هوآوی Smart Screen V series 2021 نسخه بتای HarmonyOS 3.0 را نصب می کند

26
0
هوآوی Smart Screen V series 2021

HarmonyOS 3.0 جدیدترین و همچنین رابط غول پیکری است که اخیراً هواوی به مجموعه نرم افزارهای خود اضافه کرده است. به تدریج، این شرکت همچنین نسخه بتا این سیستم عامل متفکر را به دستگاه های پرچمدار خود منتقل می کند. در حال حاضر، مدل‌های Huawei Smart Screen V سری 2021 به‌روزرسانی بتا HarmonyOS 3 را دریافت می‌کنند. هوآوی Smart Screen V series 2021  آپدیت بتای سیستم عامل هارمونی 3 را دریافت کرده اند.

این سازنده چینی تقریباً اولین دور (round) نسخه بتای HarmonyOS 3.0 را برای دستگاه های رده بالای خود به پایان رسانده است. این شرکت اکنون به آرامی و پیوسته دست خود را بر روی دومین دسته از دستگاه های هواوی دراز کرده است.

در این لحظه، هواوی چهره خود را به سمت محصول صفحه نمایش هوشمند معطوف کرده و توزیع به‌روزرسانی بتای HarmonyOS 3 را برای V55 2021 و سایر مدل‌های سری V آغاز کرده است. کاربران واجد شرایط می توانند به روز رسانی را با ساخت 3.0.0.120 (SP3) شناسایی کنند.

از آنجایی که این جدیدترین نسخه HarmonyOS است، مطمئناً مجموعه ای از ویژگی های جدید در این به روز رسانی وجود دارد. با این حال، قبل از ادامه تغییرات، بیایید بدانیم کدام مدل‌ها با آخرین به‌روزرسانی بتا سازگار هستند.

مدل های سازگار:

  • Huawei Smart Screen V55 2021 – HD55THAA
  • Huawei Smart Screen V65 2021 – HD65THAA
  • Huawei Smart Screen V75 2021 – HD75THAA
  • Huawei Smart Screen V85 2021 – HD85THAA

قابل ذکر است که این یک به روز رسانی محدود است و برای ارتقای دستگاه خود به جدیدترین نرم افزار باید نسخه پایه 2.0.0.595 را داشته باشید. این نرم افزار چه ویژگی های جدیدی را به همراه دارد؟ خوب، بیایید تغییرات را بررسی کنیم تا ویژگی‌ها را با جزئیات درک کنیم.

عکس

HarmonyOS 3.0 Beta Changelog

توابع آسان و کارآمد

. منوی میانبر جدید: اکنون می توانید به راحتی دستگاه خروجی صدا را روی صفحه هوشمند خود تغییر دهید. فقط دکمه منو روی کنترل از راه دور را به مدت طولانی فشار دهید و روی نماد هدفون کلیک کنید.

. مدیریت رایانه پیشرفته: محتوای مورد نظر خود را در تلفن هوشمند خود انتخاب کنید و آن را روی صفحه نمایش هوشمند قرار دهید تا از یک تجربه بصری با صفحه نمایش بزرگ لذت ببرید.

. حرکت با یک ضربه: این ژست به شما امکان می دهد تا بدون استفاده از هیچ تجهیزاتی اقدامات خاصی را انجام دهید. فقط گوشی هواوی خود را بگیرید و آن را به سمت صفحه نمایش هوشمند قرار دهید. اکنون آن را بر اساس آن حرکت دهید تا عملکردها را اجرا کنید.

مرکز رسانه های جدید

. سیستم شبکه: از طریق عملکرد Network System مرکز رسانه، می توانید به راحتی به سرورهای ذخیره سازی شبکه (دستگاه های NAS) متصل شوید. به عنوان مثال، گوشی های هوشمند هواوی، رایانه های شخصی، تبلت ها، تلفن های مرورگر(browsing) و ساعت های هوشمند.

. عملکردهای ویدیویی جدید: هم گوشی های هوشمند و هم تبلت ها می توانند آزادانه به تماس های صوتی و تصویری دسترسی داشته باشند.

. گالری: افزودن یک تب Moments که به طور خودکار عکس‌ها و ویدیوهای ضروری را بر اساس زمان، موضوع یا سناریو جمع‌آوری می‌کند. علاوه بر این، می‌تواند با طبقه‌بندی هوشمندانه عکس‌ها و فیلم‌های موجود در گالری، یک آلبوم لحظه‌ای زیبا ایجاد کند.

. برنامه: یک آیکون دانلود میانبر برنامه مرکز بازی جدید اضافه شد.

قبل از اینکه هوآوی Smart Screen V series 2021 را ارتقا دهید!

بله، قبل از اینکه وارد آپدیت وسوسه انگیز شوید، از نکات ذکر شده زیر مطمئن شوید:

  • با توجه به محدودیت های نسخه، لطفا به 2.0 ارتقا دهید. 0.595 (SP1) و بالاتر، در غیر این صورت فشار نسخه جدید دریافت نخواهد شد.
  • پس از ارتقاء نسخه، نمی توان آن را به عقب برگرداند. در پاسخ به نظرات و پیشنهادات شما، در نسخه های جدید بعدی به طور مداوم بهینه می شود.
  • لطفاً در طول فرآیند ارتقا، خاموش نکنید، در غیر این صورت، ممکن است منجر به خرابی ارتقا یا سایر مشکلات غیرعادی شود.
  • در شرایط عادی، ارتقای نسخه داده های کاربر را پاک نمی کند، اما توصیه می شود قبل از ارتقا از همه داده های مهم نسخه پشتیبان تهیه کنید.
امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس