بهترین تلویزیون های 43 اینچی در سال 2023

70
0
بهترین تلویزیون های 43 اینچی

وقتی فضای زیادی برای بازی ندارید، بهترین تلویزیون‌های 43 اینچی برای ارائه بسیاری از ویژگی‌هایی که در مجموعه‌های بزرگ‌تر پیدا می‌کنید، اما با اندازه کوچک‌تر که برای آپارتمان‌ها و اتاق‌خواب‌ها مناسب است، ایده‌آل هستند. بهترین تلویزیون های 43 اینچی را بشناسید.

از نظر ویژگی‌ها، تلویزیون‌های 43 اینچی تقریباً همیشه دارای وضوح K4 برای وضوح باورنکردنی و حتی محدوده دینامیکی بالا (HDR) برای کنتراست عالی هستند. همچنین همه آنها دارای ویژگی های هوشمند مانند برنامه هایی هستند که به شما امکان می دهند فیلم ها و نمایش ها را بدون نیاز به دستگاه پخش مجزا پخش کنید.

ما همچنین تلویزیون های 43 اینچی را دوست داریم زیرا آنها نیز از بهترین تلویزیون های مقرون به صرفه هستند. آنها ارزش زیادی نسبت به قیمت دارند و اکثر مدل های مقرون به صرفه اغلب با قیمت کمتر از 300 دلار یافت می شوند. همانطور که گفته شد، از تلویزیون های OLED یا QLED که معمولاً نزدیک به 1000 دلار قیمت دارند، مانند Samsung QN90C و LG C3 OLED، انتخاب بیشتری خواهید داشت و تصویر بسیار بهتری خواهید داشت، اما احساس نکنید که برای پیدا کردن یک تلویزیون عالی باید بیش از حد هزینه کنید. ; TCL 4-Series و Amazon Omni هر دو ارزش های عالی هستند که کمتر از 300 دلار قیمت دارند.

بهترین تلویزیون های 43 اینچی در سال 2023

1.بهترین تلویزیون های 43 اینچی: تلویزیون QN90C نئو QLED سامسونگ

بهترین تلویزیون 43 اینچی همین سامسونگ کوچک و روشن است

مشخصات فنی

اندازه صفحه نمایش: 43 اینچ

نوع صفحه نمایش: Neo QLED

نرخ به روز رسانی: 120 هرتز

پورت HDMI: 4 پورت HDMI 2.1

اندازه: x 25.4 x 1.143.9 اینچ

وزن: 30.9 پوند

دلایل خرید

+4 پورت HDMI 2.1

+ مشاهده خارج از زاویه عالی

+خیلی پرنور

+گلدهی کمتر نسبت به مدل قبلی

+ریموت قابل شارژ

دلایلی برای اجتناب

-بدون پشتیبانی از Dolby Vision

– پایه موجود خیلی محکم نیست

تلویزیون QN90C Neo QLED سامسونگ تقریباً هر آنچه را که از یک تلویزیون 4K Mini-LED ممتاز انتظار دارید، دارد – روشنایی فوق العاده HDR، انتخاب مناسبی از اندازه ها، ارتقاء مقیاس مداوم، پشتیبانی فراوان از انواع محتوا و موارد دیگر.

برای کسانی که آشنایی ندارند، نور پس زمینه Mini-LED سطوح بالایی از روشنایی را ارائه می دهد و در عین حال رنگ واقعی و درجه بندی روشنایی را حفظ می کند. و اگرچه QN90C Neo QLED در بین تمام تلویزیون‌های 4K سامسونگ 2023 پریمیوم‌ترین تلویزیون نیست، اما احتمالاً بیشتر وسوسه خواهید شد که بخرید.

ممکن است ذاتاً به اندازه نوآوری های QD-OLED این شرکت در اندازه صفحه نمایش بزرگتر هیجان انگیز نباشد – Samsung S95C همچنان به عنوان بهترین تلویزیونی که امسال آزمایش کرده ایم رتبه اول را دارد – تلویزیون جمع و جور Samsung QN90C Neo QLED به ما یادآوری می کند که چرا سامسونگ هنوز پادشاه فناوری کوانتوم دات است.

عکس

2. LG C2 OLED (OLED42C2)

LG C2 OLED بهترین تلویزیون OLED با اندازه کوچک است

مشخصات فنی

اندازه های صفحه نمایش موجود: 42، 48، 55، 65، 77، 83 اینچ

نوع صفحه نمایش: OLED

نرخ تازه سازی: 120 هرتز

پورت HDMI: 4 پورت HDMI 2.1 (1 eARC)

اندازه: x 32.5 x 1.856.7 اینچ

وزن: 32.6 پوند

دلایل خرید

+ طراحی عالی و سبک وزن

+4 پورت HDMI 2.1

+ عملکرد چند منظوره

+ ویژگی های گسترده بازی

دلایلی برای اجتناب

-روشن ترین تلویزیون OLED ال جی نیست

-بدون تیونر ATSC 3.0

بله، می‌توانید برای LG C3 OLED جدیدتر امسال هزینه بیشتری بپردازید، اما LG C2 OLED تقریباً همان عملکرد را با قیمت بسیار پایین‌تری ارائه می‌کند.

اکثراً همه چیزهایی را که می‌خواهیم از یک تلویزیون OLED ممتاز ببینیم، دارد – سبک، عملکرد، پلتفرم تلویزیون هوشمند و موارد دیگر، همه تقریباً عالی هستند. تنها جاهایی که می افتد روشنایی آن صاف است. در آزمایش‌های ما، ال‌جی C2 OLED توانست دقیقاً به ۸۰۰ نیت در حالت استاندارد با محتوای HDR برسد. این در واقع برای یک تلویزیون OLED بسیار خوب است، اما کاملاً با QN90C سامسونگ که بیش از 1200 نیت دارد، برابر نیست.

اگر اتاقی دارید که نور کنترل می‌شود و می‌خواهید تمام جزئیات زیبایی را که در صحنه‌های تاریک‌تر فیلم از دست داده‌اید ببینید، به سراغ LG C2 OLED بروید.

عکس

3.بهترین تلویزیون های 43 اینچی Sony Bravia XR A90K OLED

بهترین تلویزیون 43 اینچی اگر پول چیزی نیست

مشخصات فنی

اندازه صفحه نمایش موجود: 42 اینچ

نوع صفحه نمایش: OLED

نرخ تازه سازی: 120 هرتز

پورت HDMI: (2 HDMI 2.1, 2 HDMI 2.0)4

اندازه: x 21.5 x 2.2436.73 اینچ

وزن: 29.3 پوند

دلایل خرید

+ عملکرد HDR خوب

+صدای بالاتر از حد متوسط

+ کنترل از راه دور زیبا

+ رابط هوشمند Google TV

دلایلی برای اجتناب

– مقداری اعوجاج در حجم بالا

-فقط دو پورت HDMI 2.1

– تاخیر ورودی بالا در مقایسه با تلویزیون های رقیب

Sony Bravia XR A90K که فقط در اندازه صفحه نمایش 42 یا 48 اینچی موجود است، تلویزیون کوچکی است که بزرگ فکر می کند. شما نمی‌توانید آن را در اندازه‌های بزرگ تهیه کنید، اما مجبور نیستید – به صفحه‌نمایش OLED مجهز است و تمام فناوری‌های تصویری پیشرو در صنعت سونی را در خود جای داده است تا مجموعه‌ای را به دست آورید که در تست‌های بنچمارک فنی به همان اندازه خوب عمل کند. در تماشای روزمره فیلم و تلویزیون انجام می دهد.

کنترل از راه دور A90K نیز نسخه ارتقا یافته ای است که قبلاً در A95K دیده بودیم و ضریب جذابیت این مجموعه را باز هم بیشتر می کند. به جای پلاستیک مشکی مات، یک درخشش فلزی درخشان دارد. دکمه ها همه دارای نور پس زمینه هستند. و پیدا کردن کنترل از راه دور هنگامی که گم می شود به آسانی فعال کردن میکروفون میدان دور تلویزیون با گفتن «Hey Google! کنترل از راه دور من را پیدا کن!» و سپس به دنبال صدای بوق واحد گم شده تولید می کند.

کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای می‌خواهید، اما فضایی برای تلویزیون با اندازه کامل ندارید؟ A90K (به معنای واقعی و مجازی) هر اتاقی را روشن می کند و یک پیشنهاد بزرگ است که نباید صرفاً به دلیل اندازه کوچک آن نادیده گرفته شود.

عکس

4. TCL 4 Series Roku TV 43S435

بهترین تلویزیون 43 اینچی ارزان

مشخصات فنی

اندازه صفحه نمایش: 43 اینچ

نوع صفحه نمایش: LCD

نرخ به روز رسانی: 60 هرتز

پورت HDMI: 3 (1 ARC)

اندازه: x 22.3 x 3.338.2 اینچ

وزن: 15.4 پوند

دلایل خرید

+ K4 با قیمت عالی

+ وفاداری رنگ خوب

+ مهارت های Roku جامد

دلایلی برای اجتناب

-بدون پشتیبانی از Dolby Vision

-تنظیمات حداقل صدا

-پیدا کردن تنظیمات تصویر دشوار است

تلویزیون Roku سری 4 TCL ارزش فوق العاده ای را نسبت به قیمت ارائه می دهد. این تلویزیون K4 اغلب با قیمتی کمتر از تلویزیون های p1080 به فروش می رسد. دقت رنگ خوبی دارد و از HDR10 – اما نه از Dolby Vision – برای کنتراست بهتر پشتیبانی می کند. از نرم‌افزار سیستم Roku استفاده می‌کند که فکر می‌کنیم یکی از بهترین تجارب تلویزیون هوشمند موجود را ارائه می‌دهد و برنامه‌های زیادی برای انتخاب دارد. ما متوجه شدیم که در حین آزمایش نیز دارای تاخیر کم 14 میلی ثانیه است، بنابراین این مجموعه همچنین به خوبی از عهده بازی های سریع بر می آید.

در ازای قیمت عالی، سری TCL 4 برخی از ویژگی‌های تلویزیون‌های گران‌تر را از دست داده است. فاقد کم نور محلی است، بنابراین عملکرد HDR آنقدر که می‌توانست خوب نیست. همچنین دارای بلندگوهای ضعیف، با باس کم و قدرت محدود است. اگر قرار است این تلویزیون اصلی شما باشد، برای غلبه بر مشکلات صدا، نوار صوتی اضافه کنید.

اگر برای شما مهم نیست که برای صرفه جویی در هزینه به سطح پایین تری از عملکرد کاهش دهید، TCL 4-Series یک خرید مقرون به صرفه است.

عکس

5.بهترین تلویزیون های 43 اینچی Amazon Fire TV 43 اینچی سری Omni

Fire TV هرگز بهتر به نظر نمی رسید یا استفاده از آن آسان تر نبود

مشخصات فنی

اندازه صفحه نمایش: 43 اینچ

نوع صفحه نمایش: LCD

نرخ به روز رسانی: 60 هرتز

پورت HDMI: 3 (1 ARC)

اندازه: 38 در 22.6 در 3.6 اینچ

وزن: 15.5 پوند

دلایل خرید

+طراحی پریمیوم عالی به نظر می رسد

+ Fire TV هرگز بهتر از این نبوده است

+ کنترل الکسا بدون هندز بهترین تعامل صوتی است

دلایلی برای اجتناب

– صفحه نمایش و صدا متوسط

-برای مجموعه ویژگی کمی گران است

آمازون چند سالی است که وارد بازی تلویزیون های هوشمند شده است و به سازندگان تلویزیون اجازه می دهد از همان نرم افزاری که در برخی از بهترین دستگاه های پخش جریانی وجود دارد، مانند Fire TV Stick 4K Max و Fire TV Cube استفاده کنند تا تلویزیون های هوشمند قیمتی را تامین کنند. اما سری آمازون Fire TV Omni نشان دهنده یک تغییر بسیار چشمگیر در این فرمول است، به عنوان اولین تلویزیون هوشمند مجهز به آمازون که نام تجاری آمازون را به جای تولیدکننده دیگری حمل می کند، و همچنین اولین مدل از بسیاری از مدل های Fire TV با فاصله داخلی است. میکروفون های میدانی برای کنترل صدای هندزفری.

نرم افزار تلویزیون هوشمند آمازون همیشه هنگام نمایش عملکرد الکسا داخلی در بهترین حالت خود بوده است، اما سری Amazon Fire TV Omni این را به سطح جدیدی می برد و این قابلیت را افزایش می دهد و آن را با تلویزیونی با ظاهری بهتر از هر تلویزیون Fire که ما داریم جفت می کند. قبلا دیده شده. این محصول کاملی نیست، اما بررسی Omni Amazon Fire TV راه‌های زیادی را که آمازون تلاش می‌کند تا Fire TV جدید خود را به بهترین Fire TV تبدیل کند، بررسی می‌کند.

چگونه بهترین تلویزیون 43 اینچی را برای خود انتخاب کنیم

هنگامی که به دنبال تلویزیون 43 اینچی هستید، نکات راهنمای خرید تلویزیون ما را دنبال کنید. اگر کمی به آنچه از تلویزیون نیاز دارید فکر کنید، می‌توانید برای سال‌های آینده از خرید خود لذت ببرید.

ابتدا بررسی کنید که تلویزیون 43 اینچی برای فضای شما مناسب است. با توجه به اندازه تلویزیون ما باید بخرید؟ راهنما، یک تلویزیون 43 اینچی برای بینندگانی که 3.5 تا 4 فوت دورتر از صفحه نمایش نشسته اند ایده آل است. این اندازه آنها را به تلویزیون دوم مناسب برای اتاق خواب، یک تلویزیون ارزان قیمت برای کودکان یا یک تلویزیون اختصاصی برای بازی تبدیل می کند.

اگر فضای شما اجازه یک واحد بزرگ‌تر را می‌دهد، توصیه می‌کنیم بزرگ‌تر شوید – حتی اگر فکر می‌کنید از یک صفحه نمایش کوچک‌تر راضی هستید، بزرگ‌تر به شما کمک می‌کند تا تجربه تماشای جذاب‌تر را داشته باشید.

در نهایت، در نظر بگیرید که به کدام پورت ها و تعداد آنها نیاز دارید. تعداد پورت‌های HDMI مورد نیاز شما بستگی به تعداد دستگاه‌هایی دارد که می‌خواهید وصل کنید – برای مثال یک استیک پخش، کنسول بازی یا جعبه کابل. اکثر این تلویزیون ها دارای سه ورودی HDMI هستند، اما برخی دارای چهار ورودی هستند. اگر قصد دارید از نوار صوتی استفاده کنید، ممکن است به یک صدای دیجیتال نوری یا یک خروجی کمکی 3.5 میلی متری نیاز داشته باشید. همچنین ممکن است تلویزیونی بخواهید که از بلوتوث پشتیبانی کند تا بتوانید بدون ایجاد مزاحمت برای افراد اطراف خود به هدفون گوش دهید.

اگر خرید تلویزیون خود را بر اساس برند، محدوده قیمت یا اندازه صفحه محدود کرده اید، انتخاب های ما را برای بهترین تلویزیون ها در هر کدام بررسی کنید.

چگونه بهترین تلویزیون های 43 اینچی را آزمایش می کنیم

وقتی نوبت به ارزیابی بهترین تلویزیون‌های 43 اینچی می‌رسد، در مورد درست کردن آن جدی هستیم. به همین دلیل است که هر تلویزیونی که بررسی می‌کنیم، تحت یک فرآیند تست دقیق قرار می‌گیرد که استانداردهای کلیدی کیفیت و عملکرد تصویر را اندازه‌گیری می‌کند.

تست‌های آزمایشگاهی ما شامل تست دقت رنگ و طیف رنگ با استفاده از طیف‌سنج X-Rite i1 Pro، یک ژنراتور الگوی تست ویدئویی AccuPel DVG-5000 و نرم‌افزار کالیبراسیون SpectraCal CalMAN Ultimate است. این ابزارها توسط کالیبراتورهای حرفه ای در سراسر صنعت متکی هستند و ما آنها را با گردش کار سفارشی جفت کرده ایم تا اطلاعات مورد نیاز برای بررسی های خود را جمع آوری کنیم. این اندازه‌گیری‌ها ابتدا در حالت استاندارد انجام می‌شوند تا تجربه تماشای متوسط ​​را شبیه‌سازی کنند، و سپس دوباره در حالت‌های دیگر نمایشگر انجام می‌شوند تا بالاترین عملکرد رنگ و روشنایی ارائه‌شده توسط هر مجموعه را پیدا کنند.

تبلیغات

تست ما کنتراست و حداکثر روشنایی و همچنین زمان تاخیر را اندازه گیری می کند. با استفاده از تستر تاخیر ورودی سیگنال ویدیویی Leo Bodnar برای آزمایش تأخیر سیگنال ویدیویی، مدت زمانی را که طول می‌کشد تا محتوا از منبع ویدیوی اصلی به صفحه نمایش داده شود، اندازه‌گیری می‌کنیم. زمان پاسخ کوتاه‌تر با عملکرد سریع‌تر بازی برابری می‌کند و به ما اجازه می‌دهد تا بدانیم کدام تلویزیون برای بازی بهتر است.

ما از همه این نتایج آزمایش عینی برای مقایسه کیفیت و عملکرد بین تلویزیون های مختلف استفاده می کنیم، اما ارزیابی ما به همین جا ختم نمی شود. ما همچنین ساعت‌ها با هر مجموعه، تماشای نمایش‌ها و فیلم‌ها و استفاده از نمونه‌های ویدیویی با دقت انتخاب‌شده برای برجسته کردن نقاط قوت و ضعف هر مجموعه و کمک به ما کمک می‌کند تا بگوییم کدام تلویزیون در یک محیط تماشای خانگی واقعی بهترین ظاهر و صدا را دارد، می‌گذرانیم.

و تلویزیون‌های امروزی چیزهای بیشتری جز تماشا کردن دارند، بنابراین ما عملکردهای تلویزیون هوشمند را نیز بررسی می‌کنیم و همه چیز را از رابط گرفته تا طراحی کنترل از راه دور ارزیابی می‌کنیم. این به بررسی های ما اجازه می دهد تا درباره قابلیت های فنی تلویزیون های هوشمند امروزی و نحوه قرار گرفتن آنها در خانه متصل شما صحبت کند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس