بهترین ساعت هوشمند برای سال 2023: پوشیدنی های برتری که باید امروز بخرید

87
0
بهترین ساعت هوشمند

اگر به دنبال پیگیری فعالیت های خود و نظارت بر سلامت خود هستید، به یکی از بهترین ساعت های هوشمند نیاز دارید. چه سبک زندگی فعال داشته باشید، چه نگرانی‌ های سلامتی داشته باشید، یا صرفاً یک ساعت شیک با چند گجت اضافی بخواهید، خلاصه بهترین ساعت ‌های هوشمند ما باید چیزی برای شما داشته باشد.

بخشی از ساعت مچی، بخشی همراه گوشی هوشمند، یک ساعت هوشمند انگیزه ای را برای شما به ارمغان می آورد اگر در تلاش برای حفظ عادات سالم تر هستید. همچنین شما را تشویق می کند که در طول یک دویدن یا تمرین شدید به راه خود ادامه دهید. آن‌ها همچنین ویژگی‌های غیر مرتبط با ورزش را ارائه می‌کنند، مانند اینکه می ‌توانید تماس ‌ها را بپذیرید، موسیقی پخش کنید، یا حتی هزینه خرید را پرداخت کنید، بدون اینکه گوشی خود را بیرون بکشید.

علاوه بر ویژگی ‌های مختلف، اندازه، شکل و سازگاری آنها با گوشی ‌های هوشمند همگی ملاحظات مهمی هستند. اگر به چیزی بیشتر از اصول اولیه نیاز ندارید، یکی از بهترین ردیاب های تناسب اندام ممکن است برای شما مناسب تر باشد.

ما اکثر ساعت ‌های هوشمند، از جمله ورودی ‌های برجسته مانند آخرین ساعت‌ های هوشمند اپل و سامسونگ را آزمایش و بررسی کرده ‌ایم. ما همچنین به پیشنهادات Fitbit و ساعت ‌های Wear OS از برند هایی مانند Fossil و Mobvoi نگاه کرده ‌ایم، بنابراین چیزی برای همه در اینجا وجود دارد.

در حالی که ما شما را در لیست راهنمایی می کنیم، ادامه دهید و مجموعه کاملی از مشخصات، نمای کلی، و مزایا و معایب هر ورودی را در اختیار شما قرار می دهیم.

بهترین ساعت هوشمند برای سال 2023

1. Samsung Galaxy Watch 5

بهترین ساعت هوشمند اندروید به طور کلی

مشخصات فنی

سیستم عامل: Wear OS سازگاری: نمایشگر اندروید: 1.4 اینچی 450 x 450 پردازنده Super AMOLED: دو هسته ای 1.18 گیگاهرتز Cortex-A55 حافظه داخلی: 16 گیگابایت مدت زمان باتری: یک روز روش شارژ: شارژ بی سیم Qi، امتیاز IP: IP68Connect، بلوتوث: WiFi

دلایل خرید

+ ویژگی های تناسب اندام قدرتمند

+ بادوام و سبک

دلایلی برای اجتناب

– عمر باتری یک روزه

-بهینه شده برای گوشی های سامسونگ

Samsung Galaxy Watch 5 یک ساعت هوشمند به تمام معناست. در حالی که ویژگی های قدرتمندی را ارائه می دهد، روی مچ دست شما عالی به نظر می رسد. صفحه نمایش Super AMOLED واضح و شفاف است و همچنین می تواند صحنه های بسیار روشن در فضای باز را مدیریت کند.

از نظر عملکرد، سریع است، اگرچه هنگام جفت شدن با گوشی هوشمند سامسونگ بیشترین مزایا را خواهید داشت. در اینجا نیز هیچ پشتیبانی آیفون وجود ندارد.

علاوه بر ادغام SmartThings، نکته برجسته در اینجا توانایی Samsung Galaxy Watch 5 برای نظارت بر ترکیب بدن شما است. این ابزار با ردیابی گسترده خواب هم مرز با ابزار تناسب اندام نهایی است که به شما کمک می کند هر روز بیشترین بهره را از خودتان ببرید. با این حال، بابت عمر باتری یک روزه شرمنده است.

بررسی کامل Samsung Galaxy Watch 5 ما را در دیگر مقالات سایت می توانید بخوانید

2.بهترین ساعت هوشمند: اپل واچ SE 2

اپل واچ مقرون به صرفه اما بسیار موثر است

مشخصات فنی

سیستم عامل: watchOS 9 سازگاری: iOS نمایشگر: 1.78 اینچ پردازنده OLED: Apple S8 حافظه داخلی: 32 گیگابایت باتری: 18 ساعت روش شارژ: امتیاز IP: مقاوم در برابر آب تا 50 میلی‌متر قابلیت اتصال: Wi-Fi، بلوتوث، NFC، LTE

دلایل خرید

+سبک و راحت

+ عمر باتری خوب نسبت به قیمت

دلایلی برای اجتناب

صفحه نمایش همیشه روشن وجود ندارد

-بدون ECG داخلی

اپل واچ SE 2 مسلما بهترین اپل واچ برای اکثر مردم است، زیرا بسیار مقرون به صرفه تر از اپل واچ 8 است، با این حال اکثر ویژگی های اصلی آن پوشیدنی و حتی همان چیپست را دارد.

ویژگی ‌های اصلی که فاقد آن است نمایشگر همیشه روشن، نوار قلب و ردیابی اکسیژن خون است، اما اپل واچ SE 2 هنوز دارای طیف گسترده ‌ای از ویژگی‌ های سلامتی و تناسب اندام است، به ‌علاوه افزودنی ‌های بالقوه نجات ‌بخش مانند تشخیص تصادف خودرو.

همچنین قدرتمند است، عمر باتری قابل توجهی برای یک ساعت هوشمند مناسب دارد و استفاده از آن بسیار سبک و راحت است. بنابراین تعادل فوق ‌العاده ‌ای بین قیمت و عملکرد برقرار می ‌کند و انتخاب نسبتاً مقرون ‌به صرفه ‌ای است.

بررسی کامل Apple Watch SE 2 ما را می توانید بخوانید

3. اپل واچ اولترا

آخرین ساعت اپل

مشخصات فنی

سیستم عامل: watchOS 9 سازگاری: iOS نمایشگر: 1.9 اینچ پردازنده OLED: Apple S8 حافظه داخلی: 32 گیگابایت باتری: 36 ساعت روش شارژ: درجه IP بی سیم: مقاوم در برابر آب تا 100 میلی متر اتصال: Wi-Fi، بلوتوث، NFC، LTE

دلایل خرید

+نمایشگر بزرگ

+دکمه اکشن بسیار مفید است

دلایلی برای اجتناب

-عمر باتری می تواند بهتر باشد

-عدم ویژگی های ناوبری

Apple Watch Ultra بهترین ساعت اپل است و قیمت نهایی را دارد. بزرگ‌ تر و حجیم‌ تر است و یک دکمه عمل اضافه می ‌کند که می‌ توانید با ویژگی ‌های واقعاً مفید آن را سفارشی کنید. اپل واچ اولترا که برای زنده ماندن در انواع زمین طراحی شده است، رقیب بسیاری از ساعت های گارمین است.

هنوز هم می تواند عمر باتری بهتری را ارائه دهد (با وجود پیشی گرفتن از اپل واچ معمولی) اما یک GPS قدرتمند و دقیق برای کاوش عالی است، به علاوه یک سنسور غواصی برای ماجراجویان مشتاق زیر آب وجود دارد. به‌ علاوه، تمام مزایایی که از دیگر ساعت ‌های اپل به دست می ‌آیند، به شما اطمینان می ‌دهند که همیشه می ‌توانید عملکرد خود را از نظر سلامتی ببینید.

گران است اما قدرتمند است. و در طول آزمایش، ما به راحتی متوجه شدیم که این پوشیدنی قوی ترین پوشیدنی است که این برند تا به حال ساخته است.

بررسی کامل Apple Watch Ultra ما را می توانید در دیگر مقالات ما بخوانید

4.بهترین ساعت هوشمند: اپل واچ 8

یکی از بهترین های اطراف

مشخصات فنی

سیستم عامل: watchOS 9 سازگاری: iOS نمایشگر: 1.69 / 1.9 اینچ OLEDپردازنده: Apple S8 حافظه داخلی: 32 گیگابایت باتری: 18 ساعت روش شارژ: امتیاز IP بی سیم: مقاوم در برابر آب تا 50 میلی متر اتصال: Wi-Fi، بلوتوث، NFC، LTE

دلایل خرید

+ سنسور دما مفید

+تشخیص تصادف

دلایلی برای اجتناب

-عمر باتری متوسط

-تقریبا مشابه اپل واچ 7

اپل واچ بهترین خانواده دستگاه های ساعت هوشمند است و اپل واچ 8 انتخابی عالی در این خانواده است. این همه آخرین ویژگی های واچ او اس اپل را بدون استفاده از کیت ماجراجویی که به آن نیاز ندارید به شما می دهد. در حالی که عمر باتری آن متوسط ​​است و مانند قبل به نظر می رسد، دلیل خوبی وجود دارد که چرا ظاهر نمادین و نمایشگر بزرگ اپل بسیار محبوب است.

ما متوجه شدیم که پردازنده جدید سرعت را کمی افزایش می دهد، در حالی که ابزار جدیدی برای تشخیص تصادف وجود دارد که می تواند جان شما را نجات دهد (اما امیدواریم هرگز به آن نیاز نداشته باشید). به علاوه، تمام مزایای WatchOS 9 با بهبود آمار تناسب اندام و ویژگی‌ های تمرینی اینتروال بهتر وجود دارد. اگر به دنبال تجربه اپل واچ هستید، اپل واچ 8 یک ابزار همه جانبه عالی است.

بررسی کامل اپل واچ 8 ما را می توانید در دیگر مقالات بخوانید

5. Samsung Galaxy Watch 5 Pro

یک ساعت هوشمند عالی اما گران قیمت سامسونگ

مشخصات فنی

سیستم عامل: Wear OS سازگاری: AndroidDisplay: 1.2 اینچ 396 x 396 / 1.4 اینچ 450 x 450 IP AMOLED پردازنده: دو هسته ای 1.18 گیگا هرتز حافظه داخلی: 16 گیگابایت مدت زمان باتری: 3 روز در 44 میلی متر / کمتر در 40mmC دارای قابلیت اتصال WiFi-8 بلوتوث، LTE (برای اضافی)

دلایل خرید

+عملکرد عالی

+نرم افزار جالب جدید

دلایلی برای اجتناب

-سازگاری محدود

– فاقد قاب چرخشی

بررسی سامسونگ گلکسی واچ 5 پرو بزرگ، جسورانه و خاص است و به علاقه مندان به فضای باز کمک می کند. صفحه نمایش AMOLED آن برای استفاده بسیار روان است و در عین حال دو برابر دوام بیشتری نسبت به Samsung Galaxy Watch 4 قبل از خود دارد. همه ویژگی‌های بهبود یافته سلامت با Pro ارائه می ‌شود که عملکرد GPS تمرین مسیر را ارائه می ‌کند، بنابراین می ‌توانید مسیر خود را با دقت با ناوبری گام به گام برنامه‌ ریزی کنید.

این ساعت دارای قدرت یک ساعت گارمین با زرق و برق دستگاه Wear OS است و تضمین می کند که با Samsung Galaxy Watch 5 Pro بهترین های هر دو دنیا را داشته باشید. عمر باتری آن 80 ساعت بهتر از بسیاری دیگر از ساعت ‌های Wear OS و بیشتر ساعت ‌های هوشمند است.

بررسی کامل Samsung Galaxy Watch 5 Pro را می توانید در دیگر مقالات سایت بخوانید.

6.بهترین ساعت هوشمند: Google Pixel Watch

بهترین ساعت Wear OS برای استایل

مشخصات فنی

سیستم عامل: Wear OS 3.5 سازگاری: Android 8.0 یا بالاتر نمایشگر: 1.2 اینچ OLED پردازنده: Exynos 9110 (10nm) حافظه داخلی: 32 گیگابایت باتری: 24 ساعت روش شارژ: امتیاز IP بی سیم: مقاوم در برابر آب تا 5 ATMC-L، اتصال NFC، اتصال Wi-Fi: Wi-Fi

دلایل خرید

+ ظاهری زیبا و کلاسیک مانند ساعت

+صفحه نمایش درخشان

+ ادغام Fitbit

دلایلی برای اجتناب

-یک اندازه (کوچک) برای همه مناسب است

-سیستم سوئیچ باند تمرین می کند

-هنوز هیچ حس اکسیژن خونی وجود ندارد

Google Pixel Watch یک ساعت هوشمند غیر معمول زیبا است. ظاهری طبیعی به جای ساختگی دارد، با چهره ای براق که انحنا دارد تا بدنی به همان اندازه خمیده داشته باشد. ساخت و ساز نزدیک به یکپارچه است.

به دلیل این منحنی، شیشه‌ های بیشتری نسبت به اپل واچ 8 وجود دارد که هم به ظرافت می ‌افزاید و هم فکر می ‌کنیم حاشیه سیاه و بزرگ‌ تری را در اطراف صفحه‌ نمایش پنهان می ‌کند.

این یک صفحه نمایش AMOLED روشن، رنگارنگ و پاسخگو است که به طور قابل توجهی کوچکتر از صفحه مستطیل شکل اپل واچ 8 است، اما گوگل کار های زیادی را با صفحه نمایش کاهش یافته انجام می دهد. ما هرگز خودمان را نیافتیم که بیشتر آرزو کنیم.

بررسی کامل Google Pixel Watch ما در دیگر مقالات را بخوانید

7. TicWatch E3

بهترین ساعت هوشمند اندروید ارزان قیمت با سیستم عامل Wear OS

مشخصات فنی

سیستم عامل: Wear OS سازگاری: Android نمایشگر: 1.3 اینچی 360 x 360 LCDپردازنده: Snapdragon Wear 4100 حافظه داخلی: 8 گیگابایت مدت زمان باتری: دو روز روش شارژ: شارژ بی سیم Qi امتیاز IP: IP68 اتصال: Wi-Fi، بلوتوث، GPS

دلایل خرید

+نمایشگر بزرگ

+ عملکرد سریع

دلایلی برای اجتناب

-به نظر ساده میاد

-پوشش ارزان به نظر می رسد

TicWatch E3 یک ساعت هوشمند مقرون به صرفه است، اما با توجه به قیمت مقرون به صرفه ‌اش، امکانات زیادی را در خود جای داده است. این شامل دو روز عمر باتری، صفحه نمایش بزرگ، عملکرد سریع، و بسیاری از ویژگی های سلامتی و تناسب اندام، مانند توانایی ردیابی ورزش، استرس، خواب و موارد دیگر است.

صفحه نمایش به جای OLED، LCD است و TicWatch E3 کمی ارزان به نظر می رسد و احساس می کند، اما ارزان است، و همچنین در تست های ما هم سبک و هم بادوام احساس می شود.

بنابراین اگر یک ساعت هوشمند می ‌خواهید که یک بیانیه مد نیز داشته باشد، این چنین نیست، اما اگر می ‌خواهید ساعتی را بخواهید که تمام کار های اصلی را که انتظار دارید انجام دهد، در حالی که برخی از رقبای گران ‌تر را برای عمر باتری شکست داده و با قیمتی مقرون به صرفه عرضه می‌ شود. TicWatch E3 انتخاب خوبی است.

بررسی کامل TicWatch E3 ما را در دیگر مقالات سایت بخوانید

8.بهترین ساعت هوشمند: Fitbit Versa 3

بهترین فیت بیت

مشخصات فنی

سیستم عامل: Fitbit OS سازگاری: اندروید، iOS نمایشگر: 1.58 اینچ AMOLEDپردازنده: N/A حافظه داخلی: N/A مدت زمان باتری: تا 6 روز روش شارژ: اتصال مغناطیسی امتیاز pinIP: مقاوم در برابر آب اتصال: Wi-Fi، بلوتوث 4.1، NFC

دلایل خرید

+ GPS داخلی

+سبک و راحت

دلایلی برای اجتناب

-دکمه کناری ضعیف

-اسپاتیفای آفلاین وجود ندارد

Fitbit Versa 3 یکی از بهترین همراهان مچ دست برای کسانی است که می خواهند روی ویژگی های تناسب اندام تمرکز کنند. Google مالک Fitbit است، اما Google Pixel Watch با بهترین پوشیدنی Fitbit برای ردیابی خودکار تناسب اندام مطابقت ندارد.

GPS داخلی وجود دارد، ما استفاده از آن را راحت دیدیم و نمایشگر با یک تصویر واضح به راحتی قابل مشاهده است. مانند ساعت‌های هوشمند قبلی Fitbit، این ساعت بیشتر بر روی تناسب اندام متمرکز است و برای همه مناسب نخواهد بود.

همانطور که در بررسی خود اشاره کردیم، “Fitbit Versa 3 یک پوشیدنی عالی است، اگرچه بیشتر یک ردیاب تناسب اندام است تا یک ساعت هوشمند، با برنامه های بهره وری بسیار محدود در ارائه.”

اما برای طرفداران پوشیدنی عمومی، Fitbit Versa 3 گزینه خوبی است و نسبت به برخی دیگر از گزینه های موجود در این لیست نیز مقرون به صرفه تر است.

بررسی کامل Fitbit Versa 3 ما را در دیگر مقلات سایت می توانید بخوانید.

9. Fitbit Sense

یک ساعت هوشمند اندرویدی عالی با ابزارهای سلامت روان

مشخصات فنی

سیستم عامل: Fitbit OS سازگاری: اندروید، iOS نمایشگر: 300 x 300 LCDپردازنده: N/A حافظه داخلی: N/A مدت زمان باتری: تا 6 روز روش شارژ: اتصال مغناطیسی امتیاز pinIP: مقاومت در برابر آب تا 50 میلی‌متر قابلیت اتصال: Wi-Fi، بلوتوث

دلایل خرید

+ ثبت جزئیات استرس

+ GPS داخلی

دلایلی برای اجتناب

-بسیاری از ابزارها به Fitbit Premium نیاز دارند

– شمارش گام ها کمی نادرست است

Fitbit Sense طراحی کاملاً شبیه به Versa دارد که در بالاترین لیست فهرست شده است و به عنوان Fitbit نیز کاملاً مشابه استفاده است. با این حال، این مدل ساعت هوشمند اندرویدی دارای ویژگی‌ های سلامتی است که فراتر از جنبه فیزیکی است.

Fitbit Sense این حس را دارد که برخی از جنبه های سلامت روان را نیز بررسی کند، خلق و خوی و استرس شما را ثبت کند و همچنین درس های مراقبه و ذهن آگاهی را ارائه دهد. مسئله اصلی آن این است که شما باید برای بسیاری از ویژگی های اضافی Fitbit Premium هزینه کنید. دقیقاً تعداد زیادی ساعت دیگر در این لیست وجود ندارد که شما را ملزم به پرداخت پس از خرید آن کنند.

از نظر عملکرد، در طول آزمایش متوجه شدیم که آن را قابل توجه است. با قرار دادن Sense در یک جلسه چرخش بسیار شدید، هیچ کاهش غیر منتظره ‌ای در ضربان قلب مشاهده نکردیم که نشان دهنده مشکل با ردیاب ‌های تناسب اندام باشد. همچنین با لرزش نشان می دهد که چه زمانی بین مناطق ضربان قلب حرکت می کنید، که برای تمرین بسیار مفید است.

بررسی کامل Fitbit Sense را می توانید در دیگر مقالات سایت بخوانید

10.بهترین ساعت هوشمند: TicWatch Pro 3

بهترین ساعت هوشمند Wear OS 2.0 Android

مشخصات فنی

سازگاری: آندروید، نمایشگر iOS: 1.4 اینچ 454 x 454 OLED جفت شده با صفحه نمایش LCD پردازنده: Snapdragon Wear 4100 حافظه داخلی: 8 گیگابایت مدت زمان باتری: تا 72 ساعت، 45 روز اضافی در حالت Essential روش شارژ: اتصال مغناطیسی با بلوتوث: امتیاز WiFi8C-1on: IP4. ، NFC

دلایل خرید

+ باتری بزرگ 3 روز دوام می آورد

+ چیپست سریع

دلایلی برای اجتناب

-گاهی اوقات رابط کاربری ضعیف است

-ردیابی خواب بهترین کار نیست

TicWatch Pro 3 یک ابزار همه جانبه خوب است که لزوماً در هیچ زمینه ای عالی نیست. اما نیازی به این کار نیست زیرا از رقبای درجه یک نیز ارزان تر است.

اتفاقات زیادی برای آن دارد. برای یک چیز، این اولین ساعت هوشمندی بود که از چیپست رده بالای اسنپدراگون 4100 استفاده کرد، بنابراین عملکرد در تست های ما خوب است. همچنین دو تا سه روز عمر باتری را ارائه می دهد، یا – اگر آن را به حالت Essential تغییر دهید – می تواند تا 45 روز به کار خود ادامه دهد.

TicWatch Pro 3 همچنین دارای صفحه نمایش خوبی است – صفحه نمایش 1.4 اینچی 454 x 454 که واضح، روشن و پاسخگو است، به علاوه این ساعت دارای تمام ویژگی های معمولی سلامت و تناسب اندام است که از یک ساعت هوشمند انتظار دارید. فقط این را برای ردیابی خواب نخرید، زیرا متوجه شدیم که خیلی دقیق نیست.

بررسی کامل TicWatch Pro 3 را می توانید در دیگر مقالات سایت بخوانید.

نحوه انتخاب بهترین ساعت هوشمند

متأسفانه، انتخاب ساعت هوشمند شما اغلب به انتخاب تلفن شما بستگی دارد، زیرا همه پوشیدنی ها با دستگاه های رقیب سازگار نیستند. اپل واچ فقط با آیفون های اپل کار می کند. ساعت ‌های سامسونگ و Google و سایر دستگاه‌ های Wear OS فقط با دستگاه‌های Android کار می ‌کنند، اما می ‌توانید از ساعت سامسونگ با تلفن Google و بالعکس استفاده کنید.

پوشیدنی ‌های ردیابی تناسب اندام از Fitbit با هر دستگاهی کار می ‌کنند و با برنامه Fitbit همگام ‌سازی می ‌شوند، اما این دستگاه‌ ها بیشتر روی ویژگی ‌های تناسب اندام تمرکز می ‌کنند و همه برنامه ‌ها و خدمات قوی ‌ای را که در ساعت ‌های هوشمند دیگر خواهید یافت، ارائه نمی ‌دهند.

بیشتر ابزار های پوشیدنی تقریباً یک روز عمر باتری دارند، که اگر از ساعت گارمین که هفته ها دوام دارد تبدیل کنید، ناامیدکننده خواهد بود. در این لیست می ‌توانید چند ساعت را پیدا کنید که عمر بیشتری دارند.

در نهایت، ساعت ‌های هوشمند می ‌توانند گران باشند، و صادقانه بگویم که ارزش زیادی برای هزینه‌ ای که شما می ‌پردازید ارائه نمی ‌کنند. قبل از اینکه اپل واچ اولترا بخرید، ممکن است بپرسید که آیا امسال واقعاً غواصی می‌ کنید یا فقط می ‌خواهید پیام‌ های متنی خود را بدون مزاحمت برای همسرانتان بررسی کنید.

چگونه ساعت های هوشمند را آزمایش می کنیم

هر ساعت هوشمند موجود در این لیست توسط تیم متخصص به طور کامل و گسترده مورد بررسی قرار گرفته است، بنابراین ما دقیقاً می دانیم که چه چیزی باعث می شود آن ها تیک بزنند.

فرآیند بررسی ما شامل استفاده از دستگاه ‌ها به‌گونه ‌ای است که گویی ابزار های پوشیدنی شخصی ما هستند، و اطمینان حاصل می ‌کنیم که هر ساعت هوشمند به‌ طور کامل در دنیای واقعی آزمایش می ‌شود. مروری جامع از ویژگی ‌ها انجام می ‌شود، و استفاده از آن در طول چند روز متفاوت است تا به ما ایده روشنی از عملکرد باتری ارائه دهد.

با استفاده از این دانش، سپس آنها را رتبه بندی کردیم، در حالی که قیمت، عملکرد، ارزش و مشخصات اصلی آنها را نیز در نظر گرفتیم.

هنگام خرید ساعت هوشمند به چه نکاتی توجه کنیم؟

اولین چیزی که باید بررسی کنید این است که آیا تلفن شما با آن سازگار است یا خیر – نمی ‌توانید از Apple Watch با گوشی اندرویدی استفاده کنید و نمی ‌توانید از Google Pixel Watch با iPhone استفاده کنید. فراتر از آن، عمر باتری و ویژگی ‌های آن را در نظر بگیرید – هر چند وقت یک ‌بار از شارژ آن راضی خواهید بود و واقعاً به چه چیزی از ساعت خود نیاز دارید؟ یک ساعت ساده تر می تواند انتخاب بهتری باشد.

بهترین ساعت هوشمند کدام است؟

بهترین ساعت ‌های هوشمند همیشه تغییر می ‌کنند، اما معمولاً ساعت ‌های هوشمند Apple Watch یا Samsung Galaxy در صدر فهرست قرار می ‌گیرند، زیرا این ساعت ‌ها مملو از ویژگی ‌های سطح بالا و جلا هستند.

دنبال یک لیست از ساعت ها با در نظر گرفتن بودجه هستید؟ راهنمای ما برای بهترین ساعت های هوشمند ارزان را می توانید در مقاله ی دیگر سایت بیابید.

4.7/5 - (4 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس