بهترین خدمات استریمینگ موسیقی 2024 

33
0
استریمینگ موسیقی

تعیین بهترین سرویس استریمینگ موسیقی دشوار است. اکثر بازیکنان اصلی امروزی دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های اولیه هستند که به شما امکان می‌دهند هر زمان که بخواهید در چندین دستگاه به یک کتابخانه غول‌پیکر دسترسی داشته باشید. از آنجا که همه آنها سطحی از توصیه های شخصی را ارائه می دهند، خدماتی که بیشتر با سلیقه شما هماهنگ است، معمولاً همان سرویسی هست که طولانی ترین مدت استفاده کرده اید. از طرف دیگر، آنها می توانند برای پیمایش طاقت فرسا باشند و تقریباً همه آنها اخیراً قیمت های خود را افزایش داده اند. هیچ کدام در مورد پرداخت دستمزد هنرمندان نیز عالی نیستند. اما حتی اگر خطوط گسترده در سراسر صفحه مشابه باشند، برخی از تفاوت‌های کلیدی وجود دارد که می‌تواند یک سرویس را برای شما جذاب ‌تر از سایرین کند. اگر می‌خواهید با اشتراکی جدید شروع کنید، ما چندین ماه را صرف آزمایش همه سرویس‌ های استریمینگ موسیقی بزرگ کرده‌ایم، داده‌های مشابهی را به آنها داده‌ایم و نحوه انطباق آنها با ترجیحات ما را بررسی نموده‌ایم. در اینجا مواردی هستند که ما امروز بیشتر دوست داریم. 

اپل موزیک 

بهترین در کل 

ردیف آزاد: خیر | طرح انفرادی: 11 دلار در ماه یا 109 دلار در سال | طرح خانواده: 17 دلار در ماه (حداکثر 6 عضو) | طرح دانشجویی: 6 دلار در ماه | کیفیت پخش: تا 24 بیت/192 کیلوهرتز ALAC 

Apple Music ویژگی های صوتی با کیفیت بالا و ویژگی های مفید را با رابطی ترکیب می کند که تعادل خوبی بین توصیه های الگوریتمی و ویرایشی ایجاد می کند. پخش بدون اتلاف را بدون پرداخت هزینه اضافی ارائه می دهد و کل کاتالوگ آن با حداقل کیفیت CD (16 بیت/44.1 کیلوهرتز) در دسترس است. این برای اکثر شنوندگان ضروری نیست، و هر چه رزولوشن استریمینگ بالاتر می‌رود، ارتقاء کمتر قابل توجه می‌شود. اما اگر مجموعه خوبی از هدفون‌های سیمی (و DAC) یا یک سیستم بلندگوی مناسب دارید، می‌تواند غنی‌تر از فایل‌های فشرده‌شده‌ای باشد که توسط سرویس‌هایی با قیمت مشابه مانند Spotify و YouTube Music استفاده می‌شود. 

رابط کاربری Apple Music خیلی از رقبای خود فاصله نمی گیرد. تب خانه مملو از آلبوم‌ها و لیست‌های پخش پیشنهادی بر اساس سابقه گوش دادن شما است. می توانید یک ایستگاه سفارشی را از هر مسیری شروع کنید. دسترسی به همه هنرمندان، آلبوم‌ها، فهرست‌های پخش و آهنگ‌های «مورد علاقه» شما آسان هست. یک ایستگاه اختصاصی وجود دارد که مطابق با سلیقه شما شخصی‌سازی شده، و همچنین یک «ایستگاه کشف» که فقط آهنگ‌هایی را ارائه می‌کند که هرگز آن‌ها را پخش نکرده‌اید. مانند بسیاری از سرویس‌های استریمینگ موسیقی، طرح‌بندی برنامه می‌تواند بسیار مورد توجه قرار گیرد، یک انفجار مجازی از آیکون ها. همچنین، توصیه‌های الگوریتمی اپل به اندازه توصیه‌های Spotify ماجراجویانه یا ترسناک نیستند، اما کار را انجام می‌دهند. 

چیزی که به Apple Music برتری می‌دهد، تاکید آن بر مدیریت می باشد. به طور مرتب لیست های پخش انتخاب شده توسط ویرایشگر به روز شده در سراسر برنامه وجود دارد. بسیاری از صفحات هنرمند، آثار اساسی، تأثیرات و «برش‌های عمیق» را مورد توجه قرار می‌دهند. آلبوم‌های محبوب اغلب با یک بررسی یا خلاصه‌ای متفکرانه همراه می‌شوند. مهم‌تر از همه، سه ایستگاه رادیویی زنده، با چرخش برنامه‌های میزبانی دی‌جی وجود دارد که رکوردهای جدید و مصاحبه‌های هنرمندان را مورد توجه قرار می‌دهد. برای روشن بودن، اپل موزیک هنوز از نظر محتوای الگوریتمی سنگین هست، اما لمس انسانی آن از بسیاری از همتایانش آشکارتر است. به جای اینکه احساس کنید کاملاً به The Machine تسلیم شده اید، این حس را پیدا می کنید که افراد واقعی شما را به سمت موسیقی راهنمایی می کنند که ممکن است (یا نه!) دوست داشته باشید. 

فراتر از آن، این یکی از معدود گزینه‌هایی هست که به شما امکان می‌دهد فایل‌های موسیقی خود را وارد کنید، که برای کسانی که کتابخانه‌های بزرگ iTunes را نگه می‌دارند، نعمتی است. همانطور که انتظار دارید، با سایر محصولات اپل نیز به شدت آسیب می‌بیند: می‌توانید از سیری برای راه‌اندازی یک لیست پخش، آهنگ‌های مورد علاقه از مرکز کنترل آیفون و پخش با حداقل سر و صدا در Apple TV یا HomePod استفاده نمایید. 

هنوز هم اشکالاتی وجود دارد. در حالی که Apple Music بر روی هر پلتفرم اصلی کار می کند، به ناچار در دستگاه های خود اپل راحت ترین احساس را خواهد داشت. اپل فشار زیادی در زمینه صدای فضایی انجام داده، اما این افکت اغلب با موسیقی هایی که برای آن تولید نشده اند غیرطبیعی به نظر می رسد. هیچ سطح رایگانی نیز وجود ندارد و پادکست نیز وجود ندارد. برخی، از جمله شما واقعاً، آن نکته آخر را مثبت می دانند. باعث می‌شود که برنامه احساس شلوغی بیشتری نکند. اما اگر دوست دارید همه محتوای صوتی خود را در یک مکان داشته باشید، توصیه بعدی ما ممکن است مناسب‌ تر باشد. 

مزایا 

  • ترکیبی چشمگیر از محتوای انتخاب شده و توصیه های شخصی 
  • تمام موسیقی ها با کیفیت سی دی یا بالاتر موجود است 
  • پشتیبانی از فایل های محلی 

معایب 

  • با دستگاه های اپل بهترین کار را می کند 
  • صدای فضایی می تواند غیرطبیعی به نظر برسد 
  • بدون ردیف آزاد 

Spotify 

بهترین برای کشف موسیقی 

ردیف آزاد: بله | طرح انفرادی: 11 دلار در ماه | طرح Duo: 15دلار در ماه (2 عضو) | طرح خانواده: 17 دلار در ماه (حداکثر 6 عضو) | طرح دانشجویی: 6 دلار در ماه | کیفیت پخش: حداکثر 320 کیلوبیت در ثانیه Ogg Vorbis 

Spotify بیشتر از Apple Music به الگوریتم تکیه می کند، اما موتور توصیه آن به ویژه در پیشنهاد موسیقی که احتمالاً دوست دارید ماهر است. این به ویژه در ساخت لیست های پخش چشمگیر هست. «Discover Weekly» به دلیل کشف آهنگ‌هایی که هرگز نشنیده‌اید که هنوز با سلیقه شما مطابقت دارند، کاملاً شایسته شهرت می باشد. مجموعه‌ای انعطاف ‌پذیر از «ترکیب‌های روزانه» آهنگ‌های جدید و آشنا را بر حسب لحن و ژانر ترکیب می‌کند. «لیست روز» که مرتباً به‌روزرسانی می‌شود، مطابق با نوع موسیقی‌ای که در نقاط مختلف روز به آن گوش می‌دهید، تغییر شکل می‌دهد. چیزی که شبیه میلیاردها ترکیب دیگر مبتنی بر هنرمندان، دهه‌ها، حالات و مفاهیم مبهم‌تر است (“گریز”، “کلبه‌خانه”، “جاز اتیوپیایی”) اغلب در نقطه‌نظر است. به سادگی دنبال کردن موتور در سوراخ های خرگوش آن معمولاً شما را به چیزی جدید و لذت بخش می رساند. 

هنوز تعداد زیادی لیست پخش وجود دارد که به صورت دستی انتخاب شده اند تا خارج از آن مورد مطالعه قرار گیرند. میکس‌های به‌روزرسانی‌شده مانند «Rap Caviar»، «New Music Friday» و «Viva Latino» ممکن است برای شما شخصی‌سازی نشده باشند، اما به وضوح توسط افراد آگاه و هماهنگ با روندهای فعلی کنار هم قرار گرفته‌اند. اینجا یک تماس انسانی وجود دارد، فقط عمیق‌تر از چیزی که در Apple Music وجود دارد مدفون شده است. اینکه کدام یک را ترجیح می دهید بستگی به این دارد که چقدر مایل هستید به یک الگوریتم اجازه دهید راه را هدایت کند. 

مگر اینکه پادکست و کتاب صوتی بخواهید. در حالی که اپل آن‌ها را در برنامه‌های جداگانه راه‌اندازی می‌کند، Spotify روی محتوای غیرموسیقی همه کاره می‌شود. چندین پادکست پرطرفدار انحصاری این سرویس هستند و مشترکین پولی هر ماه 15 ساعت پخش کتاب صوتی بدون هزینه اضافی دریافت می نمایند. Spotify همچنین دارای یک ردیف رایگان نسبتاً سخاوتمندانه هست: دارای تبلیغات است و به شدت توانایی شما را برای انتخاب آهنگ های درخواستی محدود می کند، اما همچنان دسترسی به بسیاری از کتابخانه را فراهم می نماید. برای بسیاری از اقدامات، می توانید تاریخ های تور را مشاهده کرده و بلیط یا کالا را مستقیماً از برنامه خریداری کنید. مجموعه‌ای جامع از ویژگی‌های اشتراک ‌گذاری اجتماعی نیز وجود دارد: می‌توانید لیست‌های پخش دیگران را کشف کرده و در آن همکاری کنید، دوستان خود را دنبال نموده و به راحتی فهرست‌های خود را به اشتراک بگذارید. یک ویژگی Spotify Connect حرکت از یک دستگاه به دستگاه دیگر را بدون از دست دادن مکان خود آسان می کند. به‌علاوه، به‌عنوان محبوب‌ترین سرویس موسیقی، تقریباً در هر پلتفرم اصلی یک برنامه دارد. 

مشکلات اصلی ما با Spotify به رابط کاربری آن باز می گردد. به اندازه کافی خوب شروع می گردد، اما هر چه بیشتر پیمایش کنید، آشفته تر می شود. برنامه دسکتاپ دارای یک نوار کناری مفید هست که دسترسی سریع به کتابخانه شما را فراهم می‌کند، در حالی که برنامه تلفن همراه دارای مجموعه‌ای از لیست‌های پخش، پادکست‌ها و گوش‌های اخیر است که می‌توانید در بالا به آن‌ها بروید. پس از آن، ردیف‌هایی از پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی پیشنهادی همراه با موسیقی وجود دارد، از جمله بسیاری از آنها که ممکن است علاقه‌ای به آنها نداشته باشید. روشی که Spotify شما را به سمت محتوای مشابه سوق می‌دهد، راهی عالی برای کشف آهنگ‌های سه دقیقه‌ای، اما بیشتر می باشد. نفرت انگیز با نمایش های چند ساعته برای مثال، صرفاً به این دلیل که ما پادکست Engadget را دوست داریم، به این معنی نیست که می‌خواهیم 80 دقیقه بیشتر را صرف گوش دادن به صحبت‌های افراد آزاردهنده‌تر در مورد فناوری کنیم. 

گذشته از آن‌ها، برنامه تلفن همراه به مجموعه‌ای از کارت‌های پیشنهادی بزرگ، با قابلیت پخش خودکار و به سبک TikTok تبدیل می‌شود. اگر تب خانه را بر اساس موسیقی، پادکست یا کتاب صوتی مرتب کنید، این موارد نیز ظاهر می‌شوند. آنها نرم به نظر می رسند، اما پیمایش در فید کارت های غول پیکر، یک پیشنهاد در یک زمان، راه کارآمدی برای یافتن چیز جالب نیست. به نظر می رسد حداقل برخی از این موارد نیز حمایت مالی می شوند. وقتی بر اساس «موسیقی» مرتب می‌شوید، اولین کارتی که می‌بینید یک ابزار الگوریتمی «AI DJ» هست که از نظر فنی چشمگیر است اما گاهی اوقات بین ژانرها جهش‌های سخت ایجاد می‌کند. ما معمولاً هنگام نادیده گرفتن تب اصلی و غوطه ور شدن در لیست پخش از طریق کتابخانه یا جستجو، بیشترین بهره را از Spotify می بریم. 

همچنین علیرغم اینکه Spotify بیش از سه سال پیش یک ردیف “HiFi” با کیفیت CD را اعلام کرد، پخش بدون ضرر وجود ندارد. گمانه زنی های اخیر حاکی از آن است که سطح 20 دلاری “Supremium” به زودی از راه می رسد، اما این یک جهش بزرگ قیمت نسبت به اپل و سایر رقبا خواهد بود. اگرچه می‌توانید فایل‌های محلی ذخیره‌شده در دستگاه خود را از طریق برنامه Spotify پخش کنید، اما نمی‌توانید آن‌ها را به همان شکلی که می‌توانید با Apple Music به کتابخانه خود در دستگاه‌های مختلف وارد کنید. و در حالی که هیچ پخش کننده موسیقی واقعاً در پرداخت غرامت به هنرمندان (از جمله اپل) عالی نیست، Spotify به خصوص برای پرداخت های کم شهرت وحشتناکی دارد. رده مبتنی بر آگهی آن، در حالی که برای مصرف کنندگان راحت است، آن را تشدید می کند. 

مزایا 

  • موتور توصیه فوق العاده با تعداد زیادی لیست پخش سرگرم کننده و مبتکرانه 
  • به طور گسترده در دسترس و آسان برای استفاده در سراسر سیستم عامل 
  • پادکست ها و کتاب های صوتی 
  • ردیف آزاد 

معایب 

  • بدون پخش بدون ضرر 
  • اپلیکیشن اغلب به هم ریخته می باشد 
  • ردیف مبتنی بر آگهی به معنای پرداخت کمتر به هنرمندان است 

YouTube Music 

بهترین برای موسیقی مبهم 

ردیف آزاد: بله | طرح فردی: 11 دلار در ماه یا 110 دلار در سال. همچنین به عنوان بخشی از اشتراک YouTube Premium با 14 دلار در ماه یا 140 دلار در سال | طرح خانواده: 17 دلار در ماه (حداکثر 6 عضو) | طرح دانشجویی: 5.49 دلار در ماه | کیفیت استریمینگ: حداکثر 256 کیلوبیت در ثانیه AAC & OPUS 

اگر واقعاً به YouTube علاقه دارید، YouTube Music را دوست خواهید داشت. همراه با اشتراک YouTube Premium است که تبلیغات را از سایت ویدیو حذف می کند، امکان دانلود آفلاین را فراهم می نماید و پخش پس زمینه را با 14 دلار در ماه امکان پذیر می کند. اینها به تنهایی ارتقاء قابل توجهی هستند، به علاوه یک رقیب کامل Spotify در بالا وجود دارد. برای کسانی که در حال حاضر زمان زیادی را در یوتیوب می گذرانند، سرویس موسیقی Google ممکن است به طور پیش فرض بهترین ارزش باشد. 

حتی بدون آن مزایا، YouTube Music از روابط نزدیک با سایت خواهر خود سود می برد. YouTube خانه کوهی از آثار خلاقانه است که در سرویس‌های موسیقی استاندارد در دسترس نیستند، از موسیقی متن مبهم و اجراهای زنده کمیاب گرفته تا ماشاپ‌های هیولایی Neil Cicierega و ریمیکس‌های Radiohead که کاملاً از صداهای Super Mario 64 ساخته شده‌اند. با استفاده از این سرویس، می‌توانید آن‌ها را جستجو و به لیست‌های پخش اضافه کنید و در کنار نسخه‌های سنتی‌تر به آنها گوش دهید. (اگرچه آنها به طور منظم در کتابخانه شما ادغام نمی شوند.) اگر با همان اکانت ثبت نام کنید، موسیقی هایی که در YouTube پسندیده اید فوراً نمایش داده می شود و به اطلاع رسانی توصیه های YouTube Music کمک می کند. شما همچنین همان مجموعه عظیمی از موزیک ویدیوها را دریافت می کنید که می توانید با یک ضربه به آنها دسترسی پیدا نمایید. 

مانند Apple Music، YouTube Music به شما امکان می دهد فایل های موسیقی خود را آپلود کنید. همچنین یکی از گزینه های بهتر در مورد ظاهر شدن هنرمندان جدید است. لیست پخش «Discover Mix» که دائماً به‌روزرسانی می‌شود، مشابه «Discover Weekly» Spotify عمل می‌کند و ما بسیاری از اقدامات کمتر شناخته شده را از طریق رادیوهای آهنگ الگوریتمی برنامه و لیست‌های پخش مبتنی بر جامعه کشف کرده‌ایم. 

گفته می‌شود، ادغام با YouTube واقعاً اینجاست. بدون آن، دلیل زیادی برای انتخاب YouTube Music به Apple Music یا Spotify وجود ندارد. فاقد استریمینگ بدون اتلاف است و تب هوم آن به اندازه هر سرویس دیگری از عناصر ناهمگون است. توانایی آن برای کشیدن موسیقی مورد علاقه شما در YouTube، در حالی که راحت هست، اغلب در اجرای آن شلخته می باشد: به عنوان مثال، یکی از لیست های پخش ذخیره شده ما، راهنما یک بازی ویدیویی بود که به هر حال عمدتاً از طریق برنامه قابل مشاهده نیست. به طور کلی، رابط کاربری به ویژه با پیشنهادات الگوریتمی بارگیری می شود، با چند مورد از نکات ویرایشی کوچکی که در Apple Music می توانید پیدا کنید. 

از نظر فنی پادکست‌هایی وجود دارد، اما در حال حاضر انتخاب عمدتاً شامل ویدئوهای YouTube است که به عنوان محتوای پادکست علامت ‌گذاری شده‌اند. بسیاری از نمایش‌ها همچنان طبق وعده‌های قبلی ظاهر می‌شوند، اما فیدهای دیگر فقط از کلیپ‌های کوتاه تشکیل شده‌اند تا قسمت‌های کامل، در حالی که برخی از آنها به طور کامل گم شده‌اند. می‌توانید پادکست‌های از دست رفته را از طریق RSS به کتابخانه‌تان اضافه نمایید، اما این مرحله اضافی است که Spotify شما را مجبور به انجام آن نمی‌کند. ما همچنین نمی‌توانیم به سابقه طولانی گوگل در کشتن محصولات خود، از جمله سلف این سرویس، اشاره نکنیم. با این وجود، به نظر می رسد این شرکت امروز به YouTube Music متعهد است و به مرور زمان این سرویس را بهبود بخشیده است. 

مزایا 

  • شامل مجموعه‌ای از موسیقی‌های کمیاب و جالب است که در سرویس‌های دیگر در دسترس نیست 
  • با اشتراک YouTube Premium در دسترس می باشد 
  • ابزارهای قوی کشف موسیقی 
  • پشتیبانی از فایل های محلی 

معایب 

  • بدون پخش بدون ضرر 
  • ادغام پادکست کثیف است 
  • UI ممکن است گاهی اوقات احساس طاقت فرسا کند 

Qobuz  

یکی دیگر از گزینه های خوب برای علاقه مندان به موسیقی 

ردیف آزاد: خیر | طرح فردی: 13 دلار در ماه یا 130 دلار در سال (استودیو). 180 دلار در سال (Sublime) | طرح Duo: 18 دلار در ماه یا 180 دلار در سال (استودیو)؛ 270 دلار در سال (Sublime) (2 عضو) | طرح خانواده: 22 دلار در ماه یا 216 دلار در سال (استودیو). 350 دلار در سال (Sublime) (تا 6 عضو) | کیفیت پخش: حداکثر 24 بیت/192 کیلوهرتز FLAC 

Qobuz برای علاقه مندان به موسیقی که مایل به یک سرویس موسیقی با سرپرستی بیشتر هستند و نمی خواهند پول بیشتری را به یک غول فناوری مانند اپل یا گوگل اختصاص دهند، ارزش دارد. حتی بیشتر از اپل موزیک، مانند استریمینگ معادل یک آهنگساز دوستانه هست. بالای برنامه با مجموعه ای دستچین شده از آلبوم های اخیر به شما خوشامد می گوید. هزاران رکورد، جدید و قدیمی، با بررسی‌هایی مانند یادداشت‌های خطی ارائه می‌شوند. تب “مجله” جریانی از مقالات سرگرم کننده را ارائه می دهد. همانطور که ما این مقاله را می نویسیم، ویژگی های اخیر شامل یک مرور گذشته از قبیله Wu-Tang، خلاصه ای از آهنگ های ضروری کیت بوش و نوشتن منظم “آلبوم هفته” می باشد. Qobuz بر آلبوم ها بیشتر از لیست های پخش به طور کلی تاکید دارد. از شما می‌خواهد که با کار کامل یک هنرمند درگیر شوید، نه فقط در تکه‌هایی که الگوریتم‌ها تشویق می‌کنند. با این حال لیست های پخشی که دارد متنوع و هوشمندانه ساخته شده اند. 

مانند Apple Music، Qobuz شامل پخش بدون اتلاف بدون هزینه اضافی است، فایل های FLAC آن تا 24 بیت/192 کیلوهرتز می رسد. همچنین به شما امکان می‌دهد آلبوم‌ها را به‌طور کامل با کیفیت CD یا Hi-Res خریداری کنید. اگر در ردیف بالایی «Sublime» مشترک شوید، می‌توانید آن‌ها را با تخفیف دریافت نمایید. همه اینها نشان دهنده سرویسی با طرز فکر فروشگاهی است: توصیه های آن عمدتاً از افراد واقعی ارائه می شود، استریم های آن با کیفیت بالا هستند و خود را با سابقه شنیداری شما تطبیق نمی دهد. گزارش‌های گذشته نشان می‌دهد که این یکی از خدمات پردرآمدتر برای هنرمندان نیز است، چیزی که فروشگاه آلبوم دیجیتال آن فقط باید به آن کمک کند. 

با این حال، این نوع رویکرد ضد اسپاتیفای دارای کاستی هایی است. هنگامی که مجبور هست موسیقی را به صورت الگوریتمی توصیه کند – به عنوان مثال، از طریق یک رادیو آهنگ یا لیست پخش شخصی “Weekly Q” – انتخاب های آن به طور طبیعی یا منسجم مانند پخش کننده های اصلی جریان ندارد. ابزار جستجوی آن نیز می‌تواند مشکل دار باشد، و آنقدرها هم پذیرای اشتراک‌ گذاری در پلتفرم‌های اجتماعی نیست. در حالی که دارای یک کتابخانه عظیم با بیش از 100 میلیون آهنگ است، اما تمایل دارد به 40 بازدید برتر مانند Spotify یا Apple Music توجه نداشته باشد، به خصوص در مورد هیپ هاپ و پاپ. (اگرچه این ممکن است برای برخی افراد مثبت باشد.) پادکست یا کتاب صوتی نیز وجود ندارد، بعلاوه 2 دلار بیشتر از دیگر انتخاب های برتر ما در ماه هزینه دارد. 

مزایا 

  • سرپرستی متفکرانه و محتوای سرمقاله 
  • جریان بدون ضرر در ردیف پایه گنجانده شده است 
  • برنامه با طراحی تمیز در موبایل و دسکتاپ 
  • فروشگاه دیجیتال را برای خرید موسیقی ارائه می دهد 

منفی 

  • الگوریتم توصیه به اندازه همتایان قوی نیست 
  • هزینه بیشتری نسبت به خدمات رقیب دارد 
  • برای همگام شدن با موسیقی محبوب ایده آل نیست 

سایر خدمات استریمینگ موسیقی قابل توجه 

Tidal  

Tidal جریان بدون اتلاف، یک ردیف رایگان و مقدار زیادی از توصیه های انتخاب شده را ارائه می دهد. همچنین بهتر از بسیاری از رقبای خود به هنرمندان جبران می کند. این یک انتخاب عالی برای علاقه مندان به موسیقی هست که خواهان سرویسی هستند که عمدتاً بر موسیقی پاپ مدرن متمرکز باشد. با این حال، برنامه های موبایل و دسکتاپ آن به اندازه برنامه های Apple Music صاف نیستند، توصیه های الگوریتمی آن به طور کلی از Spotify کم است و به اندازه Qobuz به محتوای تحریریه متمایل نمی شود. اگر فکر می کنید به کیفیت Hi-Res نیاز دارید، باید 20 دلار در ماه بپردازید که بسیار بالاتر از Apple Music یا Qobuz است. با این حال، هنوز هم می توانید جریان های با کیفیت CD را با 11 دلار در ماه دریافت کنید. 

Amazon Music Unlimited  

Amazon Music Unlimited از پادکست‌ها و استریمینگ بدون ضرر پشتیبانی می‌کند، به علاوه اگر در Amazon Prime مشترک شوید، یک دلار کمتر از اکثر سرویس‌های موسیقی هزینه دارد. طبیعتاً با ناوگان دستگاه های الکسا آمازون نیز عالی کار می کند. رابط کاربری آن کمی شلخته‌تر از گزینه‌های اصلی ما است، هرچند، با ویژگی‌های کشف ضعیف ‌تر نسبت به Spotify یا Apple Music و رویکردی نسبتاً تهاجمی برای تبلیغ پادکست‌هایی که ممکن است برایتان مهم نباشد. 

Deezer  

Deezer دارای یک برنامه جذاب، پخش با کیفیت CD، یک کتابخانه رقابتی، یک ردیف رایگان و گزینه ای برای آپلود فایل های MP3 محلی می باشد. همچنین دسترسی سریع به چندین ایستگاه رادیویی زنده از سراسر جهان را می دهد که بسیار عالی است. واقعاً هیچ مشکلی با آن وجود ندارد، بنابراین اگر از رابط کاربری غافلگیر شده اید و آن ویژگی ها را دوست دارید، باید به شما کمک کند. اما هر ماه یک دلار بیشتر از Apple Music یا Spotify هزینه دارد و لیست های پخش و ابزارهای اکتشاف آن به طور کلی آنقدرها غنی نیستند. همچنین فاقد استریم Hi-Res است. 

Pandora  

Pandora در پخش موزیک هایی که احتمالاً دوست دارید فوق العاده است، بنابراین اگر تنها چیزی که نیاز دارید یک رادیو اینترنتی ساده و شخصی سازی شده باشد، ردیف های رایگان یا “Plus” آن عالی عمل خواهند کرد. با این حال، اگر موسیقی درخواستی می‌خواهید، به اشتراک “Premium” نیاز دارید که ماهیانه 10 دلار هزینه دارد. این ارزان‌تر از گزینه‌های اصلی ما هست، اما این برنامه از ویژگی‌های بسیار کمتری برخوردار است و فشرده‌ترین کیفیت استریمینگ را در بین هر سرویسی که آزمایش کردیم، حداکثر ۱۹۲ کیلوبیت در ثانیه دارد. 

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس