ساخت 2 فیلم جدید Chronicles of Narnia توسط گرتا گرویگ

71
0
فیلم جدید Chronicles of Narnia

گرتا گرویگ (Greta Gerwig) پس از ساخت فیلم Lady Bird به شهرت زیادی دست پیدا کرد و اکنون روی دو فیلم جدید از سرگذشت نارنیا (Chronicles of Narnia) کار می‌کند. در این پست به بررسی فیلم جدید Chronicles of Narnia می پردازیم.

فیلم جدید Chronicles of Narnia

موفقیت‌های گرویگ با فیلم Little Women در سال ۲۰۱۹ ادامه داشت و اقتباس لایو اکشن Barbie نیز توسط او کارگردانی می‌شود. با این وجود شاید هیجان انگیزترین پروژه او را بتوان ساخت دو فیلم از کتاب‌های فانتزی سرگذشت نارنیا دانست. باید اشاره کنیم که این دو فیلم از نتفلیکس پخش می‌شود و بدون شک بودجه بزرگی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

طرفداران سری کتاب‌های فانتزی بدون شک با نام Chronicles of Narnia آشنایی دارند و این سری جز بهترین‌های این ژانر شناخته می‌شود. این سری با هفت کتاب داستان کودکانی را روایت می‌کند که وارد جهان نارنیا شده‌اند و با موجودات افسانه‌ای روبه رو می‌شود. این اولین اقتباس از این سری نیست و دو دهه پیش فیلم‌‌هایی از سه کتاب اول ساخته شده بود.

استقبال از فیلم The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader در سال ۲۰۱۰ خوب نبود و به همین خاطر دنباله‌های آن ساخته نشد. هنوز نمی‌دانیم که دو فیلم جدید این سری را ریبوت می‌کنند یا نتفلیکس برنامه‌های دیگری در سر دارد. البته گرتا گرویگ اول باید ساخت فیلم Barbie را تمام و سپس کار روی اقتباس‌ نارنیا را شروع کند.

فیلم باربی تابستان سال آینده در تاریخ ۲۱ جولای ۲۰۲۳ (۳۰ تیر ۱۴۰۲) اکران خواهد شد. در این فیلم مارگو رابی نقش اصلی شخصیت «باربی»، رایان گاسلینگ نقش «کن» را برعهده دارند. سیمو لیو، اما مکی، آمریکا فررا، کیت مک‌کینون و ویل فرل دیگر اعضای تیم بازیگری فیلم را تشکیل می‌دهند.

منبع: theplaylist

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس