شیائومی اسمارت بند 7 پرو رونمایی شد

81
0
شیائومی اسمارت بند 7 پرو

شیائومی Smart Band 7 را در ماه مارس در چین رونمایی کرد و سپس آن را در ماه ژوئن در سطح جهانی عرضه کرد.  امروز، این شرکت مدل Pro این محصول را معرفی کرده است که دارای یک صفحه نمایش لمسی رنگی AMOLED مستطیلی شکل 1.64 اینچی است. شیائومی اسمارت بند 7 پرو را در ادامه معرفی کرده ایم.

صفحه نمایش شیائومی اسمارت بند 7 پرو دارای وضوح 486×280 پیکسل و تراکم پیکسلی 326ppi است.  حداکثر روشنایی صفحه نمایش 500 نیت است و دارای ویژگی روشنایی خودکار برای دید راحت تر در روز است.  همچنین صفحه نمایش آن با شیشه سکوریت پوشیده شده است که دارای پوشش ضد اثر انگشت است.
Smart Band 7 Pro با ویژگی‌هایی از جمله پایش ضربان قلب، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون و کنترل خواب ارائه می‌شود.  این اسمارت بند همچنین از بیش از 110 حالت ورزشی پشتیبانی می کند و حتی دارای ویژگی on-wrist running coach است که 10 دوره برنامه ریزی شده‌ی دویدن را در سطوح مختلف ارائه می کند، مانند ترکیب دویدن/پیاده روی برای مبتدیان یا تمرینات متمرکز بر چربی سوزی/استقامت.  همچنین تمرینات اینتروال برای تقویت سلامت قلب/ریه و….

شیائومی اسمارت بند 7 پرو
شیائومی اسمارت بند 7 پرو

Smart Band 7 Pro دارای سیستم GNSS داخلی است که به کاربران امکان می دهد مسیرها را بدون نیاز به گوشی هوشمند خود ردیابی کنند.  علاوه بر این، Smart Band 7 Pro تا 5ATM در برابر آب مقاوم است، بنابراین لازم نیست هنگام دوش گرفتن یا شنا، آن را از مچ خود باز کنید.
این اسمارت بند با دستگاه‌های Android (6.0 یا بالاتر) و iOS (12 یا بالاتر) سازگار است و از طریق بلوتوث 5.2 BLE به آنها متصل می‌شود.  شیائومی ظرفیت باتری Smart Band 7 Pro را اعلام نکرده است، اما این شرکت تا 12 روز عمر باتری در حالت استفاده معمولی را ادعا کرده است.
Xiaomi Smart Band 7 Pro در رنگ‌های Ivory و مشکی عرضه می‌شود و شش گزینه رنگی برای TPU straps در دسترس دارید – Ivory ، زیتونی، نارنجی، آبی، مشکی و صورتی.  بند های ویژه با طراحی چرم مانند در رنگ های سبز و خاکستری عرضه می شوند.  در دسترس بودن این گزینه های رنگی برای خرید بسته به موجودی فروشگاهی که از آن خرید می کنید، متفاوت است.

قیمت اسمارت بند شیائومی 7 پرو از 99 یورو آغاز می شود و از طریق فروشگاه های رسمی شیائومی در اروپا در دسترس خواهد بود.
علاوه بر رونمایی از اسمارت بند 7 پرو، شیائومی همچنین ردمی پد را در اروپا معرفی کرد که اوایل امروز در هند معرفی شد.  این گوشی در حافظه 3/64 گیگابایت، 4 گیگابایت/128 گیگابایت و 6 گیگابایت/128 گیگابایت در اروپا عرضه می‌شود و از طریق فروشگاه‌های رسمی شیائومی با قیمت پایه 279 یورو و سه رنگ – خاکستری، نقره‌ای و سبز به فروش می‌رسد.
ویژگی‌های برجسته Redmi Pad عبارتند از Helio G99 SoC، صفحه نمایش 10.61 اینچی 90 هرتزی و باتری 8000 میلی‌آمپر ساعتی.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس