بهترین فیلم های نیکولاس کیج

98
0
بهترین فیلم های نیکولاس کیج

هیچ بازیگر دیگری مانند نیکولاس کیج وجود ندارد. برای نزدیک به چهار دهه، او در نمایش‌های متمایزی حضور داشته است. در این مقاله 10 مورد از بهترین فیلم های نیکولاس کیج آورده شده است.

بهترین فیلم های نیکولاس کیج: Color Out of Space

Color Out of Space
Color Out of Space

ریچارد استنلی، فیلمساز کالت، H.P این فیلم را کارگردانی کرده است. داستان فیلم یک کلاسیک لاوکرافت است و Cage درست در آن جا وارد می شود. او نقش پدرسالار خانواده ای را بازی می کند که با یک شهاب سنگ مرموز در املاک روستایی خود مواجه می شوند.

شی بیگانه اعضای خانواده را آلوده می کند و باعث رفتارهای عجیب و توهم می شود و به Cage و بقیه بازیگران این فرصت را می دهد که دست از کار بکشند. استنلی تصاویر سه‌گانه را با وحشت واقعی خانواده‌ای که از هم پاشیده ترکیب می‌کند. این فیلم در به وحشت انداختن کامل تماشاگران، از ویژگی های عجیب و غریب Cage استفاده می‌کند.

بهترین فیلم های نیکولاس کیج: Drive Angry

Drive Angry
Drive Angry

فیلم های مسخره زیادی وجود دارد، اما تعداد کمی از آنها به اندازه این داستان انتقام جویانه درباره مردی که به معنای واقعی کلمه از جهنم فرار می کند، مضحک هستند. در این فیلم Cageیک اسلحه و یک ماشین قدیمی از نامزد یک پیشخدمت می دزدد.

جان و پیشخدمت پایپر (امبر هرد) راهی جاده شدند تا مردی را که دختر جان را کشت بیابند، و این در حالی است که توسط ماموری معروف به حسابدار (ویلیام فیختنر) تعقیب می‌شدند. این یک تعقیب و گریز هیجان انگیز و وحشت فراطبیعی است که Cage با خوشحالی پیشتاز است.

فیلم Face/Off

Face/Off
Face/Off

اوج زندگی حرفه ای Cage، این تریلر جنایی با شکوه از اسطوره اکشن هنگ کنگ، جان وو است. Cage در نقش مغز متفکر جنایی کاستور تروی که توسط مامور FBI شان آرچر (جان تراولتا) تعقیب می شود، بازی می کند. به لطف یک روش آزمایشی مزخرف، این دو می‌توانند چهره‌شان را عوض کنند و به Cage و تراولتا این فرصت را می‌دهند که شخصیت های یکدیگر را بازی کنند. بازیگران کاملاً مضحک بودن داستان و تغییر هویت شخصیت‌هایشان را می‌پذیرند، و وو سبکی لذت بخش ارائه می‌دهد.

بهترین فیلم های نیکولاس کیج: Joe

Joe
Joe

Cage در این درام به کارگردانی دیوید گوردون گرین، بازی مستحکمی ارائه می‌کند. Cage نقش شخصیت اصلی را بازی می‌کند، یک کلاهبردار سابق که اکنون مشغول کار باغبانی است و با یک نوجوان مشکل دار با بازی تای شریدان دوست می‌شود.

جو از کودکی که در خانه با پدری الکلی بدسرپرست سر و کار دارد، محافظت می کند. جو تلاش می کند کار درست را انجام دهد، خود را بیشتر به دردسر می اندازد و Cage او را به عنوان یک مرد جن زده اما در نهایت خوش قلب بازی می کند که فقط می خواهد احساس مفید بودن کند.

فیلم Lord of War

Lord of War
Lord of War

نویسنده داستان هاز علمی تخیلی اندرو نیکول با این کمدی سیاه با بازی Cage در نقش یک دلال غیرقانونی اسلحه، موضوعات امروزی بیشتری را نمایش می دهد. این یک برداشت تلطیف شده از یک داستان آشنای ظهور و سقوط دنیای اموات است که با روایت Cage به عنوان شخصیت اصلی کنار هم قرار گرفته است.

این فیلم دوره ای را پوشش می‌دهد که یوری کیج هر روز قدرتمندتر می‌شود و با رقبا، مجریان قانون و زندگی شخصی پیچیده تر سر و کار دارد. نیکول در کنار یک مطالعه شخصیتی پیچیده، توضیحات اجتماعی دقیقی ارائه می دهد.

فیلم  Matchstick Men

Matchstick Men
Matchstick Men

یک فیلم کمدی از کارگردان ریدلی اسکات، داستانی پرجنب ‌وجوش است که دارای پیچش های داستانی رضایت ‌بخشی است. Cage و سام راکول در نقش دو مرد بازی می‌کنند که زندگی و عملیات جنایتکارانه‌شان پس از ورود دختر گمشده شخصیت Cage به آشوب کشیده می‌شود. روی (Cage) با آنجلا (آلیسون لومان) دوست میشود و به او ترفندهای تجارت را آموزش می دهد و با دانستن پدر بودن از حالت اضطراب و فلج عاطفی خود خارج می شود.

فیلم MoonStruck

MoonStruck
MoonStruck

چر برای بازی در نقش حسابدار بیوه ایتالیایی-آمریکایی لورتا کاسترینی که در نگاه اول عاشق برادر نامزدش می شود، برنده جایزه اسکار شد. بازی عجیب و غریب و پرشور Cage در نقش رونی، نانوای بداخلاق و یک دستی که به همان اندازه برای لورتا سخت می گیرد، کاملا با انرژی چر مطابقت دارد.

آنها یک زوج کامل می‌سازند، یک جفت بی‌نقص در این فیلم بی‌نقص که دلچسب، خنده‌دار، عاشقانه و کاملاً عجیب است. این یک نمونه دیوانه کننده در مورد دیوانگی عشق است، و Cage آن را به طور کامل مجسم می کند.

فیلم Pig

Pig
Pig

برای بسیاری، این فیلم اکران شده در سال 2021 فیلمی است که یادآور مهارت های بازیگری واقعی Cage است. او به عنوان یک آشپز بازنشسته که اکنون در کلبه ای در جنگلی خارج از پورتلند، اورگان زندگی زاهدانه ای دارد، و بیشتر متفکر است.

Cage با کمک خوک قابل اعتمادش وقت خود را صرف برداشت ترافل می کند، اما زمانی که آن خوک ربوده می شود، او با اکراه به دنیایی که پشت سر گذاشته بود برمی گردد تا انتقام بگیرد. مایکل سارنوسکی، نویسنده و کارگردان، این مفهوم تا حدی پوچ را به مراقبه ای آرام و قدرتمند در مورد از دست دادن و چیزهایی که واقعاً در زندگی مهم هستند تبدیل می کند.

فیلم The Trust

The Trust
The Trust

فیلم های متعددی از Cage در زادگاه او، لاس‌وگاس، اتفاق می‌افتد، از جمله فیلم برنده اسکار «ترک لاس‌وگاس» و کمدی موفق «ماه عسل در وگاس»، اما این فیلم هیجان انگیز، درمورد دزدانی است که MVP مخفف نام آن گروه است. Cage و الیجا وود به طور شگفت انگیزی به‌عنوان پلیس فاسد ساکنان یک آپارتمان را به گروگان می‌گیرند تا بتوانند از طریق زمین به گاوصندوق فروشنده مواد مخدر زیر آن بروند. البته، همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود، و الکس و بن بروئر، فیلمسازان، تنش و خطر را در یک محیط محدود تقریباً برای کل فیلم ایجاد می کنند.

فیلم The Weather Man

The Weather Man
The Weather Man

Cage در این فیلم کمدی دارک و غمگین نقش یک کارشناس افسرده آب و هوای تلویزیون بازی می‌کند. کارگردان گور وربینسکی، که بیشتر به خاطر فیلم‌های پرطرفدار مانند دزدان دریایی کارائیب شناخته می‌شود، استعداد خود را برای جلوه های بصری خیره کننده به این داستان کوچک در مورد مردی خرابکار می‌آورد که هر چقدر هم که ظاهراً موفق شود، احساس ناکافی می‌کند. Cage همیشه در سایه کسی که از او محترم تر یا دوست‌داشتنی تر است، روایت طعنه آمیز ارائه می‌کند. او به مشاهدات بدبینانه فیلمنامه درباره زندگی اشاره می کند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس