بررسی Magic Charger فلزی اپل

33
0

به‌نظر می‌رسد اپل متوجه شده است که یک پایه‌ی شارژ فلزی درجه‌یک که فقط آیفون را درحالت افقی نگه می‌دارد، بهترین ایده برای ساخت استند شارژر محسوب نمی‌شود. در این  خبر به بررسی Magic Charger فلزی اپل می پردازیم.

Magic Charger فلزی اپل

مجوعه لوازم‌جانبی شارژ مگ‌سیف (MagSafe) اپل بار آیفون نسبتاً محدود هستند؛ شما می‌توانید از مگ‌سیف Puck استاندارد، مگ‌سیف Duo و بسته‌ی باتری بی‌نظیر مگ‌سیف استفاده کنید. اکنون تصاویر جدیدی فاش‌شده است که نشان می‌دهد این شرکت در مقطعی به‌فکر عرضه‌ی یک پایه‌ی شارژ فلزی مگ‌سیف بوده است.

عکس‌های مربوط به پایه‌ی شارژ فلزی مگ‌سیف آيفون اولین‌بار در حساب توییتر TheBlueMister به‌اشتراک گذاشته شده و وب‌سایت مک‌رومرز نیز آن‌ها را متعاقباً پوشش داده است. TheBlueMister یکی از مجموعه‌داران سرگرمی در توییتر است که جزئیات مربوط به نمونه‌های اولیه‌ی دستگاه‌ها و لوازم‌جانبی اپل را منتشر می‌کند. ظاهراً چندین‌نفر از شارژر جادویی (Magic Charger) اپل استفاده کرده‌اند که این مورد به تصاویر فاش‌شده از این محصول اعتبار بیشتری می‌بخشد.

Magic Charger فلزی اپل
Magic Charger فلزی اپل

به گزارش ورج، شارژر مگ‌سیف فلزی اپل از پایه‌ی ضخیم آلومینیومی با یک برش دایره‌ای بهره می‌برد که می‌توان آن را به‌صورت صاف یا عمومی تنظیم کرد و از این‌نظر شبیه شارژر اپل واچ مگ‌سیف Duo است.

یک لایه‌ی لاستیکی در پایین شارژر فلزی مگ‌سیف اپل وجود دارد تا از لیز خوردن آن روی میز و سطوح صاف جلوگیری کند و علاوه‌براین یک کابل USB C نیز به‌طور دائمی به آن متصل شده است. نقش مهم Magic Charger این است که واقعاً می‌توان آيفون را درحالت افقی روی آن قرار داد. پیچ مغناطیسی گرد مگ‌سیف خیلی پایین است و موقعیت عمودی ندارد. Nomad پایه‌ای فلزی برای مگ‌سیف تولید می‌کند که کاملاً مشابه پایه‌ی این شارژر جادویی است و از شارژ سریع ۱۵ وات نیز پشتیبانی می‌کند اما نمی‌توان گوشی را درحالت ایستاده روی آن قرار داد.

گفته می‌شود اپل قبل‌از این‌که شارژر جادویی فلزی را عرضه کند، متوجه شده‌ است که موقعیت ایستاده‌ی آن در عمل، منظره‌ی خوبی ندارد. علاوه‌براین مشخص نیست چرا اپل از نام شارژر جادویی برای این لوازم‌جانبی استفاده کرده است؛‌ شاید این محصول قابلیت‌های هوشمند نرم‌افزاری ارائه دهد یا امکان دارد سازنده‌ی آیفون صرفاً تمایل داشته است از یک نام فانتزی برای آن استفاده کند.

منبع : theverge

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس