سیستم‌عامل HarmonyOS 3.0 هواوی

66
0
سیستم‌عامل HarmonyOS 3.0 هواوی

سیستم‌عامل HarmonyOS 3.0 هواوی با ویژگی‌های جدید 27 جولای رسما در چین معرفی خواهد شد

هواوی  در چند سال اخیر روی سیستم‌عامل تخصصی خود موسوم به HarmonyOS متمرکز شده است. این پلتفرم در زمینه های مختلفی کاربرد دارد و حالا این شرکت چینی پس از انتشار دو نسخه قبلی، قصد دارد نسل بعدی آن را در چین منتشر دهد.

این شرکت در حساب رسمی ویبو خود اعلام کرده است که نسل بعدی سیستم‌عامل اختصاصی این شرکت یعنی HarmonyOs 3.0 در تاریخ ۲۷ جولای رسما در چین رونمایی خواهد شد.

سیستم‌عامل HarmonyOS 3.0 هواوی
سیستم‌عامل HarmonyOS 3.0 هواوی

این به‌روزرسانی شامل ویژگی‌های جدید و تغییراتی در رابط کاربری UX است.

به‌نظر می‌رسد سهم بازار HarmonyOS درحال افزایش است زیرا یو چنگدون از هواوی مدتی قبل ادعا کرده بود که بیش از ۳۰۰ میلیون دستگاه، این سیستم‌عامل را اجرا می‌کنند که شامل ۲۰۰ میلیون دستگاه در اکوسیستم این شرکت و ۱۰۰ میلیون دستگاه از شرکای تجاری خود است.

هواوی نسخه‌ی بتا توسعه‌دهندگان HarmonyOS 3.0 را منتشر کرد و ماه گذشته نیز نسخه‌ی بتای عمومی را برای دستگاه‌های سازگار ازجمله سری P50، سری Mate 40 و مدل ۱۲٫۶ اینچی MatePad Pro 2021  منتشر کرد.

این شرکت علاوه‌بر نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل اختصاصی خود همچنین درحال آماده‌ شدن برای عرضه چند محصول جدید به بازار است که از میان آنها می‌توان به اولین تلویزیون هوشمند این شرکت که به‌طور پیش‌فرض با HarmonyOS 3.0 روانه‌ی بازار خواهد شد، اشاره کرد.

بنابر شنیده ها هواوی در کنار صفحه‌نمایش هوشمند S Pro 86 خود از میت‌بوک ایکس جدید، تبلت پرچم‌دار میت‌پد پرو ۱۱ و Chang Enjoy 50 Pro نیز رونمایی خواهد کرد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس