3 ساعت هوشمند جذاب که در MWC 2023 به نمایش گذاشته شد

107
0
ساعت هوشمند جذاب

هر سال، شرکت های فناوری در MWC گرد هم می آیند تا جدیدترین دستگاه های خود را به نمایش بگذارند. به عنوان یک رویداد جاانی، ما شاهد دستگاه های جدیدی شامل موبایل و لوازم جانبی مرتبط با آنها هستیم و همانطور که انتظار می رفت، چندین ساعت هوشمند در رویداد 2023 به نمایش گذاشته شد.

اگرچه تعدادشان زیاد نبود، اما همین تعداد اندک هم ارزش یک بررسی دقیق تر را دارند.

ساعت هوشمند: Huawei Watch Buds

Huawei Watch Buds یک دستگاه ترکیبی است که درون خود یک ایرباد بی‌سیم مخفی کرده است. اگرچه در حالت عادی با یک ساعت هوشمند مانند سایر محصولات موجود در بازار روبه‌رو هستیم، اما زمانی که نمایشگر این دستگاه را به سمت بالا باز کنید، یک جفت ایرباد بی‌سیم را مشاهده خواهید کرد.

محفظه هدفون زیر صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED 466p قرار گرفته است که به عنوان یک پوشش پاپ آپ عمل می کند. به جز همین یک بخش هیجان انگیز، ویژگی خاص دیگری در مورد Watch Buds وجود ندارد.

Watch Buds شامل سنسورهای اولیه ساعت های هوشمند از جمله شتاب سنج، ژیروسکوپ و سنسورهای ضربان قلب است. ویژگی منفی در رابطه با این محصول این است که، باتری آن فقط حداکثر سه روز دوام می آورد.

ساعت هوشمند جذاب: Huawei GT Cyber

هواوی در ادامه رویکرد غیرمتعارف خود، ساعت هوشمند دیگری به نام GT Cyber ​​را به نمایش گذاشت. در GT Cyber، هواوی تعویض بدنه، بند و تاج ساعت را به امری ممکن تبدیل کرده است.

این یک رویکرد عالی است و به شما این امکان را می‌دهد که قاب ساعت، بند‌ها، بدنه ساعت و صفحه ساعت را مطابق با علاقه خود تغییر دهید.

خود ساعت دایره‌ای شکل است و صفحه‌نمایش 1.32 اینچی 466p AMOLED دارد. دارای سنسورهای مختلف برای ردیابی از جمله ضربان قلب، ژیروسکوپ، شتاب سنج و غیره است.

دوام باتری در هفت روز به پایان می رسد و می تواند تا 10 دقیقه در عمق 164 فوتی زیر آب سالم باقی بماند. این محصول در دو رنگ فروخته می شود.

ساعت هوشمند جذاب: Xiaomi S1 Pro

شیائومی Xiaomi S1 Pro را در MWC 2023 پس از اولین معرفی خود در چین در سال 2022 معرفی کرد. S1 Pro بسیار چشمگیر به نظر می رسد، با طراحی کلاسیک الهام گرفته از ساعت مچی مکانیکی که دارای صفحه نمایش 480p AMOLED 1.47 اینچی با روشنایی 600 nit است.

S1 Pro می تواند ضربان قلب، سطح اکسیژن خون (SpO2)، استرس و خواب شما را ردیابی کند، دارای GPS داخلی است، بیش از 100 حالت ورزشی را پشتیبانی می کند و دارای امتیاز 5 ATM است. این ساعت، سیستم عامل MIUI Watch را اجرا می کند و با باتری 500 میلی آمپر ساعتی خود، تا دو هفته دوام باتری را وعده می دهد.

هواوی با دو ساعت هوشمند جدید در MWC خوش درخشید.

هواوی جایزه نمایشگاه MWC 2023، را به لطف دو ساعت هوشمند خود دریافت کرد. Huawei Watch Buds و Huawei GT Cyber.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس