بررسی Redmi K50S Pro

65
0
بررسی Redmi K50S Pro

براساس اخبار جدید به‌نظر میرسد که ردمی K50S Pro با تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen1، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و دوربین 200 مگاپیکسلی روانه بازار خواهد شد. بررسی Redmi K50S Pro را در ادامه خواهیم خواند.

شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد ردمی دو گوشی K50S و K50S Pro را در چین معرفی خواهد کرد. به‌نظر می‌رسد ردمی K50S Pro احتمالا به‌عنوان اولین گوشی این برند با دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی به بازار عرضه خواهد شد. به تازگی اطلاعات جدیدی فاش‌شده که تأیید می‌کند که این دستگاه از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره‌مند خواهد بود.

بر اساس اطلاعات اسکرین شات زیر یک افشاگر مشخصات کلیدی گوشی‌ پرچم‌دار بعدی ردمی را به‌اشتراک گذاشته است. طبق گفته‌ی این افشاگر، گوشی رده‌بالای بعدی ردمی به تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen1 مجهز خواهد شد. علاوه‌براین اشاره شده است که این محصول از صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی، دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده خواهد کرد.

بخش نظرات پست نشان می دهد که افشاگر درباره Moto X30 Pro صحبت نمی کند، زیرا انتظار می رود به زودی در چین به عنوان اولین تلفن با دوربین 200 مگاپیکسلی دنیا معرفی شود.

بررسی Redmi K50S Pro
بررسی Redmi K50S Pro

تنها برند دیگری که گفته می‌شود یک گوشی با دوربین 200 مگاپیکسلی عرضه می‌کند، شیائومی است. از این رو، به نظر می رسد او در مورد یک گوشی پرچمدار شیائومی صحبت می کند.

گوشی‌های شیائومی 12S، شیائومی 12S Pro و 12S اولترا همگی با تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen1 معرفی شدند و به‌همین‌دلیل بعید است که این شرکت گوشی دیگری با نام تجاری شیائومی و با این پردازنده رونمایی کند.

بازارهای جهانی به‌جای سری شیائومی 12S، سری شیائومی 12T را با تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen1 دریافت خواهند کرد و مدل‌های 12T و 12T Pro در چین به احتمال زیاد با نام‌های ردمی K50S و ردمی K50S Pro عرضه خواهند شد.

اطلاعات فاش شده‌ی قبل نیز نشان دهنده آن است که شیائومی 12T Pro از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره مند خواهد بود که این مسئله خود نشانگر این است که ردمی K50S Pro در چین با همین دوربین دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. با توجه به آنچه گفته شد، مشخصات فاش‌شده به‌احتمال زیاد مربوط به ردمی K50S Pro است.

Redmi K50S Pro مدتی قبل تأییدیه‌ی 3C را هم دریافت کرده است و به‌همین‌دلیل امکان دارد در ماه آگوست و به‌همراه ردمی K50S به‌طور رسمی در چین رونمایی شود.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس