7 تا از بهترین لانچر تلویزیون اندروید

774
0
لانچر تلویزیون اندروید

در این مقاله بهترین برنامه های لانچر Android TV برای جایگزینی لانچر پیش فرض Android TV آورده شده است!

صفحه اصلی دستگاه Android TV شما جایی است که برنامه ها، ویدیوهای توصیه شده و منوها در آن باز می‌شوند. متأسفانه، طراحی لانچر بومی Android TV به طور گسترده توسط کاربران مورد انتقاد قرار گرفته است.

با این حال، این امکان وجود دارد که لانچر Android TV را در دستگاه خود جایگزین کنید. دانلود یک گزینه جایگزین با منوها، فونت ها، طرح بندی ها و موارد دیگر آسان است. با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا بهترین برنامه های لانچر Android TV را بشناسید.

1.لانچر تلویزیون اندروید: Ugoos TV

محبوب ترین لانچر برای Android TV بدون شک Ugoos TV است.

رابط کاربری نشان دهنده فاصله قابل توجهی از لانچر Android TV است که شما به استفاده از آن عادت دارید. در سمت چپ صفحه، یک چرخ پیمایش را مشاهده خواهید کرد که به شما امکان می‌دهد در میان دسته های گسترده (به عنوان مثال برنامه ها، اینترنت، بازی ها، گزینه ها و غیره) مرور کنید.

در مجموع 9 دسته وجود دارد. هر برنامه ای که در دسته برجسته قرار می‌گیرد در سمت راست صفحه ظاهر می‌شود تا شما آن را انتخاب و باز کنید.

Ugoos TV دارای ۹ تم مختلف است و از پس زمینه های قابل تنظیم، آیکون های قابل انتخاب و کنترل های از راه دور تطبیقی ​​پشتیبانی می‌کند.

2.لانچر تلویزیون اندروید: TvHome Launcher

لانچر تلویزیون اندروید: TvHome Launcher
لانچر تلویزیون اندروید: TvHome Launcher

اگر تلویزیون هوشمند سامسونگ یا ال‌جی دارید که از TizenOS یا webOS استفاده می‌کند، طرح بندی TvHome Launcher فوراً آشنا خواهد شد. در واقع، اگر می‌خواهید تجربه تلویزیون هوشمند را دوباره تجربه کنید، TvHome یکی از بهترین راه‌انداز تلویزیون های اندرویدی است که پیدا می‌کنید.

همه برنامه های شما در پایین صفحه در یک خط مینیمالیستی نمایش داده می‌شوند. می‌توانید با استفاده از دکمه های چپ و راست روی کنترل از راه دور Android TV خود، در فهرست اسکرول کنید. تصویر پس زمینه قابل تنظیم است.

TvHome Launcher همچنین به دلیل کمترین تخلیه در منابع سیستم شما قابل توجه است. این لانچر مطمئناً ارزش بررسی کردن را دارد.

3.لانچر تلویزیون اندروید: Simple TV Launcher

لانچر تلویزیون اندروید: Simple TV Launcher
لانچر تلویزیون اندروید: Simple TV Launcher

Simple TV یکی دیگر از لانچرهای مینیمالیستی Android TV است.

شش فضا برای برنامه ها در صفحه اصلی وجود دارد و می‌توانید برنامه هایی را که در اسلات ها ظاهر می‌شوند انتخاب کنید. اگر نیازمند دسترسی به لیست کامل برنامه های خود دارید، روی نماد مربوطه در گوشه سمت چپ بالا کلیک کنید.

در گوشه سمت راست پایین، نمادی را می‌بینید که به شما امکان می‌دهد مستقیماً به منوی تنظیمات Android TV خود بروید.

Simple TV Launcher منبع باز است. شما می‌توانید کد منبع را در GitHub پیدا کنید. اگر زمان و دانش کافی داشته باشید، می‌توانید از لانچر به عنوان پایه ای برای ایجاد برنامه منحصربه‌فرد خود استفاده کنید.

4. HALauncher

HALauncher
HALauncher

در مقدمه اشاره کردیم که نسخه لانچر بومی Android TV کاربران بسیاری را عصبانی کرده است. این گزینه به اندازه گزینه های قبلی قابلیت استفاده بالا و زیبایی ندارد.

اگر می‌خواهید به حال و هوای قدیمی برگردید، خوش شانس هستید. برنامه HALauncher دقیقاً طراحی قبلی را تقلید می‌کند. برنامه های خود را در یک ردیف و بازی های خود را در ردیف دیگر خواهید یافت.

HALauncher همچنین یک مزیت بزرگ نسبت به لانچر رسمی دارد: از برنامه های جانبی در صفحه اصلی Android TV پشتیبانی می‌کند. این بدان معناست که برای دسترسی به برنامه های جانبی در جعبه تلویزیون Android خود نیازی به استفاده از راه‌حل های شخص ثالث نخواهید داشت.

در نهایت، مانند بسیاری از لانچرهای دیگر در این لیست، HALauncher به شما امکان می‌دهد تصویر پس زمینه خود را اضافه کنید.

5.لانچر تلویزیون اندروید: Top TV Launcher 2

Top TV Launcher 2
Top TV Launcher 2

اگر می‌خواهید از کنترل کامل بر نحوه سفارشی سازی صفحه اصلی Android TV خود لذت ببرید، فکر می‌کنیم Top TV Launcher 2 بهترین لانچر Android TV برای نیازهای شما است.

دارای یک ویرایشگر طرح بندی داخلی است. می‌توانید از آن برای قرار دادن برنامه ها در هر نقطه از صفحه و همچنین برای افزودن ویجت ها و کاشی ها استفاده کنید. حتی می‌توانید کاشی های خود را با استفاده از ویرایشگر داخلی یا با افزودن یک فایل ICO یا یک تصویر ایجاد کنید.

همچنین گزینه ای برای افزودن چند برنامه به یک جای واحد برای تجربه ای شبیه به پوشه، پشتیبانی از برنامه های محافظت شده با پین و گزینه های والپیپر سفارشی وجود دارد.

بهترین ویژگی آن را فراموش کردیم؟ Top TV Launcher 2 بدون آگهی است.

6. Android TV Launcher

Android TV Launcher
Android TV Launcher

بسته به جعبه Android TV شما، این احتمال وجود دارد که راه‌انداز رسمی Google از قبل بارگیری نشده باشد.

شکایات متعددی در مورد این لانچر از منظر طراحی و قابلیت استفاده وجود دارد، اما ما به تجربه می‌دانیم که برای اکثر کاربران، لانچر اصلی سازنده بهترین گزینه است.

Android TV Launcher برای دانلود رایگان است.

7.لانچر تلویزیون اندروید: ATV Launcher

ATV Launcher
ATV Launcher

ATV Launcher یک لانچر سبک Android TV است.

با وجود ردپای کوچک آن، پرتابگر بسیار قابل تنظیم است. پشتیبانی از ویجت (که برای نظارت بر آب و هوا، برنامه شما یا امتیازات ورزشی عالی است)، امکان سفارشی کردن کاشی های روی صفحه و تغییر پس زمینه برنامه را ارائه می دهد.

همچنین به شما امکان می‌دهد برنامه هایی را که برای تلویزیون ها و تلفن های هوشمند طراحی شده‌اند اجرا کنید. در صورتی که به دنبال بارگذاری جانبی برنامه ها هستید، مزیت بزرگی است.

نحوه Sideload برنامه ها در Android TV

برخی از جعبه های Android TV با نصب Google Play ارائه نمی‌شوند. اگر اینطور است، ممکن است برای نصب لانچرهایی که در مورد آنها صحبت کردیم بر روی دستگاه خود مشکل داشته باشید. درعوض، شما باید آنها را جانبی بارگذاری کنید.

به طور معمول، سه راه برای بارگذاری جانبی برنامه ها در Android TV وجود دارد:

از نسخه وب فروشگاه Google Play استفاده کنید و دستگاه خود را از لیست کشویی انتخاب کنید. APK را با استفاده از یک مرورگر در Android TV دانلود کنید. APK را با استفاده از یک USB به دستگاه خود منتقل کنید.

برخی از برنامه ها نیازی به بارگذاری جانبی ندارند. به عنوان مثال، می‌توانید با کمترین تلاش، Google Chrome را روی Android TV نصب کنید.

بهترین راه‌انداز تلویزیون Android را برای نیازهای خود پیدا کنید

به نظر ما، حتی یک برنامه راه‌انداز Android TV وجود ندارد که تمامی ویژگی های برتر را دارا باشد. همه آنها زیرمجموعه های مختلف کاربران را هدف قرار می دهند. قبل از اینکه تصمیم نهایی خود را بگیرید، سؤالاتی مانند “از چند برنامه اغلب استفاده می کنید” و “کدام ویژگی ها مهم تر هستند” را در نظر بگیرید.

5/5 - (2 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس