بهترین بازی های بتل رویال: Fortnite, Warzone, Apex Legends و…

91
0
بهترین بازی های بتل رویال

بازی های بتل رویال زیادی وجود دارد، این ژانر از زمانی که محبوبیت آن در اواسط دهه 2010 افزایش یافت، به سرعت ورودی های بیشتری به دست می‌آورد، بنابراین تشخیص اینکه کدام بازی را انجام دهید، دشوار است. بهترین بازی های بتل رویال را در ادامه بشناسید.

بازی های بتل رویال عموماً شامل این می‌شود که بازیکنان به تنهایی یا به صورت گروهی در نقشه می‌افتند، سلاح ها، زره ها و تجهیزات را به طور تصادفی از سراسر منطقه جمع می‌کنند و با بازیکنان دیگر در تلاش برای زنده ماندن می‌جنگند. این امر با بسته شدن نقشه به طور قابل توجهی دشوارتر می‌شود و به تدریج منطقه بازی را بیشتر و بیشتر محدود می‌کند. هدف ساده است: آخرین تیم (یا بازیکن) زنده باشید.

ژانر بتل رویال از نام فیلم Battle Royale در سال 2000 نامگذاری شده است، اما قوانین و مفهوم کلی را میتوان به مبارزات گلادیاتوری روم باستان و احتمالاً حتی قبل از آن ردیابی کرد.

البته تغییراتی در این موضوع وجود دارد و بازی های مختلف مکانیک ها، ویژگی های نقشه و قوانین متفاوتی دارند تا منحصربه‌فرد تر شوند، اما اگر حداقل یک بازی را امتحان کرده باشید، درک قوانین یکی از آنها سخت نخواهید بود.

بنابراین اگر به دنبال ورود به بازی های بتل رویال هستید، در این مقاله تعدادی از محبوب ترین و هیجان انگیز ترین بازی های این ژانر را معرفی می‌کنیم که ممکن است علاقه شما را برانگیزد، اینها بهترین بازی های بتل رویال موجود در حال حاضر هستند.

بهترین بازی های بتل رویال: Apex Legends

Apex Legends لحظه بزرگی را در طول عمر ژانر بتل رویال رقم زد. این نشان می‌دهد که استادان تیرانداز اول شخص FPS وارد عرصه شده و به متخصصان این ژانر Call of Duty 4 و Medal of Honor: Allied Assault می‌پیوندد.

در حالی که Fortnite انتظارات غیرواقع بینانه‌ای در مورد سرعت اختراع و به‌روزرسانی این بازی ها دارد، Respawn به تغییرات فصلی باارزش و تعداد پیوسته ای از قهرمانان جدید برای حفظ متا پایبند بوده است. این یک بازی فوق العاده سخاوتمندانه است که به شما امکان می‌دهد قفل تمام قهرمانانش را با ارز درون بازی باز کنید تا نیازی به خرج کردن نداشته باشید، هرچند ممکن است کمی طول بکشد.

به صورت رایگان بر روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه شخصی موجود است.

Battlefield V: Firestorm

حالت Firestorm در Battlefield V یک حالت بتل رویال است که ماه ها پس از انتشار به بازی اضافه شده است، که تیم های چهار نفره یا کمتر را می‌بیند که در حال دویدن در اطراف جزیره ای در شبه جزیره اسکاندیناوی هستند. آنها مشغول جابجایی سلاح ها، مهمات و وسایل اضافی در حین بسته شدن حلقه آتش هستند. این بهترین بازی جانی کش است.

از نظر مکانیک، Firestorm بسیار بسیار شبیه Warzone است. طبقات رتبه بندی اسلحه، مکانیک زره و حتی ظاهر و نقشه تقریباً مشابه هستند، اگرچه قرار گرفتن در جنگ جهانی دوم Firestorm در یک منطقه جدا شده عجیب، حس متمایزتری به Firestorm می‌دهد.

در پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه شخصی موجود است.

بهترین بازی های بتل رویال: Call of Duty: Warzone

Call of Duty: Warzone اصلی ترین بازی بتل رویال نیست، اما مطمئناً یکی از محبوب ترین ها است، زیرا انتشار آن در مارس 2020 تعداد دانلودهای زیادی را شاهد بود.

در Warzone شما عجله می‌کنید تا نقشه ای بزرگ پر از مکان های آشنا برای هر کسی که هر کدام از بازی های Call of Duty را بازی کرده باشد، در تیم های سه نفره یا کمتر در درگیری های عظیم 150 نفره بجنگید، که البته به این معنی است که تیم های دیگری نیز وجود دارند که می‌توانید با آنها برخورد کنید. چند ویژگی منحصر به فرد در مورد Warzone وجود دارد که آن را جالب می‌کند، مانند Gulag آن که فرصتی دوباره به شما ارائه می‌دهد و حالت های جایگزین آن که شما را در تلاش برای جمع آوری پول به جای کشتار می‌بیند.

به صورت رایگان بر روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه شخصی موجود است.

Fortnite Battle Royale

این اولین بازی بتل رویال نبود، اما فورتنایت با مدل موفق بازی آزاد خود، این سبک را به شهرت رساند. مفهوم پایه Fortnite ساده است (و شبیه به بسیاری از بازی های رویال دیگر) که در آن با 99 بازیکن دیگر مبارزه خواهید کرد، اما یک کار دیگر هم دارد: ساختن.

هنگامی که در اطراف نقشه فورتنایت می‌دوید، مواد و همچنین سلاح هایی را انتخاب می‌کنید که به شما امکان می‌دهد دیوار و رمپ بسازید. این به شما این امکان را می‌دهد که نقشه را سریع تر طی کنید، از خود در حین درگیری ها محافظت کنید و به طور کلی از برتری نسبت به دشمن برخوردار شوید و به شما امکان می‌دهد آخرین بازمانده شوید.

به صورت رایگان روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، iOS، اندروید، مک و رایانه شخصی موجود است.

بهترین بازی های بتل رویال: Forza Horizon 4: The Eliminator

اگر صدای اگزوز را به تیراندازی و انفجار ترجیح می‌دهید، ممکن است از شنیدن اینکه Forza Horizon 4 حالت بتل رویال مخصوص به خود به نام «The Eliminator» دارد، خوشحال شوید. 72 راننده در مسابقات سر به سر دیوانه وار با یکدیگر رقابت می‌کنند که تنها یک راننده می‌تواند پیروز شود. این فرمول محبوب آخرین نفر را تغییر می‌دهد، زیرا برای برنده شدن باید توسط سایر بازیکنان بازی به چالش بکشید (و اغلب از به چالش کشیدن اجتناب کنید).

هر راننده ای با یک مینی کوپر 1965 شروع می‌کند و باید در اسرع وقت خودروهای بهتری را ایمن کند که به طور دوره ای وارد بازی می‌شوند. قبل از یک بازیکن دیگر به خط پایان برسید و می‌توانید بانگر خود را با یک سواری سریع تر عوض کنید، که به طور قابل توجهی شانس شما را برای شکست دادن هر حریفی که شما را به مسابقه دعوت می‌کند افزایش می‌دهد.

مسابقات در وسط بریتانیا برگزار می‌شود، بنابراین انتظار داشته باشید که دیوارهای خشک زیادی در آن شکسته شود، از آن درختان اجتناب کنید و از مناظر تماشایی در حین حرکت در هر منطقه لذت ببرید.

در ایکس باکس وان و رایانه شخصی موجود است.

PlayerUnknown’s Battlegrounds (PUBG)

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds که توسط پدر سبک بتل رویال، برندن Greeneساخته شد، مسلماً اولین بازی بتل رویال بود. Greene قبلا مودهایی را برای بازی های دیگر بر اساس فیلم ژاپنی «Battle Royale» ساخته بود، با این حال PUBG اولین بازی کاملی بود که به شما اجازه می‌داد برای «آخرین بازیکن ایستاده» بجنگید و راه را برای سایر بازی های این فهرست هموار کرد.

مسلماً PUBG بسیار شدیدتر از بازی هایی مانند Fortnite است و به جای سازوکار هایی مانند ساخت و ساز، به مبارزات متکی است، اما اگر یک بازی رویال چالش برانگیز و خالص را ترجیح می‌دهید، PUBG احتمالاً انتخاب شما خواهد بود.

در پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، iOS و رایانه شخصی و به صورت APK در اندروید به صورت رایگان در دسترس است.

بهترین بازی های بتل رویال: Slither.io

اگر به شما بگوییم که بهترین بازی تمام دوران هیچ ربطی به ویچرها یا گیاهان آتش، پورتال ها یا اپراهای فضایی ندارد، چه؟

اگر به شما بگوییم که در عوض، همه چیز به تغذیه یک کرم کوچک مربوط می‌شود، تا زمانی که به بزرگترین و قدرتمندترین کرمی که تا کنون زندگی کرده است، تبدیل شود، چه؟ یک کرم غول پیکر که کرم های دیگر، کوچک‌تر و ضعیف‌تر را می‌خورد تا زمانی که همه کرم ها به کرم قدرتمند منحصر به فرد شما ادای احترام کنند؟ یک کرم که بر همه آنها حکومت کند و آنها را از بین ببرد.

اگر به شما بگوییم این بازی وجود دارد آن را امتحان می‌کنید؟ این بازی با صدها کرم رقیب دیگر به صورت آنلاین در تمام پلتفرم ها از مرورگر دسکتاپ گرفته تا برنامه تلفن رایگان است، نام بازی Slither.io است.

از طریق مرورگر و در iOS و Android به صورت رایگان در دسترس است.

Tetris 99

احتمالا شما به دنبال ربط Tetris و بتل رویال باشید، اما توسعه دهندگان Tetris 99، آکریا، به ما نشان دادند. Tetris 99 یکی از معدود بازی های موجود در این لیست است که در آن به حریفان خود شلیک نمی‌کنید و کاملاً شیوه بازی با آن تترومینوهای رنگارنگ را دوباره ابداع می‌کند.

این بازی ای است که می‌شناسید و دوست دارید، اما در عوض با 99 بازیکن دیگر بازی می‌کنید. هدف این است تا زمانی که ممکن است در بازی بمانید، و وقتی یک ردیف از تترومینوها را پاک می‌کنید، آنها را به سمت یکی از حریفان خود می‌فرستید تا سعی کنید بازی آنها را به هم بریزد.

در نینتندو سوییچ موجود است

بازی های بتل رویال یا حالت های زیادی وجود دارد که ما فهرست نکردیم، یا به این دلیل که به اندازه کافی با آنها آشنا نیستیم تا بتوانیم آنها را پیشنهاد کنیم، یا به این دلیل که به خوبی موارد ذکر شده نیستند.

Call of Duty: Black Ops 4 دارای حالت بتل رویال مخصوص به خود به نام Blackout است که می‌توانید آن را در Call of Duty Mobile نیز بازی کنید و به عنوان یک نسخه قبلی برای Warzone عمل می‌کند.

دو عنوان نسبتاً شناخته شده دیگر Realm Royale و Cuisine Royale هستند، نام های نسبتاً جدیدی که می‌توانند به خوبی جایگزین برخی دیگر از این لیست شوند.

در نهایت، تعداد زیادی بازی iOS و اندروید با مضمون بتل رویال وجود دارد که می‌توانید با جستجوی «battle royale» در اپ استور یا پلی استور آنها را پیدا کنید. رتبه بندی ستاره ها و نظرات آنها را بررسی کنید تا ببینید آیا آنها برای شما مناسب هستند یا خیر.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس