تولید آزمایشی آیفون 14

81
0
تولید آزمایشی آیفون 14

اپل تولید آزمایشی آیفون 14 را آغاز کرده و قصد دارد در ماه آگوست به تولید انبوه برسد

با توجه به نزدیکتر شدن به تاریخ رونمایی سری آیفون ۱۴، خبرهای جدیدی از چین منتشر شده است که نشان می‌دهد اپل درحال برنامه‌ریزی برای آغاز تولید انبوه این سری از گوشی‌های هوشمند خود می باشد. طبق گزارش IThome، اپل تولید آزمایشی آیفون 14 را آغاز کرده و ماه آینده آن را به تولید انبوه خواهد رساند.

درحالی‌که آیفون ۱۳ فروش خوبی را تجربه کرده است، تحلیل‌گران وال‌استریت معتقد هستند که آیفون ۱۴ حتی فروش بهتری خواهد داشت. بااین‌حال، این تحلیل‌ها با پیش‌بینی برایان وایت مبنی بر کاهش قدرت اقتصادی مردم مطابقت ندارد؛

با ضعیف‌تر شدن اقتصاد و افزایش تورم جهانی که روی قدرت خرید مردم تأثیر دارد، ممکن است مصرف‌کنندگان با عرضه‌ی سری آيفون ۱۴ در پاییز امسال، نتوانند به سرعت به خرید این محصول اقدام کنند و احتمالاً باید منتظر بمانند تا وضعیت اقتصادی جهنمی امسال اندکی بهبود یابد.

با توجه به کاهش جهانی فروش گوشی‌های هوشمند، نسل جدید آیفون‌های اپل به‌خصوص در چین، وضعیت بهتری نسبت به سایر رقبا تجربه کرده است. به‌گفته‌ی تحلیل‌گری به‌نام کریش سانکار، کاهش قرنطینه‌های کووید ۱۹ و همچنین جشن خرید در کشور چین به افزایش فروش سری آیفون ۱۳ کمک کرده است.

نه تنها بیشتر تحلیل‌گران براین‌باور هستند که فروش آیفون ۱۴ بیشتر از نسل کنونی این محصول خواهد بود بلکه این شرکت نیز به تأمین‌کنندگان خود اعلام کرده است که فروش بیشتری را برای نسل بعدی آیفون پیش‌بینی می‌کند. با شروع تولید انبوه سری آیفون ۱۴ در ماه های آینده، باید انتظار داشته باشیم که اپل جدیدترین دستگاه پرچمدار خود را در یک رویداد اصلی خود در ماه سپتامبر معرفی کند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس