10 حقیقت جالب درباره نتفلیکس که نمی دانستید

75
0
حقیقت جالب درباره نتفلیکس

نتفلیکس یکی از محبوب ترین شرکت ها در جهان است. با این حال، حقایق جالبی وجود دارد که احتمالاً درباره این پلتفرم نمی دانستید. حقیقت جالب درباره نتفلیکس را بدانید.

وقتی کسی می گوید نتفلیکس، ما بلافاصله به سرگرمی، تطبیق پذیری و اصالت فکر می کنیم. این پلتفرم خدمات زیادی را برای کاربران خود به ارمغان می آورد که به طور مداوم در حال گسترش و دسترسی به نقاط مختلف جهان هستند.

اما چندین چیز وجود دارد که احتمالاً درباره نتفلیکس نمی دانید. چیز هایی که اگر به شما بگوییم باور نمی کنید. بنابراین، در این مقاله، برخی از جالب‌ ترین حقایق را که هرگز درباره نتفلیکس نمی ‌دانستید، مورد بحث قرار می ‌دهیم.

1. نتفلیکس تعداد خیلی زیادی اعضای فعال دارد

نتفلیکس بزرگ است، و منظور ما واقعاً بزرگ است. از سال 2022، این پلتفرم دارای 220.67 میلیون مشترک است. نتفلیکس در 190 کشور در دسترس است و انتظار می ‌رود که این سرویس بسیار فراتر از آن باشد.

این شرکت آمریکایی متعهد شده است که پایگاه مشتری را به تفصیل توسعه دهد و تا حد امکان محتوای تازه و اصلی را برای افراد فراهم کند.

2. نتفلیکس یک معامله بزرگ در ایالات متحده است.

کشوری که بیشترین مشترک نتفلیکس را دارد، جای تعجب نیست که ایالات متحده است. بیش از 73 میلیون نفر در آنجا حساب نتفلیکس دارند. این حدود 22 درصد از کل جمعیت است.

حتی جالب تر، این فقط تعداد حساب ها است. حدود دو سوم کاربران نتفلیکس حساب های خود را با افراد دیگر به اشتراک می گذارند. در حالی که برخی از این زوج‌ ها دارای حساب ‌های مشترک هستند، تعداد زیادی از کاربران اشتراک‌ گذار سریال هستند که کد ورود خود را به بیش از سه نفر دیگر می ‌دهند.

بنابراین، اگر بودجه کمی دارید اما به دنبال راهی برای تماشای محتوای شگفت انگیز هستید، ممکن است بخواهید رمز عبور Netflix خود را با افرادی که به آنها اعتماد دارید به اشتراک بگذارید. با این حال، به یاد داشته باشید که نتفلیکس کاربران را از اشتراک گذاری رمز عبور منع می کند.

در حالی که می توانید رمز عبور نتفلیکس خود را به شخصی که به آن اعتماد دارید بدهید، از فروش صفحه نمایش یا اشتراک گذاری با افراد تصادفی از طریق اینترنت خود داری کنید. اگر Netflix فعالیت مشکوکی را در حساب شما شناسایی کند، ممکن است فوراً دسترسی خود را از دست بدهید.

3.حقیقت جالب درباره نتفلیکس: چگونه نتفلیکس نام خود را به دست آورد

حقیقت جالب درباره نتفلیکس
حقیقت جالب درباره نتفلیکس

نتفلیکس در سال 1997 راه اندازی شد، دورانی که از آن به عنوان دهه نود شیطون یاد می شود. خب، بدیهی است که سازندگان باید حسی از شوخ طبعی و هیجان را به پلتفرم خود نیز بیاورند.

در نتفلیکس، اصطلاح Net مخفف اینترنت است. Flix از flicks مشتق شده است که اصطلاحی عامیانه برای فیلم ها و فیلم ها است.

4. نتفلیکس بر اینترنت تسلط دارد

کیم کارداشیان ممکن است سعی کرده باشد اینترنت را با آن عکس خشم آلود شکست دهد، اما نتفلیکس به این افتخار مشکوک بسیار نزدیکتر است. در ساعات اوج مصرف، نتفلیکس از پهنای باند اینترنت زیادی استفاده می کند. این پلتفرم بر اینترنت تسلط دارد و بیش از 9.3 درصد از ترافیک اینترنت جهانی را جمع آوری می کند.

اگر یک باگ به نتفلیکس سر بزند و باعث شود همه بینندگان آن محتوا را با پهنای باند کامل خود دانلود کنند، اینترنت در سراسر آمریکای شمالی با مشکل مواجه خواهد شد.

5.حقیقت جالب درباره نتفلیکس: Netflix’s Auto-Play Works

به محض اتمام یک قسمت در نتفلیکس، قسمت بعدی شروع به پخش می کند. بدون سر و صدا در مورد تغییر دیسک یا انتخاب یک فایل رسانه ای جدید. فقط آنجاست این به وضوح تأثیر مورد نظر را دارد: طبق گفته Appinventiv، 37٪ از کاربران برنامه های مورد علاقه خود را در سال 2022 تماشا کردند.

حتی گروهی از تماشاگران فوق‌ العاده اختصاصی وجود دارند که یک نمایش را از لحظه‌ ای که در دسترس است، یک بار تماشا می ‌کنند. آنها در نیمه شب به وقت کالیفرنیا، زمانی که نتفلیکس محتوای جدید خود را عرضه می کند، شروع به تماشای می کنند و تا زمانی که یک برنامه خاص را به پایان نرسانند، تماشای آن را متوقف نمی کنند.

تماشای زیاد مزایا و معایب خود را دارد، اما خیره شدن طولانی مدت به صفحه نمایش مطمئناً می تواند تأثیرات جالبی بر وضعیت ذهنی شما داشته باشد.

6. نتفلیکس پس از کشمکش های فراوان موفق شد

نتفلیکس که در سال 1997 تأسیس شد، مجبور شد از آب های گرم عبور کند تا به جایی که امروز است برسد. اپلیکیشن سرگرم ‌کننده و جذابی که امروز تماشا می ‌کنیم، با از دست دادن مشترکین و از دست دادن درآمد، گامی تاریک برداشت.

دلیلش این نبود که نتفلیکس محتوای ضعیفی ارائه می ‌داد یا دور از دسترس بود. مردم بین DVD و پخش آنلاین گیج شده بودند. آنها در مورد مقرون به صرفه بودن بحث کردند و به سختی از روش های قدیمی صرف نظر کردند.

خوشبختانه برای ما، این پلتفرم موفق شد محتوایی را ارائه دهد که ما کاملاً از آن لذت می بریم. این تجربه کاربری را بهبود بخشید و برنامه های پاسخگو را برای دستگاه های مختلف ارائه کرد.

افرادی که از محتوای دارای حق نسخه ‌برداری رنج می ‌برند، مطمئناً از روش ‌های قدیمی خود برگشتند و به نتفلیکس فرصت دادند.

7. نتفلیکس محبوب ترین محتوای خود را می سازد

نتفلیکس شروع به توسعه محتوای خود کرده و به سازندگان در سراسر جهان این فرصت را می دهد تا مهارت های خود را به نمایش بگذارند. این حرکت برای این شرکت به ثمر نشسته است و برخی از پربیننده ‌ترین نمایش ‌های آن نسخه‌ های اصلی نتفلیکس هستند.

محتوای اصلی فقط در نتفلیکس موجود است، کاربران را وادار به خرید یک طرح و شروع به تماشای سریال ها و فیلم های مورد علاقه خود می کند. حتی اولین نسخه‌ هایی که منتشر شده بودند، موفقیت‌ های بزرگی داشتند و تماشاگران را به شدت تحت تأثیر قرار دادند.

8. نتفلیکس روی خدمات وب آمازون اجرا می شود

در حالی که آمازون به عنوان یک فروشگاه آنلاین نامی برای خود دست و پا کرد، در دهه گذشته، شاخه های زیادی را به خود اختصاص داده است. از برنامه های تلویزیونی گرفته تا سرویس های ابری، آمازون 2016 با آمازون سال 1996 فاصله زیادی دارد. آمازون سرویس پخش خود را دارد که دلایل زیادی برای اشتراک در Amazon Prime Video ارائه می دهد.

اگرچه این شرکت راه اندازی زیرساخت سرور خود را آغاز کرد، نتفلیکس اعلام کرد که مهاجرت به خدمات وب آمازون را در سال 2016 به پایان رسانده است. اکنون، نمایش های اصلی رقابت آمازون و نتفلیکس در کنار یکدیگر در سرور های مشابه میزبانی می شوند.

9.حقیقت جالب درباره نتفلیکس: مشتریان نتفلیکس تغییر را دوست ندارند

نتفلیکس از دهه 1990 وجود داشته است، اما از سال 2007 تنها قدرت رسانه ‌ای بین ‌المللی است که ما می‌ شناسیم و دوستش داریم. حتی در این مدت کوتاه، مشتریان نتفلیکس به وضعیت موجود عادت کرده‌اند.

در سال 2011، نتفلیکس اعلام کرد که قرار است سرویس DVD-by-mail خود را به یک سرویس جداگانه به نام Qwikster تبدیل کند. تنها چیزی که به دلیل تغییر بود این بود که مردم باید از وب سایت دیگری بازدید کنند.

این چیزی است که شما فکر می کنید عمدتاً بدون اشاره از بین می رود. افرادی که به جای Qwikster به صفحه اصلی نتفلیکس می ‌روند، روی پیوندی که به وضوح در بنر قرار می ‌گیرد کلیک می ‌کنند و طبق معمول به کار خود ادامه می ‌دهند. اما، نه، مشتریان نتفلیکس خشمگین شدند، و به گفته CNN، در نهایت 800000 مشترک برای این شرکت هزینه داشت.

10. بلاک باستر می توانست مالک نتفلیکس باشد

در شرایطی که به عنوان یکی از بزرگترین فرصت های تجاری از دست رفته قرن شناخته می شود، Blockbuster فرصت خرید نتفلیکس نوپای آن زمان را به قیمت 50 میلیون دلار رد کرد. رید هستینگز، مدیر عامل نتفلیکس، پیشنهاد داد که آنها به تجارت آنلاین Blockbuster رسیدگی کنند در حالی که Blockbuster Netflix را آفلاین کرد.

با این حال قرار نبود که باشد. وقتی نتفلیکس به Blockbuster نزدیک شد، این شرکت هنوز سودی نداشت. به گفته ورایتی، جان آنتیوکو، مدیر اجرایی آن زمان Blockbuster فاقد چشم ‌اندازی بود که ببیند صنعت ویدیوی خانگی به کجا می ‌رود و تغییرات در حال تغییر در تجارت زیر پایش است.

چند سال به جلو، و از سپتامبر 2022، نتفلیکس بیش از 100.69 میلیارد دلار ارزش دارد، در حالی که بلاک باستر دیگر وجود ندارد. این باید یک تجربه ی به درد بخور باشد.

نتفلیکس همچنان در صدر جدول قرار دارد

نتفلیکس یکی از محبوب ترین برنامه های استریم است. و در حالی که طی چند سال گذشته شاهد فراز و نشیب های زیادی بوده است، هنوز هم مشترکین زیادی در سراسر جهان دارد.

این برنامه پخش جریانی به ارائه تجربه ممتاز با فیلم ها و نمایش ها از سراسر جهان به کاربران اختصاص دارد تا آنها را سرگرم کند.

با توجه به اینکه مشتریان آن به رابط استاندارد وابسته هستند، فکر نمی کنیم به این زودی تغییرات بزرگی در نتفلیکس ایجاد شود.

امیدواریم با مطالعه ی این مقاله توانسته باشید اطلاعات جالب در مورد نتفلیکس را به دست آورید.

شما می توانید با مطالعه ی دیگر مقالات ما در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس