بررسی Redmi K50i ، زمان عرضه و ویژگی ها

50
0
بررسی Redmi K50i

شیائومی چهارشنبه این هفته ساعت ۱۲ بعداز ظهر به وقت دهلی نو از جدیدترین گوشی هوشمند میان‌رده خود با نام ردمی K50i در بازار هند رونمایی خواهد کرد. این شرکت مدتی است که این گوشی هوشمند را در فضای مجازی معرفی کرده است و برخی مشخصات کلیدی آن نیز منتشر شده است که در ادامه به بررسی Redmi K50i خواهیم پرداخت.

مشخصات Redmi K50i

مشخصات Redmi K50i
مشخصات Redmi K50i

شیائومی قصد دارد اواخر این هفته از جدیدترین گوشی میان‌رده خود با نام ردمی K50i رونمایی کند. این گوشی هوشمند در حقیقت همان نسخه‌ی بروز شده‌ی پوکو X4 Gt (که در سطح جهان در دسترس است) یا ردمی نوت ۱۱T پرو (که به طور انحصاری در چین فروخته می‌شود) است که هر دو از اوایل سال ۲۰۲۲ در اختیار کاربران قرار گرفته اند.

ردمی K50i یک گوشی هوشمند بسیار قدرتمند به حساب می آید و از تراشه‌ی Dimensity 8100 مدیاتک نیز بهره می‌برد که در دستگاه‌های رقیب مانند Realme GT Neo 3 یافت می‌شود. علاوه بر این گوشی K50i در بنچمارک Antutu امتیاز بالاتری نسبت به تراشه‌های اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام و تراشه‌ی A15 Bionic اپل کسب کرده است.

همچنین ریلمی برای این گوشی از یک باتری با ظرفیت ۵۰۸۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده کرده است که از شارژر سریع سیمی ۶۷ واتی شیائومی پشتیبانی می‌کند. همچنین این گوشی هوشمند جدید میان‌رده مجهز به یک نمایشگر ۶.۶ اینچی LCD است که از رزولوشن IPS LCD با نرخ رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی، حداکثر روشنایی تا ۶۵۰ نیت و محتوای Dolby Vision پشتیبانی می‌کند.

ردمی در پشت دستگاه از سیستم دوربین سه‌گانه استفاده کرده و در پنل جلویی نیز حفره‌ی دوربین سلفی قرار دارد. دوربین اصلی این گوشی هوشمند قدرتی برابر با ۶۴ مگاپیکسل دارد و در کنار آن، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است. روی پنل جلویی K50i نیز یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی قرار دارد که کاربران می‌توانند از آن برای برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی استفاده کنند.

مشخصات Redmi K50i
مشخصات Redmi K50i

از نکات جالب توجه این گوشی می‌توان به وجود جک ۳.۵ میلی‌متری صدا اشاره کرد که می‌تواند برای بسیاری از خریداران خبر خوشایندی باشد. بلندگوهای دوگانه این گوشی نیز از فناوری دالبی اتموس پشتیبانی می‌کنند. همچنین انتظار می‌رود که ردمی K50i به لطف موتور ارتعاشی خود، دارای قابلیت تاچ بسیار عالی باشد. این گوشی هوشمند میان‌رده همچنین مجهز به حسگر اثر انگشت کناری است که با دکمه‌ی پاور ادغام شده است و رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۲ را به صورت پیش‌فرض اجرا خواهد کرد.

قیمت و رنگ محصول

مشخصات Redmi K50i
مشخصات Redmi K50i

کاربران می‌توانند از بین سه‌ گزینه‌ی رنگی آبی، مشکی و نقره‌ای بنابر سلیقه خود انتخاب کنند.

حافظه دستگاه با حداکثر 8 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 256 گیگابایت حافظه سریع UFS 3.1 پیکربندی شده است.

در آخر به قیمت این محصول میرسیم، که ظاهراً نسخه‌ی ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن با قیمتی بین ۳۰۳ تا ۳۵۳ دلار و نسخه‌ی ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن با قیمتی بین ۳۶۷ تا ۴۱۷ دلار وارد بازار گوشی‌های هوشمند میان‌رده خواهد شد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس