بهترین دستگاه های اسپرسوساز 2022

53
0
بهترین دستگاه های اسپرسوساز

بهترین دستگاه های اسپرسوساز، بهترین انتخاب را درست در زمانی که به آن نیاز دارید، ارائه می دهند. دستگاه‌های اسپرسو، کرم د لا کرم (crème de la crème) دستگاه‌های قهوه‌سازی هستند – این دستگاه‌ها شات‌هایی از اسپرسو تولید می‌کنند که طعم و عطر فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کنند، بدون اینکه به لایه‌ای پایدار از کرم و همچنین بدنه ضخیم و متعادلی اشاره کنیم.

علاوه بر تولید قهوه با کیفیت برتر، استفاده از این دستگاه ها راحت خواهد بود و تطبیق پذیری در تنظیمات را فراهم می کند. بنابراین چه بخواهید یک شات تکی داشته باشید، چه یک آمریکایی بزرگ تر، یک گزینه در دسترس است. اگر دستگاه دارای کف‌کننده شیر باشد، نوشیدنی‌های شیری نیز باید در منو باشد.

علاوه بر این، یک دستگاه اسپرسوساز خوب به سرعت تحویل داده می شود و همچنین در هنگام استفاده بی صدا خواهد بود، بنابراین اولین چیزی که خانواده را از خواب بیدار نمی کند. اگر همه قطعات قابل شستشو در ماشین ظرفشویی باشند، حتی بهتر است. این یک سفارش بلند است و بدون شک گران به نظر می رسد. اما، خبر خوب این است که لازم نیست چنین باشد.

ما این تحقیق را انجام داده‌ایم تا ماشین‌هایی را پیدا کنیم که هر جعبه را علامت می‌زنند و با هر شرایطی مطابقت دارند. هر چه ترجیح می دهید، چه ماشینی با همه زنگ ها و سوت ها (bells and whistles)، چه یک طراحی ساده و با ارزش، ما بهترین گزینه ها را پیدا کرده ایم. اینها بهترین دستگاه های اسپرسوساز هستند.

بازگشت به مدرسه و بهترین دستگاه های اسپرسوساز

شاید تابستان باشد، اما فروش بازگشت به مدرسه از قبل شروع شده است. و اکنون همه چیز از لپ‌تاپ گرفته تا هدفون در حال فروش است – راهنمای بازگشت به مدرسه ما را برای برخی از انتخاب‌های مورد علاقه ما بررسی کنید. با این حال، هیچ خوابگاهی بدون یکی از بهترین دستگاه های اسپرسوساز کامل نیست. اینها طعم‌دارترین اسپرسویی را تولید می‌کنند که می‌توانید به آن امیدوار باشید، با لایه‌ای ضخیم از کرم، و برخی می‌توانند این کار را با لمس یک دکمه انجام دهند. اگر با بودجه کم خرید می کنید، لازم نیست عملکرد را نیز قربانی کنید. برای راهنمایی بیشتر، برندگان ما را در زیر بررسی کنید.

بهترین دستگاه های اسپرسوساز که می توانید امروز بخرید

1.بهترین دستگاه های اسپرسوساز: Breville Bambino Plus

بهترین دستگاه اسپرسو ساز به طور کلی

مشخصات فنی

. ابعاد: 12.6×11.8×7.7 اینچ

. مواد: فولاد ضد زنگ

. ظرفیت: 64 اونس سیال

. تنظیمات: 1 و 2 فنجان و بخار

. مخزن آب قابل جابجایی: بله

. فشار: پمپ 15 بار

. کف کننده شیر: بله

. آسیاب: خیر

. لوازم جانبی: دستکاری (Tamper)، ابزار توری (Trimming)، پارچ شیر و ابزار تمیز کردن

دلایل خرید

+ اندازه جمع و جور

+ طراحی زیبا

+ استفاده آسان

+ اسپرسوی دائمی خوب

دلایلی برای اجتناب

-بدون فوران آب گرم

-بدون آسیاب

-سبد فیلتر تمایل به چسبندگی دارد

Breville Bambino Plus ما را تحت تأثیر آزمایشات خود قرار داد، و به طور مداوم اسپرسو با کیفیت بالا تولید کرد و یک کف‌کننده خودکار شیر عالی برای آن کار نهایی حرفه‌ای ارائه کرد. تولید یک قهوه بد از این اسپرسو ساز خاص دشوار است، و با زمان گرم شدن سریع سه ثانیه، در کمترین زمان از یک شات فوق العاده دم کرده لذت خواهید برد.

مانند بسیاری از بهترین دستگاه‌های اسپرسوساز، می‌توانید تنظیمات اسپرسو را برای یک شات کوتاه‌تر یا طولانی‌تر تنظیم کنید، اما تنظیمات پیش از تزریق قابل تنظیم در اینجا به‌ویژه چشمگیر است. به طور مشابه، امکان سفارشی کردن دما و بافت شیر ​​در حالی که به طور خودکار میکرو فوم خوش طعم را بخار می‌کند، در آزمایش ما جذابیت خاصی داشت.

برخی از بررسی‌کنندگان خاطرنشان می‌کنند که پورتافیلتری که فیلتر را با قهوه آسیاب شده نگه می‌دارد، می‌تواند بعد از کشیدن شات بچسبد، مشکلی که ما نیز گاهی اوقات با آن مواجه شده‌ایم. کاربرانی که دوست دارند دستی عمل کنند، ممکن است از خرید و فروش سفارشی کردن هر فنجان برای ثبات خودداری کنند، اما اکثر مردم این سازش را ارزش تضمین این را دارند که شما هر بار همان نوشیدنی غنی و ظریف را دریافت کنید.

 

2. دستگاه اسپرسوساز دلونگی استیلوزا EC260BK

یک دستگاه اسپرسوساز عالی با قیمتی بی نظیر

مشخصات فنی

. ابعاد: 8.07×13.5×11.22 اینچ

. مواد: پلاستیک و فولاد ضد زنگ

. ظرفیت: 33.8 اونس سیال

. تنظیمات: 1 و 2 فنجان و بخار

. مخزن آب قابل جابجایی: بله

. فشار: 15 بار

. کف ‌کننده شیر: نه

. آسیاب: خیر

. لوازم جانبی: قاشق اندازه گیری، تامپر

دلایل خرید

+ارزش خوب برای پول کمتر از 100 دلار

+ اندازه جمع و جور برای میز

+ساخت محکم

دلایلی برای اجتناب

-عملکرد دستی

-بدون آسیاب

DeLonghi Stilosa یکی از بهترین دستگاه های اسپرسوساز را با این قیمت ارائه می دهد. این یک دستگاه کاملاً دستی است، به این معنی که شما باید آسیاب، اندازه گیری، و کوبیدن و همچنین کف کردن را خودتان انجام دهید. با این حال، می‌توانید اندازه فنجان را بر اساس میزان شدتی که اسپرسوی خود را دوست دارید تنظیم کنید، در یک لیوان مسافرتی دم کنید و یک یا دو فنجان را به طور همزمان تهیه کنید. و دیگ بخار از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که این دستگاه را به یک دستگاه بسیار بادوام تبدیل می کند.

مخزن آب حدود یک لیتر آب یا به اندازه کافی برای بسیاری از فنجان های اسپرسو در خود جای می دهد و می توان آن را از دستگاه خارج کرد تا در سینک پر شود. به لطف اندازه جمع و جور آن، این دستگاه بیش از حد فضای گرانبهای میز شما را اشغال نخواهد کرد. در مجموع، اگر می‌خواهید یک فنجان قهوه واقعاً خوب بنوشید و به تعداد زیاد زنگ‌ها و سوت‌ها اهمیت نمی‌دهید، این یک مدل عالی است.

 

3.بهترین دستگاه های اسپرسوساز: Breville Oracle Touch

این دستگاه فوق العاده ممتاز همه این کارها را انجام می دهد

مشخصات فنی

. ابعاد: 17.6×14.7×14.5اینچ

. مواد: فولاد ضد زنگ برس خورده

. ظرفیت: 84 اونس مایع

. تنظیمات: 1 و 2 فنجان و بخار

. مخزن آب قابل جابجایی: بله

. فشار: پمپ 15 بار

. کف کننده شیر: بله

. آسیاب: بله

. لوازم جانبی: دستکاری (Tamper)، ابزار توری (Trimming)، پارچ شیر، ابزار تمیز کردن و سینی نگهداری ابزار

دلایل خرید

+ قیف داخلی و آسیاب دندانه دار (burr)

+ کنترل های صفحه لمسی

+ طعم دم کرده باریستا

دلایلی برای اجتناب

-بسیار گران بیش از 2000 دلار

-فضای پیشخوان زیادی را اشغال می کند

شما برای راحتی همه کاره Oracle Touch پرچمدار برویل حق بیمه پرداخت خواهید کرد، اما یک دستگاه بسیار آسان برای استفاده مجهز به یک دیگ بخار دوبل دریافت خواهید کرد تا بتوانید همزمان شیر را بکشید و بخارپز کنید. قیف نیم پوندی را با حبوبات پر کنید، در پورتافیلتر را قفل کنید، و دستگاه از بقیه مراقبت می کند، دانه های برشته مورد علاقه شما را دقیقا آسیاب کرده و می چیند، سپس مقدار معقولی از طعم را با قوام یک حرفه ای استخراج می کند. میله بخار حتی بین جلسات خود تمیز می شود.

بسیاری از جادوی Oracle Touch در پشت رابط لمسی تمام رنگی آن با تصاویری از نوشیدنی های قهوه برای انتخاب پنهان است (ویژگی که مطمئناً مهمانان را تحت تأثیر قرار می دهد). مقدار دوز، دما و فشار آب و فشار بخار همه به صورت داخلی بهینه شده اند. پارچ شیر را زیر نازل قرار دهید و بدون نیاز به نگهداشتن پارچ و حرکت آن کف می کند. با این حال، چیزی که این دستگاه را به یکی از بهترین دستگاه‌های اسپرسوساز تبدیل می‌کند، این واقعیت است که هنوز متغیرهای زیادی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. از ظرافت آسیاب گرفته تا دما و بافت، چیزهای زیادی برای اصلاح وجود دارد، و همچنین می توانید تا هشت تنظیم را در حافظه ذخیره کنید.

 

4. Nespresso Essenza Mini

بهترین دستگاه های اسپرسوساز
بهترین دستگاه های اسپرسوساز

یک دستگاه اسپرسوساز جمع و جور و ارزان

مشخصات فنی

. ابعاد: 8.1×12.8×4.3 اینچ

. مواد: پلاستیک ABS

. ظرفیت: 1.4_3.7 اونس سیال

. تنظیمات: اسپرسو / Lungo

. مخزن آب قابل جابجایی: دارد

. فشار: پمپ 19 بار

. کف کننده شیر: ندارد

. آسیاب: خیر

. لوازم جانبی: کیت مطلوب (welcome) کپسول

دلایل خرید

+ با قیمت کمتر از 150 دلار

+ فشار 19 بار

+ طراحی فشرده کمترین فضا را اشغال می کند

دلایلی برای اجتناب

-بدون گزینه سفارشی سازی

-فقط دو حالت اندازه

Nespresso Essenza Mini با قیمت کمتر از 150 دلار، یکی از دستگاه‌های مقرون به صرفه‌تر را در میان بهترین دستگاه‌های اسپرسوساز ما ارائه می‌کند. با این حال، با فشار قابل توجه 19 بار در اینجا، در ارزش و برکت قهوه خود صرفه جویی نمی کنید.

Essenza Mini با استفاده از سیستم Nespresso pod برای ارائه طیف گسترده ای از مخلوط ها و دانه ها، تمام دردسرهای قهوه صبحگاهی شما را از بین می برد. مطمئناً این یک رویکرد بدون زواید است، بدون گزینه‌های سفارشی‌سازی و زمان گرم کردن کمی طولانی‌تر در حدود 30 ثانیه.

با این حال، اگر در خوردن اسپرسو معمولی هستید و نمی‌خواهید روی یک کیت درجه یک باریستا سرمایه‌گذاری کنید، این یک جایگزین عالی برای بودجه است.

همچنین تعداد زیادی از بهترین دستگاه های نسپرسو را در جمع بندی اختصاصی ما پیدا خواهید کرد.

 

5.بهترین دستگاه های اسپرسوساز: Rancilio Silvia

یک دستگاه اسپرسوساز مصرفی با قطعات تجاری.

مشخصات فنی

. ابعاد: 13.4×11.4×9.2 اینچ

. مواد: فولاد ضد زنگ

. ظرفیت: 67 اونس سیال

. تنظیمات: قهوه، بخار و آب گرم

.مخزن آب قابل جابجایی: ندارد

. فشار: پمپ 15 بار

. کف کننده شیر: بله

. آسیاب: خیر

. لوازم جانبی: اسکوپ و دستکاری (Tamper)

دلایل خرید

+ طراحی فشرده

+ قطعات با کیفیت تجاری

+ نتایج ثابت

دلایلی برای اجتناب

-بدون آسیاب

-مخزن آب قابل جابجایی نیست

-3.5 دقیقه گرم کردن

سبک بی منطق و پنل فولادی ضد زنگ آن ظاهر یک ماشین تجاری مینیاتوری را به Rancilio Silvia می دهد. و در واقع، این مدل قادر به استخراج فوق العاده ای است که از یک باریستای حرفه ای انتظار دارید. این یک انتخاب عالی برای هر کسی است که رویکرد عملی به فرآیند تهیه اسپرسو را دوست دارد، زیرا باید قهوه خود را اندازه گیری کنید، آن را در فیلتر قرار دهید، و سپس پس از فشار دادن دکمه قهوه، دم کردن را به میزان دلخواه خود متوقف کنید. در فنجان شما توزیع می شود. سیلویا مجهز به یک میله بخار است که یکی از بهترین ها در کلاس خود محسوب می شود، زیرا دامنه حرکتی کاملی را ارائه می دهد و می توانید فشار بخار را با افزایش دانه ای تنظیم کنید.

این مدل در طول سال ها پیشرفت های مختلفی را پشت سر گذاشته است. در مدل فعلی، یک دسته پورتافیلتر بهبود یافته و ارگونومیک تر شبیه به دستگاه های تجاری با قیمت بالاتر Rancilio وجود دارد. چیزی که دریافت نمی‌کنید، برخی از امکاناتی است که در ماشین‌های مصرف‌ محور بیشتر یافت می‌شود، مانند یک مخزن که می‌توانید در سینک ظرفشویی و یک خروجی آب برای تهیه آسان چای یا آمریکایی‌ها پر کنید. اگر آب گرم می خواهید باید از چوب بخار استفاده کنید.

 

6. DeLonghi Dedica EC680M

بهترین دستگاه های اسپرسوساز
بهترین دستگاه های اسپرسوساز

بهترین اسپرسوساز فشرده

مشخصات فنی

. ابعاد: 13x12x5.9 اینچ

. مواد: فولاد ضد زنگ

. ظرفیت: 1 لیتر

. تنظیمات: 1 و 2 فنجان و بخار

. مخزن آب قابل جابجایی: بله

. فشار: پمپ 15 بار

. کف کننده شیر: دارد

. آسیاب: خیر

. لوازم جانبی: ندارد

دلایل خرید

+طراحی باریک 6 اینچی

+در کف کردن شیر عالی است

+قابل استفاده با غلاف های (pods) ESE

دلایلی برای اجتناب

-بدون آسیاب

-نکات به راحتی

طراحی 6 اینچی پهن و با صرفه جویی در فضا، DeLonghi Dedica EC680M را به بهترین دستگاه اسپرسوساز برای هر کسی که فضای کانتر محدودی دارد تبدیل می کند. علیرغم اندازه کوچک آن، این دستگاه دارای یک پمپ فشار 15 بار قدرتمند است و تنها در 40 ثانیه به دمای دم می رسد. اگر با نوشیدنی های قهوه خود کمی شیر دوست دارید، فقط باید 12 ثانیه صبر کنید تا دستگاه به دمای بخار مطلوب برای کف کردن برسد. CNet دریافت که “لاته و کاپوچینوهای فوق العاده طعم دار” تولید می کند. از آنجایی که این مدل تک دیگ است، باید بین دم کردن و بخارپز شدن صبر کنید.

تنها با سه دکمه – یکی برای تک شات، دیگری برای دوتایی و سومی برای بخار – منحنی یادگیری برای Dedica شیب دار نیست. این دستگاه شات‌های یک و دوتایی ثابت انجام می‌دهد. اگر نمی‌خواهید برای آسیاب کردن دانه‌های خود یا حتی برداشتن قهوه از قبل آسیاب شده زحمت بکشید، گزینه سوم و راحت ‌تری دارید: ریختن در غلاف‌های اسپرسو سرو آسان (E.S.E.).

 

7. Nespresso CitiZ & Milk

بهترین دستگاه اسپرسوساز که از کپسول استفاده می کند

مشخصات فنی

. ابعاد: 8.6×14.6×10.9 اینچ

. مواد: استیل

. ظرفیت: 33 اونس

. تنظیمات: اسپرسو و لانگو

. مخزن آب قابل جابجایی: بله

. فشار: پمپ 19 بار

. کف کننده شیر: دارد

. آسیاب: خیر

. لوازم جانبی: ندارد

دلایل خرید

+ مخزن به راحتی پر می شود

+به سرعت دم می کند

+ طیف گسترده ای از قهوه موجود است

+ ظرف کپسول استفاده شده

دلایلی برای اجتناب

-کپسول ها گران هستند

Nespresso CitiZ & Milk با استفاده از کپسول‌های آلومینیومی قابل بازیافت، اسپرسو را با رویه‌ای بی‌نقص از کرم تولید می‌کند، سر کف‌آلود که مشخصه یک اسپرسوی واقعی است. با خواندن بارکد روی کپسول های قابل بازیافت برای تعیین زمان دم کردن مناسب کار می کند. تنها با دو تنظیم برای یک اسپرسو و یک لانگو با شدت کمتر، کار با این دستگاه نمی تواند راحت تر باشد: یک اهرم را فشار می دهید و نوشیدنی خود را انتخاب می کنید. اگر دوست دارید نوشیدنی هایتان کمی بیشتر یا کمتر غلیظ باشد، می توانید به راحتی تنظیمات را دوباره برنامه ریزی کنید. در کنار سیتی زد (CitiZ)، یک کف‌کننده شیر قابل جابجایی وجود دارد که با فشار یک دکمه نیز کار می‌کند و در ایجاد شیر کف‌دار عالی عمل می‌کند.

این دستگاه بلند و براق است. در حالی که فضای زیادی را روی میز شما اشغال نمی کند، اما با طراحی زیبای خود بیانگر است. سایر دستگاه های نسپرسو که دقیقاً به همین روش کار می کنند در دسترس هستند، اما ظاهر و ویژگی های متفاوتی دارند. اگر راحتی این نوع دستگاه ها را دوست دارید، می توانید هر کدام را که مطابق با نیاز، حس طراحی و بودجه شما است، انتخاب کنید، با این اطمینان که یک شات عالی از اسپرسو دریافت خواهید کرد. با هر نسپرسو، باید مقداری از کپسول ها را در دسترس داشته باشید و با قیمتی حدود 70 سنت، ارزان نیستند.

 

8.بهترین دستگاه های اسپرسوساز: Gaggia Carezza Deluxe

دستگاهی که طراحی ایتالیایی سرگرم کننده یکپارچه سازی با سیستم عامل را ارائه می دهد

مشخصات فنی

. ابعاد: 12.75×12.5×11 اینچ

. مواد: فولاد ضد زنگ و پلاستیک

. ظرفیت: 47 اونس

. تنظیمات: 1 و 2 فنجان و بخار

. مخزن آب قابل جابجایی: بله

. فشار: پمپ 15 بار

. کف کننده شیر: بله

. آسیاب: خیر

. لوازم جانبی: دوزر و دستکاری (Doser and tamper)

دلایل خرید

+طراحی ایتالیایی رترو شیک

+دستگاه بخار پانارلو با کاربری آسان

+ گزینه استفاده از ESE pods

دلایلی برای اجتناب

– طراحی عمدتاً پلاستیکی

-بدون آسیاب

-پر سر و صدا در حین کار

گاگیا کارزا با طراحی رترو ایتالیایی خود طعم لا دولچه ویتا را به شما می‌دهد. این دستگاه دارای طیف وسیعی از ویژگی‌ها است که معمولاً فقط در ماشین‌های نیمه اتوماتیک با قیمت بالاتر یافت می‌شوند: سبدهای فیلتر حرفه‌ای، مرطوب‌کردن خودکار زمین برای استخراج بهینه، یک میله بخار که کف کردن میکروفوم را برای لاته آرت سبک باریستا و خاموش شدن خودکار می‌دهد. با این حال، به طور کامل خودکار نیست، بنابراین این شما هستید که فرآیند دم کردن را زمانی که مقدار اسپرسو در فنجان به دلخواه شما باشد، متوقف کنید. یک دیگ بخار آب را هم برای اسپرسو و هم برای بخار پز کردن شیر گرم می کند، بنابراین قبل از کف کردن شیر باید یک شات بکشید.

داوران Good Housekeeping گزارش دادند که Carezza “تست فنی اسپرسو تقریباً عالی را پس از آزمایش” تولید کرد، و هر کشش را با رنگی غنی، بدن کامل و یک لایه ضخیم کرم تزئین کرد. تیم Good Housekeeping در هنگام بخارپز کردن شیر با مشکل مواجه شد، اما سایر بازبینان توانستند پس از برداشتن ضمیمه چوب دستی، میکروحباب‌های شیری را برای هنر لاته تولید کنند.

 

9. Philips 3200 Series LatteGo

بهترین دستگاه های اسپرسوساز
بهترین دستگاه های اسپرسوساز

لاته ساز کاربر پسند

مشخصات فنی

. ابعاد: 9.7×14.6×17 اینچ

. مواد: پلاستیک

. ظرفیت: 61 اونس

. تنظیمات: اسپرسو، قهوه، لاته، آمریکانو و آب داغ

. مخزن آب قابل جابجایی: بله

. فشار: پمپ 15 بار

. کف کننده شیر: بله

. آسیاب: بله

. لوازم جانبی: اسکوپ و فیلتر آب

دلایل خرید

+طراحی متفکرانه

+ تمیز کردن آسان

+ استفاده ساده

دلایلی برای اجتناب

-قهوه یه جورایی ضعیفه

کف شیر می تواند متراکم تر باشد

فیلیپس سری 3200 ارزان نیست، اما چیزهای زیادی را برای میز به ارمغان می آورد. این دستگاه اسپرسوساز به کاربر این امکان را می‌دهد تا نوشیدنی‌هایی بسازد که معمولاً به تجربه سطح باریستا با فشار یک دکمه نیاز دارند. این محصول با تنظیمات مختلفی از جمله اسپرسو، آب داغ، کاپوچینو، قهوه، لاته ماکیاتو و آمریکایی ارائه می شود. به علاوه این گزینه برای سفارشی کردن انتخاب خود بر اساس قدرت، اندازه و مقدار شیر بخارپز وجود دارد.

وقتی برای خودمان آن را امتحان کردیم، متوجه شدیم قهوه ای که تولید می کند طعم خوبی دارد و خیلی تلخ نیست. در حالی که ما به طور کلی از نتایج راضی بودیم، می توانست طعم قوی تری داشته باشد. این مورد حتی زمانی که ما آن را به بهترین حالت آسیاب خود تنظیم کردیم نیز وجود داشت. کیفیت کرم هم در قسمت نازک بود. به همین دلیل، ما این دستگاه را به کسانی که دوست دارند قهوه‌شان را ببندند، توصیه نمی‌کنیم.

ما نتایج مشابهی را پس از بخارپز کردن شیر نیز یافتیم – در حالی که شکل خود را حفظ می کرد، آنقدر که می توانست متراکم نبود. با این حال، در حالی که عملکرد کلی تا حدودی متوسط ​​بود، عملیات نمی تواند خیلی ساده تر باشد. و از آنجایی که ضمیمه ها به راحتی جدا می شوند و تمیز می شوند (قطعات LatteGo حتی می توانند در ماشین ظرفشویی بروند)، اگر به سادگی بیش از همه اهمیت می دهید، پیشنهاد خوبی است.

چگونه بهترین دستگاه های اسپرسوساز را آزمایش کردیم

ما بهترین دستگاه های اسپرسوساز را از طریق ترکیبی از تحقیقات گسترده آنلاین و آزمایش های عملی پیدا کردیم. ما با فهرست کوتاه مدل‌هایی با بهترین و ثابت‌ترین رتبه‌بندی آنلاین شروع کردیم. ما دستگاه‌هایی را پیدا کردیم که مصرف‌کنندگان آن‌ها را توصیه می‌کنند و با خوشحالی دوباره می‌خرند و انواع و سبک‌های مختلف دستگاه اسپرسوساز را متناسب با شرایط مختلف در نظر می‌گیرند.

سپس مشخصات را مورد ارزیابی قرار دادیم تا مواردی را که بیشترین پیشنهاد را داشتند پیدا کنیم. این شامل مقایسه فشار، تنظیمات و ظرفیت می‌شد، بدون اینکه به موارد مفیدی مانند دستگاه کف ‌ساز شیر اشاره کنیم. هر گونه ویژگی و لوازم جانبی نوآورانه نیز در نظر گرفته شد.

ما همچنین برخی از این ماشین ها را به صورت دستی آزمایش کردیم تا بتوانیم نظر شخصی خود را در مورد طراحی و عملکرد ارائه دهیم. ما مجموعه ای از نوشیدنی ها را با توجه به سرعت و کارایی فرآیند و طعم و مزه نتیجه تهیه کردیم. ما همچنین نقاط قوت و ضعف مدل را یادداشت کردیم، از جمله اثربخشی دستگاه کف ساز شیر و سهولت پر کردن و خالی کردن زمین. در نتیجه، می‌توانیم با اطمینان بگوییم که اینها بهترین دستگاه‌های اسپرسوساز هستند.

چگونه بهترین دستگاه اسپرسوساز را برای خود انتخاب کنیم

انتخاب بهترین دستگاه اسپرسوساز برای شما به 3 مورد بستگی دارد: فضایی که در آشپزخانه خود دارید، اندازه بودجه شما، و میزان کاری که می خواهید در فرآیند دم آوری صرف کنید.

در زیر ما چهار نوع ماشین را توضیح می دهیم تا بتوانید تصمیم بگیرید که کدام یک برای شما بهترین است.

دستی: این دستگاه های زیبا و گران قیمت دارای اهرمی هستند که با کشیدن آن یک شات اسپرسو را تحویل می دهید. با یک اسپرسوساز دستی، شما کنترل کامل دارید و می توانید فنجان ایده آل خود را تولید کنید، اما همچنین بهترین شانس را برای به هم ریختن دارید. ما فکر می کنیم که بهتر است آنها را به متخصصان یا متخصصان جدی قهوه بسپاریم.

نیمه اتوماتیک: این نوع که دارای پمپ برقی می باشد پرطرفدارترین است. این به شما اجازه می دهد تا خودتان سنگ زنی و کوبیدن را انجام دهید اما موتور جریان و فشار ثابتی را ایجاد می کند. شما با متوقف کردن فرآیند استخراج، مقدار اسپرسو را در فنجان خود کنترل می کنید. اکثر خودروهای نیمه اتوماتیک دارای یک میله بخار یا مکانیزم دیگری برای گرم کردن و کف کردن شیر هستند و برخی از آنها یک آسیاب داخلی نیز دارند. آنهایی که آسیاب ندارند عموما فشرده ترین و کم هزینه ترین هستند. شما می توانید یک دستگاه خوب در این دسته با قیمت کمتر از 500 دلار پیدا کنید.

تمام اتوماتیک: با دستگاه اسپرسوساز تمام اتوماتیک، حتی میزان آب نیز توسط دستگاه تعیین می شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را با حبوبات پر کنید و یک دکمه را فشار دهید تا دستگاه نوشیدنی دلخواه شما را ارائه دهد، خواه اسپرسو باشد یا لاته ماکیاتو. بسیاری به شما این فرصت را می دهند که آسیاب، دما، قدرت و/یا مقدار را به دلخواه خود سفارشی کنید. تقریباً همه دستگاه‌های بخار و آسیاب‌های سوراخ دار دارند. از آنجایی که آنها ویژگی های بسیار زیادی دارند، این دستگاه ها بیشترین فضای آشپزخانه شما را اشغال می کنند و با بالاترین قیمت عرضه می شوند.

کپسول: ماشین ها نهایت راحتی را فراهم می کنند. یک کپسول را داخل آن می‌ریزید، دکمه‌ای را فشار می‌دهید و یک فنجان اسپرسو می‌گیرید که روی آن یک لایه خامه ریخته شده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک منبع کپسول قهوه در دسترس داشته باشید و مخزن را با آب پر کنید. از میان پیکربندی‌ها و مدل‌های مختلف با و بدون کف‌کننده یا میله‌های بخارساز روی برد انتخاب کنید. اسپرسوسازهای کپسولی ارزان نیستند اما به اندازه یک مدل تمام اتوماتیک شما را عقب نمی‌اندازند.

ویژگی های دیگری که باید در نظر بگیرید

در خرید یک اسپرسوساز، چیزهای زیادی در مورد فشار پمپ بار می شنوید. دستگاه اسپرسوساز برای استخراج طعم از قهوه ریز آسیاب شده به فشار نیاز دارد. فشار در ماشین های پمپ بر حسب بار یا واحد فشار اتمسفر اندازه گیری می شود. اگرچه 8 تا 9 بار کافی در نظر گرفته می شود، اما اکثر دستگاه ها، از جمله بهترین دستگاه های اسپرسوساز ما، حداقل پمپ های 15 باری دارند.

علاوه بر امکانات داخلی ذکر شده در بالا، مانند آسیاب‌های حفره‌ای و میله‌های بخار، بسیاری از دستگاه‌های اسپرسوساز با برخی از لوازم جانبی اضافه‌شده مانند اسکوپ و دستکاری برای اندازه‌گیری درست ارائه می‌شوند. همه این موارد اضافی و موارد دیگر در انتخاب های ما در بالا برجسته شده است.

سوالات متداول

آیا یک دستگاه اسپرسوساز ارزشش را دارد؟

اگر می‌خواهید تقریباً همه چیز را در مورد فرآیند دم کردن قهوه خود آزمایش کنید، یک دستگاه اسپرسوساز کاملاً ارزش آن را دارد. حتی اگر یک مبتدی هستید که به دنبال تولید نوشیدنی‌هایی به سبک کافه‌ای از راحتی آشپزخانه خود هستید، یک چیدمان خانه همه‌در یک ارزش زیادی دارد. این روزها، بهترین دستگاه‌های اسپرسوساز طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها را در خود جای داده‌اند، اما سطوح مهارت‌های مختلفی را نیز ارائه می‌دهند، بنابراین می‌توانید به تدریج در طول زمان با اطمینان بیشتری در آزمایش‌ها افزایش دهید. با این حال، اگر فقط یک فنجان قهوه ساده می‌خواهید و وقت ندارید دانه‌های خود را آسیاب کنید، سبد دم‌نوش خود را پر کنید، شیر خود را بکوبید، از قبل دم کنید و کف کنید، شاید ارزش آن را داشته باشد که با دستگاه قطره‌ چکان بچسبید. یا قهوه ساز غلاف. هنگام دم کردن از دستگاه اسپرسوساز کمی تلاش اضافی انجام می شود، بدون برنامه تمیز کردن گاهی اوقات.

چه زمانی باید دستگاه اسپرسوساز را جایگزین کرد؟

بهترین دستگاه‌های اسپرسوساز معمولاً با یک یا دو سال گارانتی ارائه می‌شوند و بین 7 تا 10 سال کار می‌کنند. همانطور که انتظار دارید، یک مدل گران قیمت تمام اتوماتیک بیشترین دوام را خواهد داشت. وقتی ماشینی می‌خرید، برای گارانتی طولانی‌مدت منتظر نمانید. بعید است که هزینه آن کمتر از تعمیر دستگاه شما در طول عمر آن باشد. از جمله چیزهایی که در هنگام خرابی دستگاه شما متوجه خواهید شد این است که فشار را از دست می دهد یا اسپرسوی شما به اندازه قبل داغ نمی شود. این مشکلات می تواند نشان دهنده معیوب بودن پمپ یا المنت گرمایشی باشد که ارزش تعمیر ندارد. اگر آن را برای تعمیر وارد می‌کنید و قیمتی که بیش از 50 درصد هزینه یک واحد جدید است، به شما پیشنهاد می‌شود، خرید جایگزین را توصیه می‌کنیم. برای اینکه دستگاه خود را تا زمانی که ممکن است در وضعیت مناسبی قرار دهید، حتما قهوه ساز خود را کاملا تمیز کنید. برای این کار به دفترچه راهنما و همچنین اطلاعات مربوط به نگهداری منظم به صورت روزانه، ماهانه و سالانه مراجعه کنید.

هنگامی که یک دستگاه اسپرسوساز جدید می‌خرید، ویژگی‌هایی را نیز در دسترس خواهید داشت که در مدل‌های قدیمی‌تر ارائه نمی‌شوند. نمایشگرهای الکترونیکی، خروجی آب گرم، و پخش کننده های شیر کف شده در حال حاضر رایج هستند. میله‌های بخار بهبود یافته‌اند تا استفاده از آن‌ها راحت ‌تر باشد و فوم بهتری ایجاد کنند. چه به راحتی غلاف‌های قهوه از قبل اندازه‌گیری شده را دوست داشته باشید یا دستگاهی بخواهید که دانه‌ها را برای هر دوز قهوه آسیاب کند، اکنون می‌توانید دستگاه‌های بیشتری برای رفع نیازهای خود پیدا کنید.

اتصال Wi-Fi و بلوتوث هنوز به ندرت در دستگاه‌های اسپرسوساز وجود دارد، به استثنای قهوه‌سازهای هوشمند Nespresso. آنها به شما این امکان را می دهند که دستگاه را کنترل کنید و در صورت کمبود کپسول در یک برنامه در دستگاه تلفن همراه خود، هشدار دریافت کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس