سرانجام گوگل پیکسل واچ با نمایشگر 1.2 اینچی و ECG معرفی شد.

46
0
گوگل پیکسل واچ

پس از نزدیک به یک سال، گوگل بالاخره پیکسل واچ (Pixel Watch) را معرفی کرد. ساعت هوشمند گوگل از سیستم عامل Wear OS 3.5 پشتیبانی می کند.

پیکسل واچ گوگل در دو نسخه Wi-Fi و LTE معرفی شده است، اما متاسفانه اندازه هر دو مدل 41 میلی‌متر است و گوگل تفاوتی در اندازه آنها قائل نشده است.

این ساعت به صفحه نمایش کوچک 1.2 اینچی مجهز شده که حداکثر روشنایی آن 1000 نیت است و برای دید در فضای باز کاملا مناسب می باشد. این نمایشگر همچنین از حالت همیشه روشن یا Always On نیز پشتیبانی می‌کند. نمایشگر این ساعت با گوریلا گلس 5 گنبدی شکلی محافظت می‌شود و تنها بخش فیزیکی برای کنترل ساعت دکمه کنار آن است. شاسی این ساعت از فولاد ضد زنگ ساخته شده، بنابراین انتظار می‌رود ساعتی بادوام و ماندگار باشد.


پیکسل واچ دارای یک سنسور تشخیص ضربان قلب در پایین و همچنین یک سنسور ECG برای ثبت اطلاعات دقیق‌تری از قلب است. گوگل از تخصص تیم Fitbit استفاده کرده تا الگوریتم‌های دقیق‌تری برای ردیابی سلامت بدن ایجاد کند (این ساعت حتی می‌تواند به شما بگوید که چه زمانی بهتر است استراحت کرده و انرژی خود را ریکاوری کنید).

این ساعت دارای گواهی 5ATM برای مقاومت در برابر آب است.این یعنی اینکه این ساعت تا عمق 50 متری در زیر آب نفوذناپذیر است.


گوگل برخلاف گوشی‌های خود، این بار به جای استفاده از یک تراشه سفارشی، از پردازنده Exynos 9110 استفاده کرده است که در سال 2018 در اسمارت ‌بندهای گلکسی دیده می‌شد. این شرکت در کنار این تراشه 2 گیگابایت رم نیز تعبیه کرده(Watch5 Pro حدود 1.5 گیگابایت رم دارد) و همچنین معتقد است که باتری گوگل پیکسل برای استفاده 24 ساعته کاملا مناسب و ایده آل است.

همانطور که قبلتر اشاره کردیم، این ساعت در دو نسخه LTE و Wi-Fi معرفی شده است. اگر می‌خواهید از این ساعت بدون نیاز به گوشی تلفن خود استفاده کنید، باید به فکر خرید نسخه LTE باشید. در غیر این صورت، می‌توانید از گوگل پیکسل واچ Wi-Fi که شامل خدماتی مثل Wi-Fi (2.4 گیگاهرتز)، بلوتوث (5.0) و NFC برای Google Play (و سایر خدمات پرداخت تلفن همراه) می باشد استفاده کنید.
قیمت گوگل پیکسل واچ wifi در اروپا حدودا 350 دلار (380 یورو) است، در حالی که نسخه LTE تقریبا 400 دلار (430 یورو) قیمت دارد. همچنین لازم به ذکر است که پیکسل واچ با 6 ماه Fitbit Premium به علاوه 3 ماه YouTube Premium ارائه می‌شود.

به علاوه شما یک بند سیلیکونی همراه با ساعت دریافت می‌کنید، اما در صورت تمایل می‌توانید رنگ‌ها و سبک‌های دیگری از بند‌ها را برای ساعت خود خریداری کنید. همچنین در صورتی که به بند سیلیکونی علاقه ای ندارید، می‌توانید بند‌های فلزی و چرمی نیز تهیه کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس