بررسی Redmi Pad

92
0
بررسی Redmi Pad

حال زمان آن رسیده است که بهRedmi Pad سلام کنید، اولین تبلت این برند و تبلتی که مشخصا یک رقیب در این میدان را هدف قرار داده است – Realme Pad. بررسی Redmi Pad را در ادامه بخوانید.

Redmi Pad دارای یک شارژر 22.5 واتی و یک کابل USB است.  این تبلت می تواند باتری 8000 میلی آمپر ساعتی خود را با 18 وات شارژ کند.

بررسی Redmi Pad
بررسی Redmi Pad

یکی از ویژگی‌های برجسته Redmi Pad، بلندگوهای چهارگانه آن است که ازDolby Atmos هستند.  اگرچه این فقط یک برند نیست، یک پانل تنظیمات به طور کامل به این ویژگی Dolby Atmos اختصاص داده شده است.  زمانی که Dolby Atmos فعال است، تفاوت زیادی در کیفیت صدا ایجاد می کند.

Redmi Pad از چیپست 6 نانومتری MediaTek Helio G99 با 6 گیگابایت رم (همراه با مدل های 3 و 4 گیگابایتی) استفاده می کند.  در قسمت جلو، یک صفحه نمایش 10.61 اینچی 1200x2000px IPS LCD وجود دارد.

بررسی Redmi Pad
بررسی Redmi Pad

Redmi Pad دارای رابط کاربری MIUI 13 با اندروید 12 نیز می باشد .  این نرم افزار بسیار روان و همچنین پاسخگوی این تبلت می باشد.

بررسی Redmi Pad
بررسی Redmi Pad

تبلت Redmi در مدل 4/64 گیگابایتی 14999 INR قیمت دارد، در حالی که تبلت Realme برای نسخه 4/64 گیگابایتی 17499 INR قیمت دارد.
Redmi Pad دارای صفحه نمایش با نرخ بروزرسانی بالا، باتری بزرگتر و چیپست سریعتر و کارآمدتر است. با این حساب پیروز میدان کدام است؟

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس