معرفی 5 مورد از بهترین برنامه های Read-It-Later

144
0
بهترین برنامه های Read-It-Later

بهترین برنامه های Read-It-Later به شما این امکان را می ‌دهند که هر چیزی را که می‌ خواهید بعداً بخوانید، تماشا کنید یا گوش دهید را در وب ذخیره کنید. اینجا چند تا از بهترین های این برنامه ها برای شما آورده شده است.

یک برنامه خواندنی بعداً بر برخی از چالش‌ هایی که ممکن است هر روز با آن ‌ها رو به‌ رو شوید، غلبه می ‌کند، مانند غرق شدن در برگه‌ های باز در مرورگر و داشتن مقالات بسیار جالب برای خواندن. اگرچه ممکن است مدیران نشانک را برای این کار در نظر بگیرید، برنامه ‌های Read-It-Later از نظر ویژگی ‌ها و راحتی چیز های زیادی برای ارائه دارند.

این به این دلیل است که آنها به شما اجازه می‌دهند از تمام محتوایی را که می ‌خواهید بدون اینکه مانع بهره ‌وری شما شود لذت ببرید دیگر وقفه‌ های کاری و مقالات خوانده نشده باقی نمی ‌ماند. در اینجا خلاصه ای از بهترین برنامه های Read-It-Later وجود دارد که می توانید اکنون امتحان کنید.

1. Pocket

Pocket یکی از معروف ‌ترین برنامه‌ های Read-It-Later است و به راحتی می‌توان دلیل آن را فهمید، زیرا تقریباً در هر پلتفرمی موجود است. حتی می توانید از افزونه های آن برای ذخیره مقالات از مرورگر خود استفاده کنید. این برنامه Read-It-Later دارای یک رابط کاربری تمیز و کاربرپسند است که اگر می ‌خواهید چیزی غیر پیچیده با منحنی یادگیری کم عمق داشته باشید، آن را به گزینه ‌ای عالی برای شما تبدیل می ‌کند.

هنگامی که مقاله ‌ای را در Pocket ذخیره می‌ کنید، می ‌توانید آن را در نمای وب اصلی یا در نمای مقاله برنامه بخوانید، که تمیزتر و بدون حواس ‌پرتی است. این همش نیست؛ همچنین می توانید تنظیمات نمایش مانند اندازه فونت و سبک و رنگ پس زمینه را مطابق با ترجیحات خود سفارشی کنید. حتی می ‌توانید مقالات خود را برای خواندن آفلاین ذخیره کنید، که در مسافرت یا داشتن یک اتصال اینترنتی ناقص مفید است.

Pocket دارای عملکرد تبدیل متن به گفتار است، بنابراین اگر ترجیح می دهید می توانید به جای خواندن مقالات به آنها گوش دهید. همچنین می ‌توانید برچسب‌ هایی را به مقاله‌ ها اضافه کنید تا به سازماندهی محتوای خود کمک کنید و پیدا کردن آنچه را که به دنبال آن هستید آسان می‌کند. و اگر می ‌خواهید مقاله ‌ای را با کسی به اشتراک بگذارید، Pocket انجام این کار را از طریق ایمیل یا رسانه‌ های اجتماعی آسان می‌ کند.

دانلود: Pocket برای اندروید | iOS (رایگان، نسخه پریمیوم موجود)

2. PaperSpan

این برنامه Read-It-Later یک رابط کاربری دوستانه و تجربه خواندن ارائه می دهد. این کار با از بین بردن همه درهم و برهمی های غیر ضروری از مقالات و ارائه یک نسخه تمیز و بدون حواس پرتی که برای چشم آسان است، به این امر دست می یابد. به این ترتیب، می توانید روی مقالات خود تمرکز کنید و منحرف نشوید.

هنگامی که برای اولین بار PaperSpan را باز می کنید، با یک رابط مینیمالیستی مواجه می شوید که به طرز طراوت آوری بدون درهم ریختگی است. هنگامی که مقاله جالبی را پیدا کردید که می ‌خواهید بخوانید، به سادگی آن را با برنامه به اشتراک بگذارید یا پیوند را کپی و جایگذاری کنید، و PaperSpan مقاله را به طرحی زیبا و خوانا تبدیل می ‌کند. اگر ترجیح می دهید به جای خواندن مقالات به آنها گوش دهید، می توانید این کار را با عملکرد تبدیل متن به گفتار PaperSpan انجام دهید.

همچنین می توانید از این برنامه برای سازماندهی مقالات خود در پوشه ها، یادداشت برداری و برجسته کردن قسمت ها استفاده کنید. آیا می خواهید بدانید چند مقاله خوانده اید یا چقدر زمان صرف خواندن کرده اید؟ مشکلی نیست PaperSpan یک ردیاب آمار داخلی دارد که می تواند تمام اطلاعات مربوطه را در اختیار شما قرار دهد.

دانلود: PaperSpan برای اندروید | iOS (رایگان، نسخه پریمیوم موجود)

3. Matter

Matter یک برنامه Read-It-Later است با پیچ و تاب – علاوه بر مقالات، می تواند انواع دیگری از محتوا مانند ویدیو ها، پادکست ها و پست های رسانه های اجتماعی را ذخیره کند و در عین حال به شما امکان می دهد اشتراک خبرنامه خود را اضافه کنید. بنابراین اگر به چیز جالبی برخورد کردید که می ‌خواهید بعداً بخوانید یا تماشا کنید، برنامه Matter برای شماست.

هنگامی که برای اولین بار در Matter ثبت نام می کنید، بازدیدی از برنامه و ویژگی های آن به شما داده می شود. پس از آن، می توانید انتخاب کنید که به حساب Instapaper خود متصل شوید تا لیست های خواندن خود را وارد کنید، یا می توانید از ابتدا شروع کنید. می ‌توانید به چند روش، از جمله اشتراک‌ گذاری آن از مرورگر یا برنامه‌ های دیگر، محتوا را به Matter اضافه کنید. با Matter، همچنین می توانید به مقالات خود گوش دهید، یادداشت برداری کنید و قسمت ها را برجسته کنید.

علاوه بر این، می ‌توانید مشترک نویسندگان و خبرنامه‌ های فردی شوید تا آخرین محتوای آنها را مستقیماً در فید خود اضافه کرده و ذخیره کنید. برای رسیدن به این هدف، Matter به شما امکان می ‌دهد یک آدرس ایمیل ایجاد کنید که می ‌توانید از آن برای ثبت‌ نام برای اشتراک ‌های جدید و دریافت آخرین محتوا مستقیماً به داشبورد خود استفاده کنید. از طرف دیگر، می ‌توانید حساب Gmail خود را به Matter متصل کنید تا اشتراک‌ های موجود خود را اضافه کنید.

دانلود: Matter برای iOS (رایگان)

4. Instapaper

اغلب در مقایسه با Pocket، Instapaper یکی از محبوب ‌ترین ابزار های خواندنی است. این برنامه در میان کاربرانی که از رابط کاربری ساده و ویژگی خواندن آفلاین آن استقبال می کنند، طرفداران وفاداری ایجاد کرده است. و مانند Pocket، با طیف گسترده ای از مرورگر ها و دستگاه ها سازگار است، بنابراین می توانید همیشه به مقالات ذخیره شده خود دسترسی داشته باشید.

Instapaper به شما امکان می دهد نحوه ظاهر مقالات را سفارشی کنید تا بتوانید تجربه خواندن را مطابق با اولویت های خود تنظیم کنید. به عنوان مثال، می توانید اندازه فونت، فاصله خطوط و حاشیه ها را به دلخواه تنظیم کنید. همچنین می توانید از میان تم های مختلف، از جمله حالت تاریک برای خواندن در شب، یکی را انتخاب کنید. و اگر می خواهید به جای خواندن مقالات به آنها گوش دهید، Instapaper نیز می تواند این کار را انجام دهد.

قسمت های مهم را برجسته کنید تا بعداً به آن بازگردید، یا یادداشت برداری کنید تا مطالب بیشتری را که خوانده اید به خاطر بسپارید. به علاوه، می ‌توانید پوشه‌ هایی برای مرتب ‌سازی مقالات خود ایجاد کنید و آنها را برای خواندن آفلاین ذخیره کنید. پس از پایان خواندن مقاله، می توانید آن را بایگانی کنید یا از لیست خود حذف کنید.

دانلود: Instapaper برای اندروید | iOS (رایگان، نسخه پریمیوم موجود)

5. Refind

Refind یک برنامه خواندنی است که به عنوان یک “دستیار تحقیقاتی شخصی” و ابزار کشف محتوا عمل می کند. این به شما کمک می کند محتوایی را بر اساس علایق خود پیدا کنید و آن را برای مطالعه بعدی ذخیره کنید.

هنگامی که برای اولین بار در Refind ثبت نام می کنید، از شما خواسته می شود که علایق خود را از لیستی از موضوعات انتخاب کنید. Refind از این اطلاعات برای تنظیم فید مقالات و ویدیو هایی استفاده می کند که فکر می کند برای شما جالب خواهد بود. همچنین می ‌توانید تمرکز خود را بر روی مهم‌ ترین موضوعات برای مشاهده محتوای بیشتر مرتبط با آن ‌ها تنظیم کنید.

چه به جست و جو های عمیق علاقه مند باشید و چه خلاصه، Refind شما را تحت پوشش قرار داده است. می ‌توانید از برگه کاوش آن برای یافتن محتوای جدید، از مقالات پرطرفدار روز گرفته تا راهنما های عمیق در مورد موضوعات خاص، استفاده کنید. همچنین می‌ توانید انتشارات و تولیدکنندگان محتوای مورد علاقه خود را دنبال کنید تا آخرین مقالات آنها را مستقیماً به فید خود تحویل دهید.

وقتی چیزی را پیدا کردید که می خواهید بعدا بخوانید، فقط آن را به لیست Reading خود اضافه کنید. Refind همچنین روزانه هفت پیوند را انتخاب می کند که فقط برای شما طراحی شده است، بنابراین هرگز محتوایی برای خواندن تمام نمی کنید. در حالی که این ابزار بیشتر کار های سنگین را با تحقیق و یافتن محتوا انجام می ‌دهد، شما همچنان می ‌توانید مقالاتی را از وب وارد کنید، درست مانند هر برنامه دیگری Read-It-Later می‌شود.

دانلود: Refind برای اندروید | iOS (رایگان)

بهترین برنامه های Read-It-Later را برای نیاز های خود انتخاب کنید

این برنامه‌ های Read-It-Later برخی از بهترین ابزار ها برای ذخیره مقالات، ویدیو ها و سایر محتوای وب برای آینده هستند. گفته می شود، آنچه در نهایت استفاده می کنید به نیاز ها و ترجیحات شما بستگی دارد.

آیا می خواهید یک برنامه Read-It-Later مینیمالیستی یا چیزی که بتوانید مطابق میل خود سفارشی کنید؟ شاید به دنبال اپلیکیشنی باشید که به شما در کشف محتوای جدید کمک کند. آنچه برای شما مهم است را در نظر بگیرید و چند برنامه را امتحان کنید تا ببینید کدام یک برای شما بهتر کار می کنند.

امیدواریم با مطالعه ی این مقاله توانسته باشید بهترین گزینه برای یک برنامه Read-It-Later را بیابید.

شما می توانید با مطالعه ی دیگر مقالات ما در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس