مهمترین قوانین برای جلوگیری از بسته شدن اکانت اینستاگرام

27
0
بسته شدن اکانت اینستاگرام

اگر می خواهید حساب کاربری شما در اینستاگرام فعال و بدون هرگونه محدودیتی باشد، یکسری قوانین وجود دارد که باید از آنها پیروی کنید. در این مقاله به بررسی مهمترین قوانین برای جلوگیری از بسته شدن اکانت اینستاگرام می پردازیم.

جلوگیری از بسته شدن اکانت اینستاگرام

شبکه های اجتماعی به شما این آزادی را می‌دهند که نظرات و علایق خود را بیان کنید. با این حال، مانند هر مجموعه‌ی دیگری، قوانینی وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که فعالیت شما در این برنامه باعث آسیب رسیدن به دیگران نمی‌شود.

به همین دلیل است که اینستاگرام مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها را ایجاد کرده است که به شما کمک می‌کند بفهمید چه کارهایی را می‌توانید انجام دهید و چه کارهایی را نمی توانید انجام دهید.

 دستورالعمل های اجتماعی اینستاگرام چیست؟

دستورالعمل های اینستاگرام مجموعه‌ای از قوانین هستند که چگونگی و باید ها و نبایدهای رفتار شما در برنامه را مشخص می‌کند.  این قوانین برای محافظت از جامعه کاربران و اطمینان از اینکه همه‌ی کاربران از استفاده از این پلت فرم لذت می برند، انجام می شود.

 اینستاگرام برای ایجاد یک جامعه متنوع سرمایه گذاری زیادی کرده است و دوست ندارد کسی با انجام برخی رفتارهای نامطلوب در این برنامه، نظم این شبکه را به هم بزند.

به همین دلیل است که مجموعه ای از قوانین را ارائه کرده است که شما باید به آنها پایبند باشید تا اطمینان حاصل شود که تمامی کاربران از حضور در این جامعه خوشحال هستند.  همچنین لازم به ذکر است نقض این دستورالعمل‌ها می‌تواند باعث بروز مشکل میان شما و اینستاگرام شود.

 عواقب نقض قوانین اجتماعی اینستاگرام چیست؟

بسته شدن اکانت اینستاگرام
بسته شدن اکانت اینستاگرام

اینستاگرام نقض قوانین خود را به صورت موردی بررسی می کند.  بدترین اتفاقی که ممکن است رخ دهد این است که برنامه حساب کاربری شما را از دسترس خارج کند.  در موارد دیگر، پست‌های شما را حذف می‌کند و برخی محدودیت‌ها را برای شما اعمال می‌کند، به‌ویژه اگر چندین کاربر اکانت اینستاگرام شما را ریپورت کنند.

با این حال، گاهی اوقات هم هیچ اقدامی در برابر انتشار برخی اخبار که مخالف با دستورالعمل ها هستند صورت نمیگیرد.  این در صورتی است که پست شما درباره موضوع ترند شده ای باشد که عموم مردم به آن علاقه مند هستند و همچنین خطر آسیب رساندن به کسی را نداشته باشد.

 همانطور که در دستورالعمل های اینستاگرام توضیح داده شده است:

در برخی موارد، به محتوا هایی که مغایر با دستورالعمل‌های انجمن ما باشد به شرطی که در جهت منافع عمومی باشد، اجازه انتشار می دهیم.  ما این سنجش را بر اساس استانداردهای بین المللی حقوق بشر انجام می دهیم.

به عبارت دیگر، اینستاگرام شما را برای انتشار هر پستی که قوانین خود را نقض می‌کند مجازات نمی‌کند، اما این بستگی به این دارد که آیا پست شما در جهت منافع عمومی دیده شود یا خیر.  تشخیص این موضوع مشکل می باشد، بنابراین قبل از آپلود چنین پست هایی به دقت آنها را بررسی کنید.

 چگونه از بروز مشکل در اینستاگرام جلوگیری کنیم؟

بسته شدن اکانت اینستاگرام
بسته شدن اکانت اینستاگرام

طبق قوانین اینستاگرام، هفت اصل وجود دارد که در صورت رعایت آنها نیازی به نگرانی وجود ندارد. این هفت اصل عبارتند از:

  1. محتواهایی  که خود تهیه کرده اید را انتشار دهید و از کپی کردن پرهیز کنید.

اینستاگرام از شما می خواهد که محتوای تولیدی خود یا محتوایی که حق اشتراک گذاری آن را دارید در این شبکه به اشتراک بگذارید.  و این رسانه اجتماعی حساسیت زیادی روی این موضوع به خرج می دهد.

در آوریل 2022، آدام موسری، مدیر اینستاگرام، در توییتر عنوان کرد که این برنامه ارزش زیادی برای محتوای اصلی قائل است.  و برای تشویق کاربران، محتوای اصلی را در فید بالاتر می‌برد و آن را به محتوای بازنشر شده ترجیح می‌دهد.

 این به این معناست که اگر شما به طور معمول محتوای افراد دیگر را در صفحه خود منتشر می کنید، اینستاگرام ممکن است تعداد کمتری از پست های شما را در فید کاربران دیگر نمایش دهد.  پست کردن محتوای دارای حق کپی رایت، احتمال بروز مشکل برای شما را در برنامه افزایش می دهد.

  1. از هرگونه توهین به کاربران دیگر خودداری کنید.

 از به اشتراک گذاری محتوایی که ممکن است برای افراد دیگر توهین آمیز باشد، مانند تصاویر برهنه و محتوای جنسی خودداری کنید.  اینستاگرام از شما انتظار دارد که اکانت خود را فضایی مناسب برای همه افرادی که از آن استفاده می کنند نگه دارید.  بنابراین اگر می‌خواهید محتوای پرخاشگرانه به اشتراک بگذارید، پلتفرم‌های دیگری نیز وجود دارند که این امکان را برای شما فراهم می کنند.

با این حال، اینستاگرام گاهی اوقات اجازه انتشار به برخی محتواهای حاوی تصاویر برهنگی را می دهد.  به عنوان مثال، مادران می توانند تصاویر یا ویدیوی خود را در دوران شیردهی به اشتراک بگذارند.  همچنین می توانید تصاویری از اعتراضات خود در حالی که برهنه هستید به اشتراک بگذارید.  همچنین اجازه برهنگی در آثار هنری را نیز می دهد.

  1. به سایر کاربران احترام بگذارید

در اینستاگرام کسی را تهدید نکنید.  این قانون شامل شخصیت های عمومی مانند سیاستمداران و افراد مشهور می شود.  حتی اگر اینستاگرام آزادی بیان را تشویق می کند، با این حال پلتفرم آن باید برای همه کسانی که از آن استفاده می کنند ایمن باشد.

از آزار و اذیت دیگران بپرهیزید.  از ارسال مطالبی که شامل نژادپرستی، سخنان نفرت انگیز و موارد این چنینی است خودداری کنید.  با دیگران طوری رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار کنند.

  1. اکانت خود را به شکل واقعی رشد دهید و به دنبال استفاده از میانبر نباشید.

سیستم را فریب ندهید، در راستای رشد اکانت خود تلاش کنید. ولی  از خرید فالوور یا شرکت در گروه های تعاملی یا حمایتی خودداری کنید، زیرا اینستاگرام این اقدامات را خلاف قوانین خود می داند.

 برای گرفتن لایک و فالو به کسی قول پول یا هدیه ندهید.  اگر می‌خواهید در اینستاگرام دیده شوید، محتوای باکیفیت پست کنید، و این کار را به طور مداوم انجام دهید.

  1. قانون را زیر پا نگذارید

 از شرکت یا انتشار محتوا در رابطه با فعالیت های غیرقانونی در اینستاگرام و همچنین سایر فعالیت های ممنوع شده در قوانین خودداری کنید. که شامل محتواهای جنسی، خرید و فروش سلاح گرم، درگیر شدن در فعالیت های تروریستی می باشد.  در هیچ فعالیت غیرقانونی شرکت نکنید یا محتوای مرتبط با مواد مخدر را به اشتراک نگذارید.

اینستاگرام همچنین به کاربران اجازه تبلیغ خدمات جنسی یا فروش تنباکو، سلاح گرم یا الکل را نمی دهد.  شما همچنین نمی توانید در این شبکه دارو بخرید یا بفروشید.

 ارسال محتوایی که فعالیت های غیرقانونی را ترویج می کند می‌تواند شما را هم با اینستاگرام و هم با قانون با مشکل روبرو کند.

  1. هرگز محتوای شامل خودآزاری را منتشر و دنبال نکنید

 گاهی اوقات افراد برای ارسال محتوایی که شامل آسیب رساندن به خود است، به رسانه های اجتماعی مراجعه می کنند.  که می تواند به دلایل زیادی از جمله افسردگی و سوء استفاده باشد.  در چنین مواردی، این محتوا را دنبال نکنید، زیرا می توانند عواقب ناگواری برای کاربرانی که آنها را ارسال می کنند داشته باشند.

  1. از ارسال محتوای حساس خودداری کنید

هنگام به اشتراک گذاری محتوای خبری، مراقب تصاویری که پست می کنید باشید.  به عنوان مثال، اگرچه ممکن است به اشتراک گذاری یک کلیپ در مورد جنگ اوکراین اشکالی نداشته باشد، ولی اگر حاوی تصاویر اجساد یا افرادی است که به شدت مجروح شده اند، نباید آن را به اشتراک بگذارید.

 زیرا ممکن است برای برخی از بینندگان، به ویژه افرادی که به نوعی تحت تأثیر جنگ قرار گرفته اند، بسیار ناراحت کننده یا آسیب زا باشد.  وقتی محتوای حساس را به اشتراک می گذارید، اینستاگرام شما را تشویق می کند که در عنوان به افراد هشدار دهید که پست حاوی تصاویر ناراحت کننده است.

اینکار به بینندگان این فرصت را می دهد تا تصمیم بگیرند که آیا می خواهند پست را مشاهده کنند یا خیر.

 با این حال، اگر پست‌ها اهداف خشونت آمیز را تبلیغ یا دنبال کنند، فارغ از هرچیزی، حذف خواهند شد.

 مراقب فعالیت خود در اینستاگرام باشید

نکته اصلی در قوانین اینستاگرام این است که باید مراقب فعالیت خود در این برنامه باشید.  باید دیگران را هم در نظر بگیرید.  محتاط و صادق باشید. به تجربه ای که خودتان می خواهید در این پلتفرم داشته باشید فکر کنید و همین تجربه را برای دیگران ایجاد کنید.

منبع : makeuseof

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس