژگی های مسیریابی بیشتر را برای شما باز می کند.

10. Coloring Watch

Coloring Watch
Coloring Watch

رنگ آمیزی فقط برای بچه ها نیست. این یک راه عالی برای آرام کردن و از بین بردن استرس است. و با برنامه منحصر به فرد Coloring Watch، می توانید این کار را روی مچ دست خود انجام دهید.

بیش از 80 تصویر برای انتخاب و 100 رنگ برای انتخاب وجود دارد. با ضربه زدن روی صفحه، بین قسمت ‌های تصویر جا به ‌جا می‌ شوید. با Digital Crown در رنگ های مختلف اسکرول کنید.

این برنامه همچنین از ویژگی تعقیب ضربان قلب داخلی اپل واچ به طور منحصر به فرد استفاده می کند. آرام نفس بکشید و یک جلسه رنگ آمیزی پنج دقیقه ای شروع کنید که ضربان قلب شما را ردیابی می کند. پس از اتمام جلسه، می توانید ببینید که ضربان قلب شما چگونه تغییر می کند. اطلاعات جلسات به صورت Mindful Minutes در اپلیکیشن Health ذخیره می شود.

می ‌توانید تمام تصاویر رنگ ‌آمیزی را در آیفون ببینید و حتی تصویر را به‌عنوان صفحه ساعت یا پیچیدگی تنظیم کنید.

11.بهترین برنامه های اپل واچ: Zumbies Run

Zumbies Run
Zumbies Run

همانطور که احتمالا متوجه شده اید، یکی از بهترین راه ها برای استفاده از ساعت اپل این است که در زندگی روزانه خود تناسب اندام بیشتری داشته باشید. و زامبی ها، بدوید! راهی منحصر به فرد برای بیرون آمدن و دویدن یا راه رفتن در حالی که غرق در یک داستان درجه یک هستید.

بند کفش های دویدن خود را ببندید و اپلیکیشن اپل واچ را راه اندازی کنید. همانطور که ممکن است از نام آن حدس بزنید، شما یکی از معدود بازماندگان یک بیماری همه گیر زامبی هستید. شما یکی از معدود دونده‌ هایی هستید که برای جمع‌ آوری وسایل، نجات بازماندگان و موارد دیگر بین پست‌ های بیرونی می‌روید. هنگام استفاده از برنامه، ماموریت را از طریق هدفون خود خواهید شنید. اگر توسط زامبی ها تعقیب می شوید، که ممکن است در هر زمانی اتفاق بیفتد، برای زنده ماندن باید سرعت خود را افزایش دهید.

اپلیکیشن اپل واچ ماموریت ها، مسافتی که طی کرده اید و وسایل جمع آوری شده را به شما نشان می دهد. یک برنامه همراه آیفون نیز وجود دارد. تمام تمرین ‌ها برای پر کردن حلقه ‌های Apple Watch Activity شما حساب می‌شوند.

در حالی که برنامه رایگان است، می ‌توانید برای اشتراک بدون آگهی، باز کردن قفل همه حالت ‌های بازی و موارد دیگر، هزینه اشتراک را بپردازید.

استفاده از بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

با استفاده از این مقاله که به معرفی برنامه های کاربردی اپل واچ پرداخته است، قطعاً می‌ توانید از نزدیک ببینید که با اپل واچ چه کاری می ‌توانید انجام دهید و چگونه می‌ توانید دستگاه را با روال روزمره خود ادغام کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس